Jump to content

vysokonapěťový zapalovací kabel


bundis
 Share

Recommended Posts

Ahoj,jak poznám špatný zapalovací kabel? Mám podezření,že mám některý z kabelů špatný. Měřil jsem je na odpor a všechny ok,ale myslím si,že při zátěži by se mohli chovat jinak a tudíž je ohmicky nedokáži dokonale změřit.Jedná se mi konkrétně o motor 2,8 AMX,ale obecně to bude u všech zapal kabelů stejné

Edited by Luďa
Stačí ti jedno téma! Druhý duplicitní sem smazal!
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Ahoj, u stejného motoru jsem po montáži LPG začal mít problém s motorem a to, že vynechával jeden válec. Na diagnostice nic nebylo, trysky se mi nechtělo dávat na testy, tak jsem koupil sadu kabelů. vyměnil jsem jen tři (pro další tři bych se musel vrtat v zapojení LPG protože překáželo) a podařilo se mi trefit ten špatný kabel. Od té doby cca rok žádný problém.

Takže bych ti doporučil koupit sadu a vyměnit je. Myslím, že je to nejrychlejší a nejlevnější diagnostika.

Link to comment
Share on other sites

Poznává se to hůř, pokud jsou to originály tak jsou s měděným jádrem a ty docela vydrží. Nejčastěji odejde u fajfky. Ideálně použít sondu přicvaklou na zapal. kabelu a kouknout na průběh napětí. Nebo prohodit kabel z druhé strany motoru. Nebo jej odpojit, vsunout svíci a ukostřit o blok a kouknout. Může být i chyba ve svíčce. Něco jiného je jiskra venku a něco jiného pod tlakem.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...