Jump to content

Divný drnčení motoru 22OO ot.m 1.9 77kw OII


RBaky
 Share

Recommended Posts

Čau kluci,potřeboval bych poradit.Po výměně těsnění pod hlavou mi okolo 2200 ot.m divně drnčí motor až mi rezonuje něco v palubce jak se to přenáší.Dělá to jenom v tahu na každej převod.stupeň a nejvíc do kopce.Výmněnu nedělali ve škodě ale v norm.autoservisu.Když sem mu to přivez zpátky tak nic nenašel kontroloval ty plechy kolem výfuku a nic.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ahoj, mam podobny problem u stejnych otacek u stejneho auta i motoru. proste 2000otacek v pohode, 2500otacek v pohode, ale 2200 rezonuje a je dost hlucny chod.

co jsem zjistil, je ze mam nejakou netesnost na vyfukovem vedeni (ale nevim kde), protoze po nastartovani kdyz otevru kapotu, vidim slabe vyfukove plyny unikajici nekde mezi motorem a vyfukem.

technik mel podezreni na ERG ventil, ten se vymenil, ale tim to nebylo. rikal ze to musi rozebrat cele. tobe se podarilo zavadu odstranit?

T.

Link to comment
Share on other sites

Ahoj, mam podobny problem u stejnych otacek u stejneho auta i motoru. proste 2000otacek v pohode, 2500otacek v pohode, ale 2200 rezonuje a je dost hlucny chod.

co jsem zjistil, je ze mam nejakou netesnost na vyfukovem vedeni (ale nevim kde), protoze po nastartovani kdyz otevru kapotu, vidim slabe vyfukove plyny unikajici nekde mezi motorem a vyfukem.

technik mel podezreni na ERG ventil, ten se vymenil, ale tim to nebylo. rikal ze to musi rozebrat cele. tobe se podarilo zavadu odstranit?

T.

Ahoj,auto mám v servisu dávali mi novou vačku a stavítka zítra si pro to jedu tak uvidim.Ale dnes sem mluvil s tím mechanikem a on říkal že tam pořád něco rezonuje že to neni tim motorem.Tak zaplatim další prachy a bude to asi stejný sem z toho hotovej.

Link to comment
Share on other sites

tak prečo ti menili tú vačku??..či len tak,aby sa nepovedalo?? :kuk:

Protože mi to ještě začalo při startech běžet na tři válce a kouřilo to,tak to rozebral a byl špatně natočenej vstřik a špatný gumyčky na vsřikách a údajně obroušená vačka ,ale pravdu se asi nedovim.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Zdar. Tak je nás více s tímto problémem? To jsem rád že nejsem jediný. Už to bylo ve třech autorizovaných servisech a nic nezjistili.. Mě připadá jako když jsou špatně namontovaný držáku motoru. Protože se to dost bsilně ozívá do kastle. Jestli na to přidete, napište to sem. Díky

Link to comment
Share on other sites

Mám taky ten samej problém na passatu 3c, motor bxe. Za boha na to nemůžu přijít. Dříve se to drnčení projevovalo v tahu v 1800ot a končilo v 2500ot ale ted už to pokračuje až do 3000ot. Je to fakt takovej divnej hukot až rezonance.Jezdím takhle už rok a už mě to začíná srát! Budu rád když na něco příjdete, protože já už sem to vzdal.

Link to comment
Share on other sites

Já osbně tento problém nemám, ale jednou jsem se bavil s pánem, který měl přesně stejný problém jako vy. Nakonec zjistil, že byl špatně navařen ozubený věnec na setrvačníku a časem se uvolni a začal takto rezonovat. Přesně v daných otáčkách a na každý stupeň. Jestli je to ale váš problém nevím. Možná máte úplně tu stejnou špatnou serii jako on :kuk:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Tak u mě stále rezonuje. Na krátké vzdálenosti nebo když se motor nevytáčí tak to člověk moc nepociťuje, ale když se jede po dálnici tak bych zešílel!! Nevím co stím dělat. Oktávka byla už ve třech autorizovaných servisech a nezjistili nic, jen řekli " je to oktávka, co chcete. Kupte si VW". TAk zkusíme rozebrat motor a pídit se, co způsobuje vibrace. Když to zjistím, tak dám vědět.

Link to comment
Share on other sites

me bylo doporuceno sundat vyfuk a posadit jej znovu - navic technik zjistil trosku zlomenou hadici k turbu (nevim presne co to bylo ale stalo to asi 800-1000kc)

castecne se vibrace eliminovali, ale porad to tam je. a nazor kazdeho technika je jiny. jeden rekne - nekupovat francouze, kupte radeji oktavku, protoze je levna a kvalitni, jiny zase jak pises te posle k VW, tam te poslou k Audi atd atd.

Link to comment
Share on other sites

Čau,já to taky nemám ještě vyřešený,akorát mě zaráží, že ti řeknou ty hovada v servisu, aby jsi si koupil vw, místo toho aby zjistili co to dělá,to jsou akorát měniči dílů a k dyž je něco složitějšího tak ti řeknou aby sis koupil jinou značku. Ještě ti řekne takovou kravinu VW když je to stejný.

Tady nahoře někdo píše,že mu to dělá u passatu.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Ahoj,

mám OII 1.9TDI 77kW 4x4 6-ti kvalt a rád bych oživil toto téma. Mám pdobný problém. Akorát si myslím, že to nebude drnčení od motoru, ale od převodovky.

Vibrace se projevují vždy od 2000 do 2500 otáček. Dělá mně to na všech stupních, ale nejvíce je to znát na 5 a 6. A hlavně když je třeba většího tahu(na dálnici do kopce).

Koupil jsem auto do 1. majitele kde nešlo zařadit jedničku ani zpátečku a na jedničku auto popojíždělo i se sešlápnutou spojkou.

V servisu mně řekli, že se jedná o známou bolest 6-ti kvaltů a udělali mně komplet spojku(dvouhmota, lamela, ložisko spojky, přítlačák) a také vyměnily a prý jakousi renovací ložisko v převodovce. Celé mně to přišlo i s prací na 25 tis.

Vibrace ale zůstaly.

Poraďte, kde je problém v motoru nebo v převodovce? Nikde jsem se tady na fóru nedočetl, že by to někdo dotáhnul až do konce a napsal kde byl problém.

Edited by PetrL
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
  • 7 months later...

Taky jsem to vcera vyresil,byla to zadni hardy spojka.Akorat mi trvalo,nez jsem ji sehnal za slusny peniz

Rád bych se zeptal, zda jsi na té staré, co jsi vyndal, pozoroval nějaké poškození? Já na té své teda ne, snad jen ta guma na kraji je taková "vyšeptalá". Nikdy bych neřekl, že zrovna tohle může dělat takovou neplechu.

Také jsem u auta dcery použil jinou(myslím, že je na VW Golf) za podstatně nižší cenu tuhle http://www.autodilyandel.cz/index.php?main_page=product_info&products_id=140249

Oproti té původní je taková zkosená, ale funguje.

Edited by PetrL
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Zdravím, potřeboval bych poradit mám octavii II 1,9 TDI PD motor bxe.


Mám 3 roky staré auto a před nedávnem se mi zničil motor, tak jsem ho vyměnil za nový i s novým turbem a když to bylo už rozdělaný, tak se měnil setrvačník  né dvouhmota, ale jednohmota prý se tak neničí vše u škoda servisu. No a když byla oprava provedena, tak mi hned začal motor při zrychlení v nízkých otáčkách tak na 2 sekundy vibrovat. Připadá mi to, že to zavibruje v tu chvíli, kdy nejvíc tlačí turbo.


Víte někdo co to může být???


Děkuji 


Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 2 years later...
  • 11 months later...
V 18. 9. 2011 na 21:32, RBaky napsal:

Čau,já to taky nemám ještě vyřešený,akorát mě zaráží, že ti řeknou ty hovada v servisu, aby jsi si koupil vw, místo toho aby zjistili co to dělá,to jsou akorát měniči dílů a k dyž je něco složitějšího tak ti řeknou aby sis koupil jinou značku. Ještě ti řekne takovou kravinu VW když je to stejný.

Tady nahoře někdo píše,že mu to dělá u passatu.

Ahoj chlapci,

tak po dlouhých letech mám vyřešenej problém s drnčením. Jeden strašně šikovnej mechanik z Prahy mi to všechno opravil.

Vyměnil turbo který bylo na konci života,vyčistil komplet sání a hlavně všechno přetěsnil novým těsněním jak se to má, né jako ty všichni předchozí patlalové a babralové co tam vrátili všechno starý vymačkaný a opatlali to silikonem atd.  udělal to prostě poctivě. Auto je zase tichý , jako když sem ho kupoval.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...