Tomáš1000 Posted July 8, 2011 Share Posted July 8, 2011 Čau chlapi, včera sem byl na geometrii, abych měl rovný volant a nepískaly kola. Nechtěl sem riskovat kvalitu geometrie a dal to do autorizovaného servisu.Zaplatim, vyzvednu auto a čumim jak puk, volant křivej. Vezmu do ruky protokol o měření a vidím DIFERENČNÍ ÚHEL JE PŘED SEŘÍZENÍM O.K. A PO SEŘÍZENÍ NA HOVNO!!! Chtěl bych se zeptat jestli to je normální? Je tento úhel důležitej?Díky za reakci File0006.pdf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
libero Posted July 8, 2011 Share Posted July 8, 2011 http://www.autorubik.sk/technika/geometria-kolies/ nenapadá ma nič prečo sa to posunulo...ako som pozeral ten protokol,tak na obidvoch stranách si mal rozbiehavosť,čiže to malo pneumatiky opotrebovávať z vnútornej strany.. jedine,že by tú rozbiehavosť nastavoval len na jednej tyčke a tým sa rozhasil ten diferenčný uhol..skús sa pozrieť kolko trčí závitu na tyčkách riadenia z gulových čapov...ak to nebude rovnaké na obidvoch stranách,tak je to jasné Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucky.jack Posted July 10, 2011 Share Posted July 10, 2011 (edited) O tomhle úhlu slyším prvně, ale asi k něčemu bude . V souborech je něco málo k tomuhle úhlu. Každopádně bych ještě jednou zajel tam co to dělali, aby se na to koukli. pri-teo-11.00_rizeniautomobilu_zakladnipojmy.pdf 1f-podvozek-a-karoserie.pdf Edited July 10, 2011 by lucky.jack Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomáš1000 Posted July 18, 2011 Author Share Posted July 18, 2011 Tak jsem byl zpět v servisu a reklamoval geometrii. Dotaz číslo 1. se týkal diferenčního úhlu a bylo mi řečeno, že ten úhel souvisí s napravením té sbíhahosti a prej nemá vliv na pneu je to prej jen pár minut!!!(podotýkám žádnou diru jsem nevymet, jen měnil silentblok na rameni a tlumiče). Dotaz č. 2 mám křivej volant to se jim nechtělo uvěřit tak jsme sedli do auta a jeli to projet táhlo to doprava,tak mi řekli je to pneumatikama na jedný straně jsem měl dezén o půl milimetru míň to sem se jen pousmál, že by to bylo tím. No tak mi prohodili přední pneu, znova jsme to projeli a táhlo to ještě víc, tak znova do dílny a prohodili mi přední za zadní(a zaregistroval z čekárny lomcování s předkem), pravda je to lepši, ale není to vono.Pak jsem zaplatil 210kč za výměnu pneu. Strávil jsem 2hodiny řešením něčeho co mi přijde krajně neseriozní a divný. Závěr nemám důvěru k MOBILPARK Most. A jako většina známejch se přesunu do Německa tam snad budou reprezentovat ŠKODU lépe, vždyť je to supr auto. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jehla23 Posted July 18, 2011 Share Posted July 18, 2011 (edited) Nikdy jsem si toho úhlu v protokolu nevšiml.. a musím podotknout, že co se dozvídám v servisu nebo co mám z autem když ho vyzvedávám tak žasnu...nedivím se ti. Edited July 18, 2011 by Jehla23 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucky.jack Posted July 26, 2011 Share Posted July 26, 2011 Z přílohy je jasný(kterou jsem sem dával), že na vliv pneu a jízdy to má sakra vliv. Když je tenhle úhel špatnej, tak se kolo v zatáčce odvaluje a zároveň i smýká, takže se rychleji sjede. Jestli neumí dělat geometrii, tak by je měl někdo proškolit. Křivej volant je jedna z věcí, která se řeší při geometrii, právě proto aby se srovnal na střed. Pakliže auto táhne doprava, pak je jedna z nepravděpodobnějších možností(v tomhle případě) prostě blbě udělaná geometrie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomáš1000 Posted July 27, 2011 Author Share Posted July 27, 2011 (edited) Děkuji za reakci, koukal sem do příloh jak se sjíždí pneu poslal jsem to i do škodovky (zde reakce) Vážený pane, prostřednictvím Škoda Info-line jsme obdrželi k vyřízení Váš podnět, související s nastavením geometrie Vašeho vozidla v servisu Autoplus II. Most. Za vzniklé komplikace se Vám jménem výrobního závodu omlouváme. Na základě výše uvedeného jsme kontaktovali vedení servisu Autoplus II, projednali a předali Váš podnět k vyřízení. Zástupce vedení servisu Vás bude kontaktovat v nejbližším možném termínu a projedná s Vámi další postup. Věříme, že společným postupem bude celá záležitost uzavřena a že i nadále zachováte značce Škoda svoji přízeň. NIKDO MI NEKONTAKTOVAL... Edited July 30, 2011 by Wojnar Necituj poslední příspěvek!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucky.jack Posted July 27, 2011 Share Posted July 27, 2011 (edited) Hm nevím kdy to posílala škodovka do servisu a kdy tobě, ale jejich "bude kontaktovat v nejbližším možném termínu" může být zavádějící. Každopádně bych jim dal dva dny a pak to řešil znovu se škodovkou. Ať se smekají. EDIT: Taky jde o to co servis nabulíkuje škodovce... Edited July 27, 2011 by lucky.jack Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomáš1000 Posted July 30, 2011 Author Share Posted July 30, 2011 (edited) 12 dní a nikdo se mi neozval...už to ani nechci řešit, snad možná do škodovky poděkování za omluvu. Edited July 30, 2011 by Wojnar Necituj poslední příspěvek!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucky.jack Posted July 31, 2011 Share Posted July 31, 2011 KLasika...řeknou žes jim nebral telefon atd atd. Ani se ti nedivím, že to nechceš řešit, ale zadarmo bych jim to nedal. Aspoň bych informoval Škodovku o "solidnosti" oného servisu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.