Jump to content

Vybíjení baterie Felicie


Ondra Louvar
 Share

Recommended Posts

koupili jsme si novou baterii do fildy varta a po 6 měsících bylo po ni.ale ve favoritu nám vydržela 3 roky uplne ta samá cim je to mozny?? taky ji kazdej treti den nabyjim abych nastartoval

Může být v háji i alternátor. Mě to dělalo něco podobného a bylo po altíku. Tak dej vědět čím to bylo.

Link to comment
Share on other sites

Asi som sa zle vyjadril, pytal som sa, jestli v aute nepouzivas autoradio zn. SENCOR. Ide o autoradio, ktore ma aj vo vypnutom stave dost velky prudovy odber a aj to by mohlo byt pricinou, ze ti vybija akumulator zn. VARTA

ne to fakt nemám my máme jeste stary radio na kazety znacka skoda

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

zdravím všechny , mám takovej drobnej problém po 3 dnech někdy po týdnu se sama vybije baterie ve felicii 1,3 Mpi, baterie je nová ( stará to dělala taky) , při měření svodovýho proudu naměřím 0,01A což je ta záhada, patrně začne oběr někdy pozděj , zatím jsem zkoušel měřit celý den a sem tam jsem nahlížel co to ukazuje - pořád ale 0,01A setkal se stím někdo?? v servisu samozřejmě nepřišli na nic

Link to comment
Share on other sites

To nesmis takhle psat, nekdo by byl schopny vzit multimetr, prepnout na Ohmy a vrazit to na baterku :kuk:lol

jasne, napsal jsem to autorovi vlakna,ten snad tim ze zvladnul merit proud tak asi neco malo vi...

pro ostatni : vnitrni odpor baterie se NEMERI Ohmetrem :-)Jsou na to specialni meraky,nebo lze zjistit vypoctem po zmereni napeti a nejakeho znameho proudu

PS. nekdy zapomenu ze nekdo je na holky jiny na vdolky

Link to comment
Share on other sites

no jako trošku o tom něco vím , živím se autoelektrikou cca 20 let, nenapasal jsem ani slovem jaký rozsah měřím ten svodový proud , ale to je jedno prostě proto to píšu sem protože je to pro mě záhada , je mi jasný že někudy to odcházet musí , aůle nepodařilo se mi to zachytit proto se ptám jestli už to někdo zažil, pokud bych naměřil čtvrt ampéry skoro bych se vsadil že bych to někde našel tohle jsem řešil milionkrát ale nenaměřím nic a to je záhada!!!! opomíjím teda možnost že jsem debil a meřím špatně, vnitřní odpor baterie je ok i tohle mě napadlo , taky proto jsem ji nechal vyměnit za novou , auto není moje je to zákazníka, provozujr ho tak že jede jednou za týden cca 50 km , a zpět , dobíjení je ok, rádio philips zapojeno zcela korektně

Link to comment
Share on other sites

No pokud rikas zes nameril 0,01A tak to je pro me proste ne zrovna moudry rozsah pro mereni. Samozrejme pokud si nameril 10mA ale pak napsal 0,01A tak OK :) At se nekdy zakaznik podiva ... no spis at posloucha jesi stojicimu (vypnuty motor, dele stojici po jizde - studeny) autu nebezi vetrak chladice, nekdy blbne spinac vetraku ...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
zdravím všechny , mám takovej drobnej problém po 3 dnech někdy po týdnu se sama vybije baterie ve felicii 1,3 Mpi, baterie je nová ( stará to dělala taky) , při měření svodovýho proudu naměřím 0,01A což je ta záhada, patrně začne oběr někdy pozděj , zatím jsem zkoušel měřit celý den a sem tam jsem nahlížel co to ukazuje - pořád ale 0,01A setkal se stím někdo?? v servisu samozřejmě nepřišli na nic

Asi ti poradím, protže jsem měl úplně ten samý problém.

Když auto stálo, tak se baterie vybila, když jsem jezdil denně vydržela déle, ale taky se vybila i když po delší době. Naměřili mi úplně ten samý proud co tobě a lámali si nad tím hlavu. Spravovalo mi to asi 5 lidí a každý tvrdil že je to tamto nebo ono a stejně se baterie vybila.

Vozil jsem tedy 2 baterie a dělalo mi to tak asi 5 let, než se mi posral alternátor a já jej vyměnil a ouha už mi to jen a jen dobíjí. Takže to dělá alternátor. Problém může být v tom, že i když auto stojí, tak ten alternátor potřebovává nějakým záhadným způsobem proud (asi zkrat, bludné proudy nebo co já vím).

Nejlepší by jsi měl si od někoho půjčit altík a vyzkoušet to, ale myslím že je to tím, protože mi to přestalo dělat po výměně alternátoru a nic jiného jsem s tím nedělal.

Edited by Boyler
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 years later...

zdravím,mám problém s elektrikou.Baterka vydrží asi tak 4 dny a to každý den jezdím.Vyměnil jsem altík ale pořád stejné.Když přidám plyn a pustím ho tak to skoro chcípne(někdy to i chcípne)ale většinou se otáčky ustálí na cca 800 ot.Nebaví mě pořád měnit baterku a dobíjet.Čím by to mohlo být?Prosím o radu nebo tip co to proboha způsobuje.Díky

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...