pjdefort Vloženo 10. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2010 co máš v autě za rádio? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 10. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2010 to nebude rádiem ... zkus se podívat na pojistkový box, zda ho nemáš plný vody, tzn. odpojit přívod na pojistkovém boxu od baterky, vytáhat konektory (neboj záměna nehrozí, popř.pokud si nevěříš udělej si foto) a vyhákni celý box ven, vyhákat ven relátka, no a uvidíš. Jde oddělat ven i ten plošňák, ale to už opatrně, ať ti z tama nevypadnou takové ty proklenovací kontakty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rakev Vloženo 10. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2010 radio matsui,v létě nebyl problém dělá to až nyní Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rakev Vloženo 10. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2010 voda v boxu mě nenapadla podívám na to.S tím už mám zkušenosti to už jsem rozebraný měl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 10. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2010 manželce to takhle vyšťavilo baterku během pár hodin, poté co přišla brutální průtrž mračen. Po opravě následovalo výměna čelního skla a těsnění a pak celé objet silikonem a od té doby, už 2,5 roku klid Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rakev Vloženo 10. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2010 kéž by jsi měl pravdu,hned ráno na to vlítnu a dám vědět.Ale proč ty otáčky padaj že to skoro chcípne.Že to nevyhází pojistky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rakev Vloženo 10. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2010 je pravda že asi někde nějaká voda bude protože přední okno zamrzá i zevnitř Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 10. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2010 no to nevím, třeba tam není ten patřičný kraťas, aby to spálilo pojistku(y). Jinak jiné místo mě nenapadá, páč to je jediné místo kam jde napětí i po vypnutí klíčku a pokud je tam voda, tak propojí některé obvody a začne odběr z baterky až ju to vyšťaví. Já tehdy také poté co jsme to dotáhli na laně domů, bádal ... natloukl jsem baterku na nabíječce a hodil zpět a měřil odběr ... byl tam tuším větší jak 250mA. Ale třeba sem přijde uživatel Ekkar, tem je machr na elektriku, třeba poradí i něco jiného. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rakev Vloženo 10. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2010 díky moc za tip ráno to hned prozkoumám a dám vědět jak jsem dopad.Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 10. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2010 držím pěsti ať to tím je .... dáš to do rychtyku a bude klid Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 10. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2010 já měl několik zim podobný problém a až tu poslední jsem zjistil že mi baterku vyšťavovalo rádio. Když jsem jezdil každý den nebyl problém ale po 2 dnech stání už baterka sotva točila. Lehké zlepšení nastalo i po výměně uhlíků v altíku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 11. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2010 ... Ale třeba sem přijde uživatel Ekkar, tem je machr na elektriku, třeba poradí i něco jiného. Neporadí, myslím že vše potřebné už bylo řečeno. Změřit "klidový odběr" z baterky, pak postupným vyndaváním pojistek zkusit lokalizovat obvod, ve kterém je nežádoucí odběr. Může to dělat i "přilepené" relátko, které má za úkol vypínat odběr do dalších obvodů - ale určitě bych nejdřív opravdu šel po těch svodech v pojistkové/reléové skříni nad nohama spolujezdce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 11. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2010 já měl několik zim podobný problém a až tu poslední jsem zjistil že mi baterku vyšťavovalo rádio. Když jsem jezdil každý den nebyl problém ale po 2 dnech stání už baterka sotva točila. Lehké zlepšení nastalo i po výměně uhlíků v altíku. ano, může být, ale nebudou problémy i po startu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rakev Vloženo 11. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2010 zdravím,tak se zdá že je problém odstraněn.Vyměnil jsem relátko a už to alespoň drží otáčky jak má.Měřil jsem odběr ale nezjistil žádný jiný odběr.Zřejmě to bylo přilepené relátko.Díky všem snad to bude O.K. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 11. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2010 Ekkar nezklamal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 11. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2010 Ekkar jen posbíral vzpomínky, ze všech případů kdy něco podobného potkal a kdy se mu podařilo zjistit příčinu a sem dopsal ty, které ještě nebyly prověřeny. V elektrice se nic nestane jen tak bez příčiny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sadraj Vloženo 21. leden 2011 Sdílet Vloženo 21. leden 2011 Mám feldu r.v. 1998 kombi mezityp ještě baz alarmu , když nejedu ccy týden nejen v zime ale i v lete vybije se mi aku zhruby na 9 voltu přitom když davam ¨nabitý dioauta taj při meření odberu při vypnutem zapalovaní nemeřím nic žádný proud , jede snad jen ledka na aurtioraiu blikací a hodiny v palubovce + možná přijimač centralu AELE central jako takový funguje klíčem , na DO nereaguje an i při vymeně bateria v DO , a přitom někdy i v lete když je teplo se mi nepodaří po 2-7 dnech nastartoivat a palubni pořitařč ukazuje pokles napetí aku pod 9 voltu akuje stare cca 1/2 roku a nemohu přijít na duvod onoho chování , V pátek normalně nastartuju odejedu nekam a v nendeli po 2 dnech stání už je aku vybitý co to muže zpusobobvat pojistky nevypadávají , odber v klidu nemeřím kde hleda t a nebo co prohlednout ? diky ¨za rtady už me to přestava bavit auto přd domem a když potřebuju neka m vyraziz abych s seboutahnul druhou nabitou nbaterku abych mel jistotu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 21. leden 2011 Sdílet Vloženo 21. leden 2011 zkus promerit altik jestli je ok, a mozna bych zkusil odpojit autoradio, jestli to nedela to, pripadne nam to delalo zblaznene handsfree - kdy sice fungovalo ale ridici jednotka zlobila. pokud by to nepomohlo tak kdyz nic nenameris, tak bych zkusil vypojit pojistky od centralu. no a pokud ani to ne, tak pak jit od pojistky k pojistce a vyzkouset to, ktera vec ti to i pri nulovem odberu dela... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 21. leden 2011 Sdílet Vloženo 21. leden 2011 no slovům žádný proud nevěřím. Za normálních okolností tam musí být alespoň řádově 20-30mA ... čím to měříš? Já řešil něco podobného teď na naší BMM, kdy teď měsíc co měsíc jsem musel dobíjet baterku. Mám cca třičtvrtě roku jiné rádio ... přes léto v klidu, ale teď co se ochladilo, tak furt problémy a to s Feldou jezdím denně 100km, jen víkendy má padla. No a zjistil jsem že po zamčení centrálu mám klidový odběr 70 mA, což je dost. Odpojil jsem rádio, zamkl a ejhle, padlo to na nějakých 16mA. Takže jsem milé rádio napojil na spínané napětí (i paměťový vodič), páč ten Impuls co furt poslouchám mám naladěný na to tata, takže mě nějaké paměti netrápí. Takže tobě bych doporučil, pořádný měřák, s citlivějším rozsahem (100-200mA) odpojit plus na baterce a dát mezi svorku a plus kolík na baterce měřák a sledovat. A klidně i po nějaké půlhodince na to mrknout znovu ... ono se může něco probrat a začít žrát, co třeba před tím "spalo". A pokud se tam něco objeví, tak postupně odpojovat, rádio, popř. vytahovat relátka v boxu a měřit a sledovat co mělo na to vliv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sadraj Vloženo 21. leden 2011 Sdílet Vloženo 21. leden 2011 Dobrý radio bych i odpojil ale v druhým dotazu mam prave problem že nevim jak ho dostat z tunelu bylo tmy užnamontovaný z vyrpby a klasika planžetou na bocích ho uvolnit se mi nadaří je to nejakej typ s odnimatelným panelem a nevim jak ho vyndat , a central mi maká jenom na kliče v zamku dalkový ovladaní taky nefunguje ale nevim kde je schovanej tne přijimač , taky už mne napadlo jestli se to nevybijí přes nej , ale co mam navod tak tma je jen psaný neco o alarrmu ta tohle je přechovnej typ kterej prave lalrm nemá je to takovej ten mezityyp vyrobenej posledni tejden v řervnu před celozavodní dovvolenou ve škodovce papíry už jsou k novýmu tpy u po dobvolený ale osazený alarmem to jeětě není ael kde je umistenej přijimač centralu to tam nevyčtu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 21. leden 2011 Sdílet Vloženo 21. leden 2011 radio vyndas tak ze bud sezenes ty vyndavaci tycky a nebo kdyz zkroutis ruce pod palubku, tak by ses mel dostat za nej a jako vystrcit ho dopredu - a to podle me je jednodussi, ja aspon to tak delam... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 21. leden 2011 Sdílet Vloženo 21. leden 2011 přesně tak, proto jsem se i v tom tematu ptal, jestli se jedná o felicii, páč pokud ano (bylo tedy potvrzeno), tak jak psal Ozi, vytlačil bych rádio ze zadu, rukou se tam bez problémů dostaneš. Jinak co se týká dálkáče/centrálu, mám to samé, dálkáč už nefunguje a otvírám klíči v zámku. Já mám jednotku vlevo za bočním ofukem. Vyndám tu výklopnou mřížku a pak vytáhnu celý ten rámeček ven a pak je přístup na tu jednotku. Takže zkus se mrknout tam, je tam totiž dost místa pro uložení něčeho takového. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sadraj Vloženo 22. leden 2011 Sdílet Vloženo 22. leden 2011 díky na tu mřižku se podivam jestli tma neco takovýho není , ale radio je dole v panelu a jak se dostat za nejk to netuščím zkoušel jem ho ruzne páčit ven a tahat za nej ale necim v tom panelu drří a mysli m že jen tk vytlačit nepujde , mam od nej navod ale jen na obsluhu o montaži tka m není nic a nai v servisní přiričce není nic jak vyndfat radio ven postahoval jsme kde co ale asi bude muset celej panekl z tunelu vyn abych mu jen odpojil konektory diru tma mit nechci jedině z ni udělat nejakej odkladaci kastlik jina k yb tma byla dira kam by padaly schvalně veci zejtra setam dojdu dolu mrknout a když tka to nafotím jak to vypadá a dal bych sdm fotku jestli to nekdo nebude vedet jak na to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 23. leden 2011 Sdílet Vloženo 23. leden 2011 ta fotka bude lepší, páč já mám též panel, ale rukou se ze zadu normálka dostanu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 23. leden 2011 Sdílet Vloženo 23. leden 2011 jj, presnejak rika malta,staci mi taky zalezt pod volant, nebo ke spolujezdi a zezadu radio vystrcim silou, ale bez poskozeni cehokoliv dalsiho... dej foto at vim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.