Jump to content

zadní kotouč se neobržďuje celý


jarošík
 Share

Recommended Posts

Zdravím,

asi před týdnem jsem na octávii r.v.99 měnil zadní kotouče, asi po 2 dnech ježdění jsem si všiml, že kotouč se obržďuje pouze z té vnější poloviny. Ta vnitřní polovina kotouče zůstala netknutá, teď již má rezavý nádech. Vypadá to, že destička přiléhá pouze na vnější stranu kotouče. Nesetkal jste se s tím někdo? Co by to mohlo způsobovat?

Díky moc

Honza

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

To dost dobře nechápu..Jako že když se podíváš na kotouč,tak je dráha vy brzděná jen do poloviny té brzdné plochy?

Nebo že se ti neobrušuje kotouč z druhé strany kde je pístek?

Když mi takhle nějak vždycky blbla zadní kotoučovka,tak jsem jí párkrát zatáh přes ručku na dálnici a ona se srovnala sama :kol-28:

Nedělat když je břečka :kol-28:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Dobrý deň, ked je zatuhnute vededie brzdica da sa to nejak rozhybať ? Neobzduje sa mi kotuc vzadu na lavej strane . nasiel som obrazok sice neni to brzda s octavie snad je to take iste ko na octavii mohol by mi niekto oznacit ktore je to vedenie brzdica ? dakujem

Edited by marek92
Link to comment
Share on other sites

Pokud myslíš prachovku na čepu,ano musíš sundat třmen,vytáhnout čep i gumou(neboj jde to lehce),namazat a vrátit zpět.Prachovku na třmenu bych nesundával,jen pod ni stříkni Wd40,zatlač pístek,šlápni lehce na brzdu,zatlač-několikrát.když ti to i potom bude brzdit,tak kup opravnou sadu na třmeny(nejlépe i s pístkem)

Link to comment
Share on other sites

Vyřešeno - prosím smazat - jsem tukan....

řešení je zde: http://forum.skodahome.cz/topic/21136-problem-s-brzdovym-trmenem-na-zdani-kotoucove-nap/page__p__407194__hl__+zadní%20+brzdy__fromsearch__1#entry407194

Dobrý den, prosím o radu. Při výměně ZADNÍCH vrzdových destiček na 4x4 nemůžu vrátit (zatlačit) pístek zpět. Přiznám se, že nemám originální nástroj, ale vždy to dělám stužidlem a nikdy žádný problém - podle dílenské příručky je tam samostav, který se zatlačením pístku poruší. Je to tak? a jak tedy na to? Použít hrubou sílu, nebo je v tom nějaký fígl?

Edited by nosal
Link to comment
Share on other sites

Otáčet po směru hodin.ručiček jako klasickej šroub...Já to dělám opatrně sikovkama...Tomu pístku nad gumičkou to nevadí když bude odrbanej.Není defakto potřeba žádná velká síla...Když mázneš gumičky a pístek brzdovkou aby to klouzalo :kol-28:

Link to comment
Share on other sites

Přesně tak, otáčet doprava. Vše naprosto v pohodě, ani lanka od brzdy jsem nemusel vyháknout.

Jen se mi nezdá ta gumová manžeta - sice jsem se ji snažil stále rovnat, ale ve finále zůstala pootočená - snad to přežije.

Destičky jsem tam dal ICER (přední i zadní) koupené v Auto Kelly (nejsem žádnej závoďák). Kotouče jsem nechal tak jak byly. Auto brzdí kupodivu daleko lépe. Jsem zvědavý jak dlouho vydrží. Originály vydržely 100 tis.

Edited by nosal
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...