Jump to content

1.6 MPI Vysoká hodnota CO2 na STK .


Schizo
 Share

Recommended Posts

Zdravím, dneska jsem jel na emise a STK v domění, že v pohodě projdu. Jedná se benzín, 1,6 75 kW, rv. 2001, combi .Ale chyba lávky . Při měření emisí na volnoběh bylo vše OK, ale po zvýšení otáček to hned hnalo nahoru a hodnoty byly v červeném poli, dle slov technika 10x vyšší než je limit !!

Po 3. pokusu jsem požádal technika ať už to auto netrápí. Píchnul to na diagnostiku a sdělil, že to hází 6 chyb, po smazání zůstaly 3. : Váha vzduchu, a žhavení obou lambda sond. Ty sondy jsem měnil před dvěma měsíci, protože byly v tahu .

Olej to nebere, spotřeba je v normě, výkonově mě to nepřijde, že by byl problém, byl jsem z toho dost v šoku.

Takže jsem poděkoval, vrátili mi peníze a prej až to bude v cajku, ať se stavím .

Myslíte si, že váha vzduchu může dělat takový problémy s emisema ?

Je fakt, že cca před měsícem se mi rozsvítila kontrolka ASR a už nezhasla, na VAGu to házelo vždycky několik chyb, ale po vymazání byly pryč ?

Váha vzduchu je celkem ranec, teda pro mě, chtěl bych mít jistotu, že je to ono, a je možný, aby obě lambda sondy zase odešly ?

Edited by Schizo
Link to comment
Share on other sites

Tak závada vyřešena :kol-147: , STK i Emise OK !! :kol-147::kol-147:

Včera to stájový servisman odhalil, nakonec to opravdu byla pojistka, ale né v pojistkové skříni. Jedna z těch pod krytem baterie !!

Když si vezmu, kolik stresu jsem si prožil a jak jsem už pohřbíval další prachy ( a servisáka, že odfláknul opravu Lambda sond :lol::'> ), kvůli takový blbosti .

No hlavně že je to už v pořádku a mám snad na dlouuuho klid kol11 .

Edited by Schizo
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Zdravím vážení,

 

mám v podstatě obdobný problém. Po návštěvě STK, kde jsem neprošel přes emise (vysoké hodnoty CO2), se trápím s autem. Podle technika na emisích je v háji lambda sonda nebo katalyzátor. Auto jsem proto odvezl do servisu na diagnostiku, kde jim vyjela špatná lamba a hallův snímač. Lamba je relativně nová (najel jsem s ní cca 20.000 km - Bosch). Je možné že dělá paseku právě hallův snímač? Jen mi nejde do hlavy, že je tu a tam cítit v interiéru auta benzín. Hlavně při dojezdu a krátkém stání v koloně, nebo při výjezdu do kopce na první až druhý rychlostní stupeň. 

 

Nenapadá Vás prosím něco?

 

Škoda Octavia I. 1,6 74kW AKL 1997 313.000km

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...