Přejít na obsah

1.6 MPI Vysoká hodnota CO2 na STK .


Schizo

Doporučené příspěvky

Zdravím, dneska jsem jel na emise a STK v domění, že v pohodě projdu. Jedná se benzín, 1,6 75 kW, rv. 2001, combi .Ale chyba lávky . Při měření emisí na volnoběh bylo vše OK, ale po zvýšení otáček to hned hnalo nahoru a hodnoty byly v červeném poli, dle slov technika 10x vyšší než je limit !!

Po 3. pokusu jsem požádal technika ať už to auto netrápí. Píchnul to na diagnostiku a sdělil, že to hází 6 chyb, po smazání zůstaly 3. : Váha vzduchu, a žhavení obou lambda sond. Ty sondy jsem měnil před dvěma měsíci, protože byly v tahu .

Olej to nebere, spotřeba je v normě, výkonově mě to nepřijde, že by byl problém, byl jsem z toho dost v šoku.

Takže jsem poděkoval, vrátili mi peníze a prej až to bude v cajku, ať se stavím .

Myslíte si, že váha vzduchu může dělat takový problémy s emisema ?

Je fakt, že cca před měsícem se mi rozsvítila kontrolka ASR a už nezhasla, na VAGu to házelo vždycky několik chyb, ale po vymazání byly pryč ?

Váha vzduchu je celkem ranec, teda pro mě, chtěl bych mít jistotu, že je to ono, a je možný, aby obě lambda sondy zase odešly ?

Editováno: , autor: Schizo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak závada vyřešena :kol-147: , STK i Emise OK !! :kol-147::kol-147:

Včera to stájový servisman odhalil, nakonec to opravdu byla pojistka, ale né v pojistkové skříni. Jedna z těch pod krytem baterie !!

Když si vezmu, kolik stresu jsem si prožil a jak jsem už pohřbíval další prachy ( a servisáka, že odfláknul opravu Lambda sond :lol::'> ), kvůli takový blbosti .

No hlavně že je to už v pořádku a mám snad na dlouuuho klid kol11 .

Editováno: , autor: Schizo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...

Zdravím vážení,