bladeblade Vloženo 15. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2011 (editace) Zdravim vsetkych mam otazocku pri jedne jizde mi odesel termostat a cidlo ktere spousta ventilato chladice. Na druhej den jsem termostat vyndal a a ventilato zapnul manualne a nastartoval a voda sa hreje i na volnobehu behom par min. Hadice jdouci z motoru jsou na zacatku motoru horuce no druhych koncech chladne. Takze usuzuji ze chladici kapalina neni v pohybu. Dalsi napovedou mozna je ze kdyz zapnu topeni tak fuka jenom studenej vzduch. Poradi nekdo? Jo a mam Feliciu 1,6Mpi Editováno: 15. Červenec 2011, autor: bladeblade Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 15. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2011 utrhnutá prepela na vod.pumpe foto je ilustračné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bladeblade Vloženo 15. Červenec 2011 Autor Sdílet Vloženo 15. Červenec 2011 no k tomu se chi dnes dostat a kuknout se na ni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 15. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2011 daj vedieť akosi dopadol Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bladeblade Vloženo 22. Červenec 2011 Autor Sdílet Vloženo 22. Červenec 2011 ahoj tak dnes som sa konecne k tomu dostal no narazil som na dva problemy a to jak tocim indusove sroby na reminici stale sa mi to toci a druhej problem jak odelim castecne motor od karoserie abych tam dal novy remen rozhod sem se ze vymeni i rozvody. Pripadne ak je dakej navod, nebo nejake triky tak by sem byl vdecny dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bladeblade Vloženo 24. Červenec 2011 Autor Sdílet Vloženo 24. Červenec 2011 tak uz to mam za sebou. Ta pumpa byla rozbyta teda to umele kolecko ko na 3 casti. mam ale jednu otazocku ked som menil rozvody tak mi spodna znacka nesedela o pol zuba je mozne ze ted kdyz jedu auto nema az taky tah => ze sem nespravne pootocil toho pol zubu? dik za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Polly Vloženo 30. Květen 2013 Sdílet Vloženo 30. Květen 2013 http://forum.skodahome.cz/topic/124098-va%C5%99%C3%AD-mi-auto/ Za rádoby radu sice dík, ale nechápu proč je téma zamknuto ...?, když je rada k ničemu, neb nečteš !!!, jasně jsem psala :" Při úplném vyjmutí termostatu je vše v pohodě - motor zůstává chladný.". U tvé rady je to pravý opak. Přesto dík ... za snahu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 30. Květen 2013 Sdílet Vloženo 30. Květen 2013 Klid. Občas se prostě moderátor "uklepne". I on je jen člověk Shrnuto - oktávka 1,6 55kW se přehřívá i po výměně termostatu, hodní hadice chladiče je přitom horká, chladič studenej. Když se termostat vyhodí komplet, chladí se normálně. Můj názor - na výměnu nebyl použitej správně nadimenzovanej termostat, nebo se prostě do prodeje dostal vadnej kus. Jednoduše se málo otevírá i ten novej - tudíž bych výměnu reklamoval, nebo bych reklamoval ten termostat, pokud byl měněnej svépomocí a kupoval se samostatně jen jako ND. Vím o případu, kdy se termostat měnil na jednom a tom samým autě 4x vždycky za další kus údajně podle prodejce ze stejný škatule a správně fungoval až ten pátej v pořadí - šlo o motor HTP... Prostě bych ten termostat vyměnil znovu a dal bych si pozor na výrobce, aby to nebyla "značka" Starline a podobnej šmejd... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Polly Vloženo 1. Červen 2013 Sdílet Vloženo 1. Červen 2013 Jj, dala jsem jiný kus - Wahler, ale hlavně protikus, http://www.skoda-dily.cz/data/items/4/49838bef548fd_t.jpg, do kterého původní termostat, resp. jehla vyrazila díru a vše je ok. Díky za radu :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zeto Vloženo 26. Červen 2013 Sdílet Vloženo 26. Červen 2013 Zdravím, měl jsem ten samý problém (u stejného vozu). Vyměnil jsem termostat i s tím plastovým protikusem a zdálo se vše OK. Ale ujel jsem 50 km, tam jsem stál cca 2 hodiny a při cestě zpět jsem zjistil, že se ručička teploměru jen málokdy dostane až do středu, většinou je tak ve čtvrtině a to přesto, že to bylo v těch největších vedrech minulý týden. Dnes, při cca 12 stupních venku se skoro nepohnula od nuly. Jen při delším popojíždění v koloně se dostala k polovině. Auto se sice nepřehřívá, ale že se neohřeje asi také není úplně dobře. Čidlo teploty motoru jsem měnil v lednu, nový termostat je Wahler. Napadá někoho něco? Je možné, že by ten termostat byl vadný a zůstával třeba otevřený? Tedy možné to je, to je mi jasné, spíš jestli se s tím někdo setkal. :-) Předem díky za nápady a odpovědi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
el.che Vloženo 30. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2013 Mal som ten istý problém. Po výmene termostatu aj víka termostatu s tesnením, sa mi motor nezahrieval. Príčina bola v tom, že kúsok ulomeného plastu z prepážky vo víčku termostatu uviazol medzi termostatom a víčkom termostatu tak, že nedovolil termostatu aby sa zavrel. Termostat teda neuzatváral a chladivo cirkulovalo stále aj veľkým obehom = motor sa nezohrieval. Pri oprave boli použité len originálne Škoda diely. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.