Přejít na obsah

Nefunkční autoradio


Wooddy

Doporučené příspěvky

Zdravim všechny,cele odpoledne jsem projizdel ruzna temata a muj problem jsem tu nenasel tak se omlouvam jestli by tu nahodou byl. mam technicky problem

mam škoda fabia 1.9 TDI 74KW combi.mam originalni autoradio a kdykoli seslapnu brzdovy pedal nebo zatacim doleva ci doprava tak zacnou praskat repra autoradio se o 90% stisi a nic nehraje zkousel jsem tam davat jine autoradio pioneer a dela to same at mam zaple radio nebo cd nebo flash disc je to jedno mate nejaky nekdo napad v cem je problem?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po problému není - magnet repra nemá co dělat problém při dotyku s kostrou. Jen jsi odstranil možnost průchodu proudu z koše repra na kostru auta, ale napětí výstupního signálu rádia ani tak nemá co dělat na koši reproduktoru. Máš buď někde kraťas mezi přívodní svorkou repra a jeho košem, nebo máš mezizávitový zkrat na kmitací cívce repra. Obojí znamená ohrožení výstupních zesilovačů rádia - i když je ochrany odstaví, bude to zlobit neustálými výpadky v reprodukci, jak bude ochrana odepínat zesilovače. Je potřeba proměřit repráky a poruchu nechat buď odstranit (převinout reprák), nebo ho celý vyměnit za bezvadný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Prosím o radu!

Mám fabii I combi a při nastartování se mi zapne rádio, svítí, vše bez problému, ale asi na 2sek se ozve zvuk v pořádku, ale pak se mi reproduktory ztiší a je slyšet jen praskání ze zadní části. Zvuk se mi oběví až po cca 10x vypnutí a zapnutí rádia. Nevíte čím to?

Teď po zimě jsem spozoroval, že mi do kufru začalo zatékat, může to mít taky nějaký vliv?

Děkuji všem za radu!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To vypadá opravdu na tu vlhkost, nateklo k zadním reprům a zkratuje to jejich přívod. Autorádia mají většinou debilovzdorné koncové stupně, které při přetížení zkratem nebo téměř zkratem samy vypnou a po chvilkovém čekání (když jejich tepelná ochrana před přetížením zase vychladne) zkoušejí zátěž (reprák) zase připojit. Když jsou dost trpělivé, ohřeje se i to místo navlhnutí = vysuší se a zkrat zmizí, tím se obnoví normální funkce zesilovače a rádio hraje jako by nic. Po odstavení auta tam zas vlhkost zkondenzuje a kolotoč se opakuje nanovo. Musíš vysušit všecku vlhkost zmíst, kde nemá co dělat a reproduktorové přívody a svorky před další vlhkostí chránit - nějakým lakem, izolační bužírkou (smršťovací) a podobně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...