šmoula84 Posted July 17, 2011 Share Posted July 17, 2011 Zdravím mám škodu Octavii combi 1,9 TDI 81kw r.v. 1999,dneska jsem chtěl jet do obchodu sednu do auta otočím klíčkem a auto nenastarovalo,přijde mi že startér jakoby točí (při otočení klíčkem je slyšet zvku starteru a auto má snahu startovat) ale motor nechytne.Zkoušel jsem to pak ještě cca po 3 hodinách a auto chytlo na poprvé(celou dobu stálo nehybně na dvorku),teď jsem to byl zkusit znovu a zase jsem nenastartoval,s autem jsem nijak nehýbal.Baterku mám dobrou.Mám najeto cca 226 000 km.Předem díky za radu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luke.Kraut Posted July 17, 2011 Share Posted July 17, 2011 To jsou záhady co... Já měl něco podobného i když mám benzín... Myslím, že u mě je důvod špatné kontakty buď u váhy vzduchu nebo čidla teploty na airboxu... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
acek Posted July 17, 2011 Share Posted July 17, 2011 (edited) U tdi stačí aby padlla nafta díky nepatrné netěsnosti a starér může točit jak chce a nic.Pokud se ti to stane koukni do filtru a pokud bude suchej znáš důvod proč nechytá.A hledej netěsnost.Většinou to je to plastové udělátko na hadičky a filtr kup nový s těsněním a měl by bejt pokoj.A pokud to bude suchý tak to zalej naftou aby si nemusel tak dlouho trápit startér. Edited July 17, 2011 by acek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucky.jack Posted July 17, 2011 Share Posted July 17, 2011 Kdyby měl spadlou naftu tak nenastartuje ani po třech hodinách, když mu auto nehybně stojí na dvorku. Kouknul bych na chcípací klapku jestli nevisí(i když ta by se asi taky sama nerozchodila). A potom bych šel po elektrice. Konektor na čerpadle a možná spínačka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
acek Posted July 17, 2011 Share Posted July 17, 2011 Podobnej problém jsem řešil u známýho v zimě normálně nastartoval a vydal se na cestu hlubokým sněhem ale bylo ho moc a tak to trápil a najednou to prostě zdechlo a nešlo to zaboha natočit.Na vagu žádnej problém,klapka v pořádku a jediný co nás už jen napadlo byl fitr z ničeho nic byl prostě suchej i když bylo nafty v nádrži dostatek.Nejprv aby motor chytnul tak jsme propojily hadičky na přímo a když chytnul zalily jsme filtr a motor běžel zas normálně. Hold někde natáhnul vzduch a to je právě na tom bazmeku na filtru dal se novej včetně i novýho filtru a běhá dodnes bez problému. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
šmoula84 Posted July 31, 2011 Author Share Posted July 31, 2011 (edited) Díky za rady,ale zjistil jsem ze mi to asi dělá imoibilizér,když jsem odemknul auto a hned jsem šel a nastartoval tak auto chytlo v pohodě,kdzž jsem odemknul a šel do auta třeba po 5 mminutach tak uz jsem nenastartoval ikdyž jsem dal deaktivivoval imobilizer muselk jsem znovu zamknout auto a odemknout a pak šlo nastartovat.No ale v pátek se mi to stalo znovu a teď už nepomáhá nic.Chci se zeptat je možné že by imobilizér blokoval naftové čerpadlo?a je možné že je to opravdu imobilizeém?Imobilizér tam je original od Škodovky. Takže nakonec jsem zjistil že je to relé109. Edited July 31, 2011 by šmoula84 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.