Jump to content

OC II RS diesel 125 kW


padros
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Mám ten samý problém.V momentě,když má auto začít táhnout,okolo 2000ot. se rozbliká žhavení a ztráta výkonu.Musím znovu nastartovat a pak nějakou dobu je klid.Stává se mi to jen v období,kdy je vyšší venkovní teplota,tak nad 27 stupňů.V servise zjištěna závada...nedosažen požadovaný plnící tlak...Před dovolenou mi vyměnili na zkoušku ventil N75,celou dobu klid a na zpateční cestě před tunelem Sviety Rok se mi to zopakpvalo 2x.

Link to comment
Share on other sites

Jak jsem psal v mem vlaknu se zavadama, je to proste blby turbo. V tech oktavkach to odchazi jak na bezicim pasu. Kamosovi odeslo v 90 000, jeho otci v 70 000.. Ja jsem ho ted menil cca ve 115 000 km. Mne se naopak stavalo, ze to hodilo o trochu tlaku vic, nez bylo treba. Hlavne uz delsi dobu to auto nemelo poradny vykon. Rozjizdelo se to vic a z ve 2500 ot. Ted je to v klidu.

Az na to, ze mi vcera kleklo auto uplne na dalnici. Zatim to vypada, ze nejde elektrika do vstrikovacu

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Tak auto už je doma.I přes ubezpěčení servisu,že by mělo být vše OK,tak bohužel ani po hodině provozu je problém opět zde.Jen zrekapituluji

oprava turba 4166,70

spona 200,-

matice 9,10

drobný mat. 69,80

turbo dem+mon 2028,-

vyhl.chyb říizena 390,-

syst.plnícíiho vzduchu-čištění 390,-

geometrie 680,-

Suma sumárum 9520,-

Budem reklamovat a uvidíme.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...