Přejít na obsah

Zdražení vozů Škoda


z.docekal

Doporučené příspěvky

Ono k tomu zdražování dochází i tak a navíc skrytě. Stačí sledovat co "přináší" nové modelové řady Yetiho a najednou zjistíme, že za stejnou cenu už máme v "základu" mechanickou klimatizaci místo poloautomatické, výškově nastavit jde jenom sedadlo řidiče, zmizela kontrola opotřebení brzd, zmizelo obložení plastů v kufru, spodní kryt motoru už není plechový ale plastový, atd. Zato přibylo několik nových, samozřejmě dražších, barev. Tak tomu říkám progres...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to se dalo čekat,nebejt lonské krize tak jsme se ani zlevnění nedočkaly,jak se píše víše,nejdřív zmizí nějaké ty plasty pak nějaké to plato a pak se zdraží oficialně,holt se sází na dobrou pověst škododovek a ikdyž tu máme jiné srovnatelné vozy levnější tak sázka na patriotismus se vyplácí. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono k tomu zdražování dochází i tak a navíc skrytě. Stačí sledovat co "přináší" nové modelové řady Yetiho a najednou zjistíme, že za stejnou cenu už máme v "základu" mechanickou klimatizaci místo poloautomatické, výškově nastavit jde jenom sedadlo řidiče, zmizela kontrola opotřebení brzd, zmizelo obložení plastů v kufru, spodní kryt motoru už není plechový ale plastový, atd. Zato přibylo několik nových, samozřejmě dražších, barev. Tak tomu říkám progres...

Yetimu zmizely nějaké plasty v kufru? Můžeš hodit foto?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak tady je foto kufru MR2012. Chybí obložení na podbězích. Na zadních krajních sedadlech je čalounění zadní strany vyrobeno z tenké látky, přes kterou nahmatám vnitřní konstukci sedadla. Předpokládám, že u dřívějších modelů je tam silnější koberec, který je použitý i na podlaze.

post-54443-0-85918700-1311531634_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a to je len vrchol ladovca to calunenie kufra.

namatkovo spomeniem pre mna dolezite veci kde sa setrilo :

predny 'assembly carrier - t.j.to v com je namontovana naprava a uchyteny motor a prevodovka - predtym z hlinika teraz vylisok z oceloveho plechu

a s tym suvisaica zmena konstrukcie spodneho ramena prednej napravy - lacnejsie riesenie - resultat: zmey max. tlakov na napravy (pozrite si to v navode so 9/ 2010 vs. po auguste 2010 myslim

pre modely 2wd:

zjednoduseny ram zadnej napravy ( teraz golf 5 dizajn vs. predtym tiguan dizajn) /eliminacia sedlovej nadrze/ iny jednoduchsi vyfuk. system a ine...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

rc__46: zajimave informace - pokud vis jeste neco dalsiho, klidne napis - myslim, ze nejsem sam koho by to zajimalo . . .

napr. diesel. motory zo zaciatku nabehu vyroby mali piezo injektory potom ich nahradili elektromagnetickymi co je zjavne krok do zadu. potom ked vysiel motor 1.6 pre greenline tak ten mal( stale ma?) piezo ale ostatne nie.

napr. 125 kw motor z uplneho zaciatku mal vyvazovacie hriadele potom uz nie.

postupne na vykonnejsich verziach boli pozmensovane brzdove disky

napr. co spravili s paketom pre zle cesty

a pod........

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...