vinos Vloženo 23. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2011 Zdravím Vás přátelé... mám dilema. Na naší stařence oktávě 2.0 benzínu nám asi chce odejít motor. Olej už žere jako kráva a na jedné svíčce, myslím uplně v pravo je po ujetí 300 kilometrů vždy bakula spalin, svíčka je mokrá, hnusná. Ostatní písty určitě žerou už taky, ale asi ne tak blbě, aby svíčky už vynechávaly.... kabely jsou v pořádku, zapalovací modul taky... Při ranním startu auto zadýmí jak nafta.. Bzl jsem ya kamarádem v servisu, ten tvrdí, že než vrážet minimálně dvacet tisíc do generálky, je lepší koupit motor na vrakáči alespoň s půlroční zárukou. jenže ani do toho motoru y vrakáče člověk nenahlédne.... Jaké s tímto máte zkušenosti vůbec??? Martin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 23. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2011 (editace) Krouzky 600 na pist, mrknout na saly na ojnicich, gufera ventilu par korun, tesneni pod.hlavu a sani a viko ventilu, nove svicky, olej, filtr olej, filtr motor vzduch, nepocitam - rozvody-kladka-cerpadlo-zalezi podle km a stavu. Do 10 s praci se vejdes pokud to nedas do velke dilny Editováno: 16. Říjen 2011, autor: Návštěvník Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Konny Vloženo 23. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2011 Souhlasím s Octavkou, s opravou tvého motoru se vejdeš do max 15 000,- a máš jistotu, že ten motor bude v pořádku než tam dávat jiný, u kterýho nevíš jak na tom je!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinos Vloženo 23. Červenec 2011 Autor Sdílet Vloženo 23. Červenec 2011 Krouzky 600 na valec, mrknout na saly na ojnicich, gufera ventilu par korun, tesneni pod.hlavu a sani a viko ventilu, nove svicky, olej, filtr olej, filtr motor vzduch, nepocitam - rozvody-kladka-cerpadlo-zalezi podle km a stavu. Do 10 s praci se vejdes pokud to nedas do velke dilny no ale technik kamarád mi říkal, že to může být i horší pokud jsou vyběhané i válce... myslím tím, že má píst vůli ve válci... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 23. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2011 (editace) kolik mas nalitano prosimte a nezapomen ze prave 2L benzin mel u urcitych motoru v urcitem case opacne nasazene stiraci krouzky, takze tam byl problem, ale u tebe to bude hranicit s najetyma km pokud sezenes jiny motor sice treba nebude tolik jetej, ale muze bejt prave z te spatne serie, si nevyberes Editováno: 23. Červenec 2011, autor: Návštěvník Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Konny Vloženo 23. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2011 vinos: kolik máš najeto? Já jsem v 200 000 km měnil pístní kroužky (bylo toho více co jsem měnil, vlastně taková polo GO motoru), protože mi motor hrozně žral olej (1,5l/1000 km) a když jsem prstem přejel po vložce válce, tak něměl žádný schod, takže aby byly špatné i válce, tak by ten motor musel mít najeto 400 000 km a víc... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinos Vloženo 23. Červenec 2011 Autor Sdílet Vloženo 23. Červenec 2011 kolik mas nalitano prosimte a nezapomen ze prave 2L benzin mel u urcitych motoru v urcitem case opacne nasazene stiraci krouzky, takze tam byl problem, ale u tebe to bude hranicit s najetyma km pokud sezenes jiny motor sice treba nebude tolik jetej, ale muze bejt prave z te spatne serie, si nevyberes najeto je 230000 km. Je to z německa.. takže to může být taky o sto víc. motor super startujei v zimě, tahá skvěle, jede jak oheň... je mi líto se ho zbavovat a koupit zajíčka v pytli... ještě mne napadlo.. jestli to dělá to špatné spalování jen na jednom pístu... je možné aby zapalovací modul blbnul jen na jednom válci? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinos Vloženo 23. Červenec 2011 Autor Sdílet Vloženo 23. Červenec 2011 vinos: kolik máš najeto? Já jsem v 200 000 km měnil pístní kroužky (bylo toho více co jsem měnil, vlastně taková polo GO motoru), protože mi motor hrozně žral olej (1,5l/1000 km) a když jsem prstem přejel po vložce válce, tak něměl žádný schod, takže aby byly špatné i válce, tak by ten motor musel mít najeto 400 000 km a víc... mám najeto 230000. otázka o kolik to původní majitel stočil.... a jak u tebe vypadala hlava? ventily? šálky na klice? co jsi tedy vlastně všechno měnil?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 23. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2011 jakej to je rocnik ? zvlaste si vsimnete ze octy v bazarech rocniky treba 96/97/98 maji najeto vsecky pod 200 000 km - coz dela prumerne 15 000 na rok a kdyz si zjistite kolik to melo majitelu a urcite zadni svatecni dedove to nejsou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Konny Vloženo 23. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2011 mám najeto 230000. otázka o kolik to původní majitel stočil.... a jak u tebe vypadala hlava? ventily? šálky na klice? co jsi tedy vlastně všechno měnil?? toť otázka o kolik je to stočené... Jinak u mě se dělaly kroužky, gufera na ventilech a pak různá těsnění a další věci, který už přímo nesouvisely se spotřebou oleje (jako škrtící klapka, čidlo na vačkovém hřídeli...), hlava, ventily a šály na klice byly OK, tak s těmito věcmi se nic nedělalo Octavka: většina aut z těch let jsou stočená, ale např. u mě bych řekl, že stav km sedí (podle opotřebení auta) a já sám s octou najedu tak 10 000 km za rok, tak se najdou kousky, který i při takovým stáří mají ,,málo najeto,, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gustaff Vloženo 9. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2011 Nazdar, keď je tá sviečka zaprasená len na jednom valci tak by to mohol byť prasknutý alebo zapečený piestny krúžok na tom valci, prípadne simering na sacom ventile... to určite radšej opraviť ako skúšať šťastie s novým starým motorom, ja sám mám tiež v mojej Octavii motor AQY, keď som auto minulý rok v Nemecku kupoval tak malo nabehaných 211000km, poctivých, kúpil som od druhého majitela ktorý mal to auto 7 rokov, a je k nemu servisná knižka, a ja som už nabehal skoro 30000km bez problému, oleja zožerie tak 2 litre za 15000km... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
schneefall Vloženo 15. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2011 Já jsem sehnal půl roku starý motor za velice slušné peníze, takže jsem do své octy narval takřka nový motor se vším šudy a je klid.Nedávno jsem rozebral původní motor no přístup ke všemu katastrofa. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.