Přejít na obsah

NOVÝ STARÝ MOTOR?


vinos

Doporučené příspěvky

Zdravím Vás přátelé... mám dilema. Na naší stařence oktávě 2.0 benzínu nám asi chce odejít motor. Olej už žere jako kráva a na jedné svíčce, myslím uplně v pravo je po ujetí 300 kilometrů vždy bakula spalin, svíčka je mokrá, hnusná. Ostatní písty určitě žerou už taky, ale asi ne tak blbě, aby svíčky už vynechávaly.... kabely jsou v pořádku, zapalovací modul taky... Při ranním startu auto zadýmí jak nafta.. Bzl jsem ya kamarádem v servisu, ten tvrdí, že než vrážet minimálně dvacet tisíc do generálky, je lepší koupit motor na vrakáči alespoň s půlroční zárukou. jenže ani do toho motoru y vrakáče člověk nenahlédne.... Jaké s tímto máte zkušenosti vůbec??? Martin

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Krouzky 600 na pist, mrknout na saly na ojnicich, gufera ventilu par korun, tesneni pod.hlavu a sani a viko ventilu, nove svicky, olej, filtr olej, filtr motor vzduch, nepocitam - rozvody-kladka-cerpadlo-zalezi podle km a stavu.

Do 10 s praci se vejdes pokud to nedas do velke dilny

Editováno: , autor: Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Krouzky 600 na valec, mrknout na saly na ojnicich, gufera ventilu par korun, tesneni pod.hlavu a sani a viko ventilu, nove svicky, olej, filtr olej, filtr motor vzduch, nepocitam - rozvody-kladka-cerpadlo-zalezi podle km a stavu.

Do 10 s praci se vejdes pokud to nedas do velke dilny

no ale technik kamarád mi říkal, že to může být i horší pokud jsou vyběhané i válce... myslím tím, že má píst vůli ve válci...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kolik mas nalitano prosimte a nezapomen ze prave 2L benzin mel u urcitych motoru v urcitem case opacne nasazene stiraci krouzky, takze tam byl problem, ale u tebe to bude hranicit s najetyma km

pokud sezenes jiny motor sice treba nebude tolik jetej, ale muze bejt prave z te spatne serie, si nevyberes

Editováno: , autor: Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vinos: kolik máš najeto? Já jsem v 200 000 km měnil pístní kroužky (bylo toho více co jsem měnil, vlastně taková polo GO motoru), protože mi motor hrozně žral olej (1,5l/1000 km) a když jsem prstem přejel po vložce válce, tak něměl žádný schod, takže aby byly špatné i válce, tak by ten motor musel mít najeto 400 000 km a víc... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kolik mas nalitano prosimte a nezapomen ze prave 2L benzin mel u urcitych motoru v urcitem case opacne nasazene stiraci krouzky, takze tam byl problem, ale u tebe to bude hranicit s najetyma km

pokud sezenes jiny motor sice treba nebude tolik jetej, ale muze bejt prave z te spatne serie, si nevyberes

najeto je 230000 km. Je to z německa.. takže to může být taky o sto víc. motor super startujei v zimě, tahá skvěle, jede jak oheň... je mi líto se ho zbavovat a koupit zajíčka v pytli... ještě mne napadlo.. jestli to dělá to špatné spalování jen na jednom pístu... je možné aby zapalovací modul blbnul jen na jednom válci?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vinos: kolik máš najeto? Já jsem v 200 000 km měnil pístní kroužky (bylo toho více co jsem měnil, vlastně taková polo GO motoru), protože mi motor hrozně žral olej (1,5l/1000 km) a když jsem prstem přejel po vložce válce, tak něměl žádný schod, takže aby byly špatné i válce, tak by ten motor musel mít najeto 400 000 km a víc... :)

mám najeto 230000. otázka o kolik to původní majitel stočil.... a jak u tebe vypadala hlava? ventily? šálky na klice? co jsi tedy vlastně všechno měnil??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jakej to je rocnik ?

zvlaste si vsimnete ze octy v bazarech rocniky treba 96/97/98 maji najeto vsecky pod 200 000 km - coz dela prumerne 15 000 na rok a kdyz si zjistite kolik to melo majitelu a urcite zadni svatecni dedove to nejsou :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mám najeto 230000. otázka o kolik to původní majitel stočil.... a jak u tebe vypadala hlava? ventily? šálky na klice? co jsi tedy vlastně všechno měnil??

toť otázka o kolik je to stočené... Jinak u mě se dělaly kroužky, gufera na ventilech a pak různá těsnění a další věci, který už přímo nesouvisely se spotřebou oleje (jako škrtící klapka, čidlo na vačkovém hřídeli...), hlava, ventily a šály na klice byly OK, tak s těmito věcmi se nic nedělalo :)

Octavka: většina aut z těch let jsou stočená, ale např. u mě bych řekl, že stav km sedí (podle opotřebení auta) a já sám s octou najedu tak 10 000 km za rok, tak se najdou kousky, který i při takovým stáří mají ,,málo najeto,, ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Nazdar, keď je tá sviečka zaprasená len na jednom valci tak by to mohol byť prasknutý alebo zapečený piestny krúžok na tom valci, prípadne simering na sacom ventile... to určite radšej opraviť ako skúšať šťastie s novým starým motorom, ja sám mám tiež v mojej Octavii motor AQY, keď som auto minulý rok v Nemecku kupoval tak malo nabehaných 211000km, poctivých, kúpil som od druhého majitela ktorý mal to auto 7 rokov, a je k nemu servisná knižka, a ja som už nabehal skoro 30000km bez problému, oleja zožerie tak 2 litre za 15000km...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...