Jump to content

Snímač, plnicího tlaku


Recommended Posts

David Manek: nene N75ka je něco úplně jinýho - je to tzv měnič tlaku zpetneho vedíi zplodin (slouží k regulace turbodmychadla)....napiš sem co máš za motorizaci a rok výroby....FRS a tuším facelift modely už nemají klasický N75, ale vše mají v tzv bloku magnetikéo řízení podtlaku (snad jsem to neskomolil:) ) .....klasická N75 i tento blok se nachází v levém horním rohu motorového prostoru (pohled ze předu od vozidla)

post-25532-0-04350700-1311510357_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

u těhle bloků jsem ještě žádnej vadnej neviděl....klasiká N75 sem tam odejde (praská tam membránka, nebo stářím už nefunguje jak má)....co dělá tvé auto, netáhne jakmá? jestli máš VAG, udělej LOG skupin 3,10,11 - nejépe na 3-4 kval od 1500-4000otáček do mírného kopce ;) váhu bych zkusil vyčisit, někdy to pomůže...a nic se tím neskazí:

Link to comment
Share on other sites

z tohohe bohužel nic nevyčtu :help: ....pokud máš VaG, můžu ti napsat co a jak nastavit a hodíš sem výsledek, ale hlavně napiš proč to řešíš?? Auto nejede jak má, je líné, padá do nouzového režimu, nebo proč?

Link to comment
Share on other sites

auto mi padlo do nouzaku, rozsvitila se kontrolka motoru. po opetnem nastartovani jelo normalně, ale kontrolka svítila dál. Druhy den po nastartovaní jelo normálně, kontrolka svítila dál. po cca 20 km zhasla. od te doby nic. Tak jsme to dali na diagnostiku, tam byla chyba myslím 17599 (nejsu si jist) Myslím že to bylo napsané špatný snímač plnícího tlaku nebo vaha vzduchu.

Link to comment
Share on other sites

tahle chyba tam určitě nebyla....nenapsalo ti to něco ve smyslu "požadovaný tlak nedosažen", nebo naopak "hranice požadovaného tlaku překročena"?? pokud tomu nerozumíš, asi bych to radši dal někomu kdo tomu rozumí, přeci jen není prdel, když ti to při předjíždění padne do nouze....a tímhe způsobem nic nevyřešíme

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Tak auto jsem měl v RF AUTU. Už toho 9.8. Turbo dle diagnostiky tlačilo o cca 200 mbar mín, než mělo. Celej den se v tom hrabali, turbo, zda je ok, vačka, zda není sjetá, váha vzduchu..... Jediný co našli, tak byli posunutý rozvody o dva stupně.( ty mě měnili v květnu). Nezbylo nic jiného, než nahrát původní mapu ( cca 1 rok chipnutý) a ejhle, vše to pracovalo, jak mělo. Dle vyjádření Dieselpoweru, jednoduchá odpověd: špatnej chip. Doporučujou, když chip, tak fakt jen od lidí, co tomu rozumí. Od tý doby to jezdí bez jakkehokoliv problému. Zatím. (s tím chipem to padlo do nouzáku za celou dobu 3x.)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...