Přejít na obsah

Reklamace vozu pro vady laku na střeše


axedawe

Doporučené příspěvky

Zdravím vás všechny,

před měsícem jsem si koupil vysněnou Škodu Fabii magic červenou corridu a asi po 14 dnech jsem na střeše začal pozorovat idvné malé flíčky,ale vždy když auto stálo na slunci.Je jich několik stovek,běžně je jen tak nespatříte ale pokus se podíváte podrobněji,jsou všude na střeše.

Oč jde,tuto věc jsem předal prodejci a požádal ho o přeskoumání věci.Prodejce fleky viděl a řekl že to musí posoudit někdo z ml.Boleslavi.Po 14 dnech dorazil technik z automobilky a byl doslova za 10 min. hotov se slovy to jste si udělal sám a pod.Přitom viděl že krycí lak není narušen a fleky jsou pod ním, tak mi nabídl přeleštění v rámci spokojenosti, jsem mu řekl že jestli to je jeho odborná rada abych zničil nový lak leštičkou a měl ho jak 100x přejetý mycí linkou,tak si to může udělat na svém autě.

Nakonec to završil protokolem že závada není výrobního charakteru a asi se jedná o nějaké smetí ze stromu a ten do laku udělal flíčky.Řekl jsem mu,že to budu řešit s automobilkou jina a na vyšších místech,jelikož takhle odbytou věc jsem ještě neviděl.

Co na to říkáte??

Jo jinak jsem do Škoda auto ted psal email,schválně co napíšou..-

zde je mé znění :

Dobrý den,

dne 14.6.2011 jsem u svého prodejce UNI xxxxxxxxxxxxxxxx zakoupil automobil Škoda Fabia červená Corrida

VIN : TMBEA xxxxxxxxxxxxxxx.

Postupem času jsem proti slunci začal objevovat na střeše (už i na jiných dílech) malé světle fleky v průměru asi 1-3mm kterých je několik stovek.Tyto fleky se začaly objevovat tím více,čím více stálo auto na slunci, proto jsem 18.7.2011 kontaktoval prodejce a závadu mu ukázal.

Prodejce po shlédnutí a domluvě kontaktoval technika ze Škody Auto ml.Boleslav o provedení kontroly této věci.

Dne 27.7.2011 Technik závadu posoudil pod dohledem mým i prodejce a musím nesouhlasit s tímto výrokem,postupem a posudkem.Technik fleky viděl a ihned usoudil že si za to můžu asi sám,že na auto asi něco padalo ze stromů apod.Vrchní vrstva krycího laku je přitom nenarušena ale pod ní se nachází zmiňované fleky,což technik sám potvrdil. Nabídl mi jedinou věc a to přeleštění střechy vozu, že to udělá nějak v rámci spokojenosti ať nemusím nic platit.

Zprávu o návštěvě technika, kterou jsem si od něj osobně vyžádal mám pro případnou potřebu doložení,že jsem s technikem komunikoval osobně.

Tímto závěrem tedy odborně posoudil vadu laku střechy, kde je očividně někde problém při výrobě? Přeleštění vozu jsem zásadně odmítl, vůz má stále lak jako vodní hladinu, nikde známky po myčce atd.tudíš stále jako z výroby a on mi nabídne přeleštění kde nový lak zničím esteticky ještě více? Bude vypadat jako 100x přejetý micí linkou. Tohle má být odborná pomoc a záruka, když vůz je měsíc starý od výroby?

Chci proto podat stížnost na zamítnutí reklamace vady laku,požaduji aby věc projednalo vedení společnosti jako závažnou.

Žádám tímto o výměnu nového stejného vozu,na který mám nárok do 6 měsíců od data prodeje.

Jako kupce již druhého vozu Škoda auto jsem si jist, že není důvod se k této značce již znova vracet.

Prosím o brzké vyjádření a vyřízení

S pozdravem xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Poslední dobou jsou s lakem Škodovek čím dál větší problémy. Naposledy co jsem postřehnul, tak oprýskává lak střechy Yettiho. Škoda Auto se k reklamacím staví obdobně, jak zmiňuješ výše. Informuj nás prosím, jak to vše dopadne. Co se týče nového auta, tak v to bych nevěřil, ale snad budou ochotni k nějaké nápravě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

taky jsem řešil lak na svém vozidle potažmo vzdušnou korozi, kterou jsem viděl poprvé v životě na autě a to jsme jich už měl celkem dost (firemních i osobních) a je to jak píšeš přijel technik z MB p. Forejt (vyžrané tlusté prase které nevědělo ani kde se nachází turbo na TSI) a smetl to ze stolu přesně jak to ty popisuješ, že se jedná o provozní a normální věc na laku a tudíž není co reklamovat. A v rámci dobrých vztahů mi to přeleští. Sám jsem tímto přístupem dost pobouřen potažmo přístupem k reklamacím všeobecně ale to už jsme popsal ve svém vlákně. aggressive.gif

Nemohu si pomoct ale v životě jsem neviděl tak hnusně odfláknutou nemetalickou barvu na všech škodovkách ať už jde o červenou, modrou, bílou zákl. barvu vždy když se podívám na slunci tak vidím hrouzné "vlnobití" jak je ten lak flekatý. Lakýrník mi řekl že musí šidit na plniči a nebo je nekvalitní barevný základ :( takže bych řekl, China RULEZZZZ !165.gif

Axadawe: myslím že jedině soudní znalec a řešit to touhle cestou jinak s tebou vždy vytřou podlahu fever.gif

Editováno: , autor: KoNG
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No taky sis asi pohrál s nervama co?Jako ale to tak přece nemůžou dělat???!!!Auto nestojí 250kč ale 250.000kč!!!!!!Jsou normální?Já něco takového udělat v práci,tak mě propustí!

Se do..dele nedám,tak to ne.Zkusí mi odepsat že si za to můžu sám!

To KonG : já vím že jedině soudní posudek ale zkusím nejdřív jako člověk,který si řádně koupil auto,má radost a pak,když se stane vada z druhé strany,tak mu ochotně pomůžou jak jen to jde.Tak by to mělo být ne?

Editováno: , autor: axedawe
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

axadawe: mělo ale bohužel to tak není

BTW: mě to povídej můj roomster by stál skoro 400tis. a jednáni jak kdybych tak drahé auto kupoval každý den a jednalo se o banality. Přeci jsem si koupil škodovku tak co bych jako chtěl (tak mi to bylo řečeno)

Editováno: , autor: KoNG
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud neřekli co danou věc způsobilo, nechápu jak si za to můžeš ty. Mail do škodovky je dobrá věc, pokud se něco vleče - většinou se začnou hýbat věci, které se do té doby nehýbaly. Mně při dotazu na poškozený lak na dveřích řekli, že je to způsobeno agresivním trusem - to jsem akceptoval, protože i když auto nemám zaprasené, od jara jsem umýval jenom jednou, jinak vždycky opršelo. Na druhé straně se nám to na žádném předchozím autě nestalo a že na nich bylo občas hoven od ptáků až hanba...

Na střeše mám několik cca dvou-cm prasklin, ale nevím, jestli to není následek mech. poškození, nedokážu to rozpoznat. Něco podobného tady řešili lidi s Fabiema, ale vypadá to trochu jinak. Toť zkušenosti s červenou corridou z roku 2008..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hmm tak to je husty. Mnoo pokud se budou cukat, tak kontaktuj nejaky novinare. Cerne ovce, nebo tak neco. Treba to trosku rozmaznou. A pouceni. (ja to tak taky delam) Pokud predpokladas nejake slozite, neprijemne jednani, tak si porid zaznam. Proste si v kapse zapni zaznamnik na mobilu. Vymazat to muzes vzdycky, ale ev. mas dukaz, ze je tooo tak jak rikas.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám auto většinou čisté jako z linky,pokud mě nechytne déšt na cestě,pak auto opláchnu a jde do garáže.Takže nechápu...lak by snad měl cosi vydržet ne?Každopádně jsem připraven bombardovat je emailama dokud aspon něco nebude lol

Štve mě přístup,jsem solidní a přiznal bych kdybych si za to mohl sám,ale tohle fakt ne a ten vůl rovnou řekne že je to stejně moje chyba :kuk:

Edit : Pokud to půjde,tak mi to dnes přítelkyně pokusí vyfotit,jde to vidět proti slunci,ale nevím jestli to ten náš foťák umí zabrat detailně..

Editováno: , autor: axedawe
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Važení tak to je mazec!!!

Odpověď ze Škoda Auto :

Vážený pane xxxxxxxxxx,

je nám velice líto, že nesouhlasíte s vyřízením Vaší stížnosti, avšak dle zjistění lakového specialisty Škoda Auto, který včera

prováděl kontrolu Vašeho vozidlo, nemáte nárok na výměnu vozidla. Dle vyjádření technika a poskytnutých podkladů z kontroly

odpovídá kvalita lakování standardům Škoda Auto. Skvrny jsou způsobené pouhým znečištěním, a po umytí vozu nebyla závada

zjištěna. K Vašim obavám z přeleštění střechy sdělujeme, že samotné přeleštění nesníží kvalitu laku, pouze odstraní zbytky

znečištění, které se Vám jeví jako závada. V případě, že tuto nabídku nechcete využít, nemůžeme Vám v této věci být více

nápomocni.

S pozdravem

Radka Mrázková | PST - Péče o zákazníka - Customer Care - Kundenbetreuung

ŠKODA AUTO a.s. | V. Klementa 869 | 293 60 Mladá Boleslav | Czech Republic

sks.service@skoda-auto.cz| www.skoda-auto.cz | www.skoda-auto.com

Zde je opětovná má odpvěď.

Vážená paní Mrázková,

s technikem jsem mluvil, hovořil i o Vás že jsem toto projednával s Váma, nehledě na to, že auto bylo umyté a skvrny, neboli fleky tam byly i v jeho přítomnosti, viděl je i prodejce p.Matějek i technik z prodejny UNI car, jsou tam doteď.

Bylo mi to hned jasné, že se takhle zachováte, vždyť technik sám tvrdil, že pokud to budu řešit přes zákaznickou linku, dostane se to stejně opět k němu, takže věc bude jakoby utopena.Nehledě na to, že to přeleštění je velký omyl.Fleky jsou pod ochrannou vrstvou (bezbarvým lakem) a kdyby se přeleštily,stejně nezmizí.Mít auto měsíc staré a poseté stovkami fleků není moc dobrá vizitka výroby.

Poprosím Vás aby věc byla projednána pečlivěji, v tom případě se budu muset obrátit na mediální podporu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud neřekli co danou věc způsobilo, nechápu jak si za to můžeš ty. Mail do škodovky je dobrá věc, pokud se něco vleče - většinou se začnou hýbat věci, které se do té doby nehýbaly. Mně při dotazu na poškozený lak na dveřích řekli, že je to způsobeno agresivním trusem - to jsem akceptoval, protože i když auto nemám zaprasené, od jara jsem umýval jenom jednou, jinak vždycky opršelo. Na druhé straně se nám to na žádném předchozím autě nestalo a že na nich bylo občas hoven od ptáků až hanba...

Na střeše mám několik cca dvou-cm prasklin, ale nevím, jestli to není následek mech. poškození, nedokážu to rozpoznat. Něco podobného tady řešili lidi s Fabiema, ale vypadá to trochu jinak. Toť zkušenosti s červenou corridou z roku 2008..

Toto mi přesně odpověděli na flek na levých zadních dveří. Až doma jsem si uvědomil, že mi při garančce měnili brzdovku a že flek je s největší pravděpodobností od ní, ale nechal jsem to být.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže opět odpověď ze Škody Auto :

Vážený pane xxxxxxxxx,

i přes Váš nesouhlas s vyřízením podnětu si stojíme za bezzávadovostí Vašeho vozidla. Informace o průběhu kontroly, i o výsledku

šetření mám bohužel odlišné, než které mi poskytujete vy. Dle vyjádření technika nejsou skvrny pod ochranou vrstvou, ale na

jejím povrchu (nečistoty). Vzhledem k tomu, že nesouhlasíte s našim vyjádřením, doporučuji Vám nechat si vypracovat znalecký

posudek. Avšak v současnosti naše stanovisko zůstává neměnné.

S pozdravem

Radka Mrázková | PST - Péče o zákazníka - Customer Care - Kundenbetreuung

ŠKODA AUTO a.s. | V. Klementa 869 | 293 60 Mladá Boleslav | Czech Republic

tel: | fax: +420 326 8 161 11/+420 326 8 162 21

sks.service@skoda-auto.cz| www.skoda-auto.cz | www.skoda-auto.com

A má odpověď :

Vážená paní Mrázková,

pokud tedy jsou skvrny na jejím povrchu jak tvrdíte Vy a váš kolega odborník, tak půjdou tedy odstranit prostředkem na laky z nabídky Škoda které máte u každého prodejce v nabídce.Máte odborníka na laky tak by měl vědět jakým prostředkem jej sundat, aniž by museli lak přeleštit leštícím kotoučem.Pokud to půjde,budu spokojen já i Vaše strana,proč tedy nedomluvit tuto variantu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsem se trochu nervnul a napsal něco navíc :

Paní Mrázková,

proč mi doporučujete znalecký posudek, který bych stejně jen zaplatil a nic z toho? Ikyby byl v můj prospěch, nic jiného než přeleštění by jste stejně nenabídly a to jste automobilový gigant, který takhle řeší reklamace? Nevadí, ale uvědomte si, že ten váš odporník na laky koukal na tu střechu jen očima a usoudil že to je na povrchu?!

Chci se taky takto vyškolit, protože se dokáži naučit rentgenovému vidění, které jen tak každý nemá, víte, popravdě ani na tu střechu nesáhl, ani se nepokusil to něčím utřít a stejně tvrdí že je to na povrchu. Děláte jen práci na základě jeho posudku, ale zamyslete se, že to takle není možné provést.

Víte co, já se s tím naučím žít,ale ten Váš odborník ať raději odevzdá průchodku přes brány Škoda Auto, protože pokud by to bylo v každé firmě, dopadneme hůře než Řecko.

Prosím dejte mi kontakt na Vaše nadřízené, ať telefonické nebo v podobě e-mailu.

Děkuji xxxxxxxx

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže po emailu výše byla okamžitá odpověď :p

Ano,takhle to završila automobilka Škoda.

Vážený pane xxxxxxxx,

zamítnutí Vaší reklamace na základě podkladů poskytnutých lakovým specialistou Škoda Auto je plně v souladu se standardy Škoda

Auto a právními předpisy naší země.

Pro bližší vysvětlení "teček" na Vašem vozidle sděluji následující: jedná se o následek tzv. "medové rosy výměšků mšic atd", kdy

tyto částečky ve spojení s vlhkostí a teplem produkují organické kyseliny (louhy), propadající se do krycího laku. Dalším

důvodem může být pryskyřice stromů, která naleptává vrchní vrstvu laku vozu. Pokud nedojde k jejich odstranění (např. tímto

nabízeným přeleštěním), může dojít při silném zasažení až k poškození laku. Jedinou možností odstranění poleptání je přeleštění

a konzervace, která chrání povrch vozidla před vlivy prostředí a mechanickými vlivy. Více informací viz Návod k obsluze,

kapitola Péče o vozidlo a jeho čištění, podkapitola Konzervace.

Tuto reklamaci považujeme za vyřízenou do doby zjištění nových skutečností.

S pozdravem

Radka Mrázková | PST - Péče o zákazníka - Customer Care - Kundenbetreuung

ŠKODA AUTO a.s. | V. Klementa 869 | 293 60 Mladá Boleslav | Czech Republic

tel: | fax: +420 326 8 161 11/+420 326 8 162 21

sks.service@skoda-auto.cz| www.skoda-auto.cz | www.skoda-auto.com

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bez fotky tezko soudit, ale uprimne, nelibi se mi styl jednani axedawea.

Tvuj email, publikovany dnes ve 14:53 tady na foru uz zavani hysterii.

A to nemluvim o tom, ze pokud se skutecne jedna o to svinstvo ze stromu, ktery je dneska videt na kazdym aute, ktery stalo treba jen hodinu pod nejakym stromem, pak by to chtelo poradnou pisemnou omluvu minimalne paní Mrázkový.

Dalsi vec je nesmyslna reakce axedawea na nabidku prelesteni - v zadnym pripade by lak pak nevypadal jako po 100 prujezdech myckou, ale byl by jako novej - samo ze se to musi umet, pak ale nehrozi vubec nic.

Tesim se na foto.

PS pro KoNGa: Vzdusna koroze taky neni zadna vada laku, ale jen dusledek zanedbane pece znatelny predevsim v zime v dobe soleni. A nazyvat kohokoliv vyzranym tlustym prasetem je taky ubohy... Je dobry si uvedomit, ze at je stihlej nebo tlustej, pracuje podle navodek a predpisu, nic vic.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak nějak Maverik teď napsal to, co jsem si také myslel - přeleštění rozhodně laku neublíží a už vůbec ne tak, jako sto průjezdů myčkou - stačí se podívat na detailing.cz na nějakou jejich galerii - pak člověk zjistí, co je přeleštění. Je to vyleštění do bezvadného lesku, případně odstranění poškozené vrstvičky krycího laku.

A s tou vzdušnou korozí - o víkendu jsem měl na mytí jednu Octávii - rok a půl stará, bílá barva - hodinu a půl jsem musel odstraňovat asfaltové tečky a vzdušnou korozi. Oboje se odstraňovalo opravdu, ale opravdu špatně. A vina byla samozřejmě na straně majitele auta - za celou dobu auto znalo jen myčku, je služební. Třeba na mém, které pravidelně ručně umývám se vzdušná koroze nemá šanci tak rozšířit a přichytit, protože tam není tak dlouho, ale tohle byla opravdu hrůza. Opravdu to ale není výrobní vada laku...

Ale abych nebyl úplně OT je pravda, že při pohledu je vidět, že lak zažívá mírné "vlnobití" a není úplně rovný, ale tak to prostě je a s tím nic nenadělám, vidím to na všech autech...

Editováno: , autor: samurai
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Maverick :

Jistě upřímnost mi nevadí,je dobře že napíšeš co si o tom myslíš popravdě, ale až se vžiješ do situace jako já,že na parkovišti před Škodovkou stojíme 4, jeden prodejce mne chápe,druhý stojí opodál a technik ze Škodovky na to ani nesáhne a řekne no jo pane za to si můžete sám a pod. a víc se chlapeček s greenlinem nebude bavit, tak to ne, navíc se ozval ten první prodejce, že je to vidět pod krycím lakem a ne na jeho povrchu, tak ho druhý kolega zastavil, že to není jisté a raději že půjdou na prodejnu aby náhodou nevyvrátil tvrzení technika z M.B.

A pokud jde o paní Mrázkovou, nevidím důvod psát omluvný dopis, vše co jsem po ní slušně žádal, ať to jsou kontakty na vedení, či odstranění fleků prostředkem Škoda, tak psala stejně o něčem jiném a víc ji nezajímalo, ani problém za který já platím nejvíce.Je to přeci jeden kolektiv a ten drží spolu.

A co se týče přeleštění, určitě víš jak vypadá čerstvý nový lak, proti slunci nevidíš nic než vlnobití a odlesk bez šrámečků apod. tohle mám já a stalo se mi, že mi spadlo ze střechy kousek dřeva a otřel se o 5 dveře, byl tam malinký šrámek pouze na krycím laku, tak jsem zavolal do prodejny a poprosil je v prodejně jestli mi to nezaleští.

Ano šrámek o velikosti 3cm mi zaleštili a až jsem vylezl na slunce, tak rozleštěná šmouha o velikosti 20cm nepřehlídla ani má ženská.Kdybych to tušil,tak tam raději nechám ten šrám.

Nezlob se, ale to já nemohu souhlasit já s tvým tvrzením.

Editováno: , autor: axedawe
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak jsem říkal, s fotem se určo rád podělím, snad to bude dobře vidět a uděláte si názor sami.

Je bych chtěl podotknout, že pokud bych udělal něco podobného v práci já tak mně bez milosti čeká výstup následující měsíc.

Tvořím z válcovaných nerezových plechů různé tvarovky apod. plech se u nás zvučí vše je ok a zboží odejde. Za 14 dnů se to vrátí zpět že si to zvučili taky a že je pod povrchem miniaturní bublinka, myslíš že se to vybrušuje bruskou a vaří argonem?Kdepak,žádné výmluvy a projednávání se zákazníkem, okamžitě se tvoří nový kus a ten má přednost před objednávkami. A co s tím starým kusem za 160000,-?leží tam pak půl roku až se pak rozpálí na části.

Takové jednání u nás neexistuje ikdyž je to děs.

Nevím,možná máš v něčem pravdu,ale to těžko soudit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

axedawe: Nejsem odbornik na tvoreni tvarovek z nerezoveho plechu, ale srovnavat pouhe prelesteni laku s vybrusovanim a varenim argonem za ucelem odstraneni vady ve strukture nerezoveho plechu mi prijde trosku mimo.

Voice: V principu to funguje vsude stejne, cili pí. Mrázková muze konzultovat problem s nadrizenym a pokud ten uzna za vhodne, kontaktuje axedawea sam, v zadnem pripade to ale v podobnych firmach nefunguje tak, ze by "radovy pracovnici" rozesilali kontakty na sve nadrizene.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...