Jump to content

Závada motoru - Octavia I RS 1,8 T 20V


Wolf69
 Share

Recommended Posts

Zdravím,

chtěl bych poprosit o radu,jestli někdo nemá podobnou zkušenost s následující závadou...před nedávnem jsem koupil Octavii RS I,najel s ním od té doby asi 1500 km a dnes se mi při jízdě stala následující věc: z ničeho nic(při vytočenám motoru asi na 4000) se rozsvítila a pípla kontrolka mazání,motor přestal táhnout a prostě to ztratilo výkon.Zkoušel jsem hned zastavit a nastartovat znova,ale i na volnoběh má motor strašný zvuk,klepe se jako nafťák a z výfuku jde silně bílý dým.Mám podezření na turbo nebo prasklé těsnění pod hlavou,ale pokud s tim někdo máte zkušenost,velice bych ocenil případné rady.

Předem díky ;-)

Link to comment
Share on other sites

tak s timhle jsem se nesetkal... uvazoval bych stejne mas ztratu tlaku oleje, a olej jde do valcu kde se spaluje takze bud tesneni pod hlavou nebo to turbo.

Urcite s tim nejezdit, jinak se vymele hlava. Rozebrat a kouknout cim to je. Rikas ze jsi to koupil pred nedavnem, takze bych jednal i s prodavajicim o financni spoluucasti na odstraneni problemu.

Link to comment
Share on other sites

no dotáhnu to do servisu ať se na to mrknou,tak jsem zvědavej co to bude...jinak jezdit s tím ani nejde,motor drnčí a klepe se hůř než starej traktor :)

Edited by Wojnar
Necituj poslední příspěvek!!
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Tohle bych zcela jistě zkusil řešit - skrytou vadou.... těsnění pod hlavou to nebude, oct 1 (1.8t tak i ostatní koncern této motorizace) mají velmi slabý sací koš v olejové vaně, který se vlivem špatných servisních intervalů zanáší karbonem a jednoho dne to udělá přesně tohle, tak se přicpe, že se rožne i kontrolka mazání... a tobě se zřejmě stalo i ta horší varianta.... došlo k tomu, že se motor přidřel, proto má nyní zvuk jak traktor a klepe někde na čepu, klika apod.... mně se to kdysi stalo na vw 1.8T, pouze se mi rozsvítilo mazání, poté jsem zastavil, po 1 minutě kontrolní start a bylo to dobrý, olej v mezích rysek, poté se mi to stalo ještě asi 2x tak jsem si sundal vanu, koš byl přicpaný, když jsem vypl motor, něco odpadlo a proto to bylo na chvíli dobré, po startu a následném nasátí se opět přicpal po pár km... takže vana dolů, komplet vyčištění, + víko ventilů, tam bylo cca 10 dkg blata, - černé usazené olejové srance, hnus... = vliv servisů a oleje!!! 1.8T na to zvlášť trpěly. 3 ks jsem vezl do sběrny ;-) 2x proražený blok ojnicí + 1x tento problém s totálním K.O. někde při sprintu.

Po mém čištění jsem najel cca 18000km bez dalšího problému....

2) varianta - motor byl nachystaný na prodej - načatý, prostě udělaný na prodej.

Doporučoval bych kontaktovat prodejce, samozřejmě se bude cukat, ale skrytá vada by mohla klapnout. Zabývám se znaleckými posudky, tohle má celkem šanci.

Dej pak vědět, jak jsi dopadl.

Edited by rsák
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...