Přejít na obsah

Octavia 1,6 55KW - vadná cívka


Milan Č

Doporučené příspěvky

Zdravím všechny,

mám zásadní problém - pomůže mi ho někdo vyřešit ?

Před nějakým časem jsem pozoroval při jízdě mírné cukání motoru - startování nebyl nikdy žádný problém.Poslední dobou cca 1 měs. startování činí docela problém dlouho motor nechce naskočit a když přeci jen naskočí po sešlápnutí pedálu se dusí až po chvíly začne reagovat normálně - leč při jízdě opět cuká.Záležitostí posledního týdne byl několikrát problém že v suchu a teplém počasí nastartuje normálně - popojedu cca 1km (motor běží na volnoběh) a když chci opět rozjet vozidlo chcípne (při opětovném startování to tak nějak chytne nechytne jakoby na dva válce) po delší starování s nohou na plném plynu to zas naskočí.

Bohužel tato Sobota byla osudná neboť se opět opakovalo popojíždění v frekvence chcípání se zkracovala až jsem to nenatočil již vůbec !

Tedy první co jsem udělal byla výměna palivového filtru,nové svíčky,vzduchový filtr - benzínové čerpadlo je slyšet a řekl bych že benzín dává normálně (odpojil jsem přívodní paliv.hadici do vstřikovací lišty a hned mě ocákl benzín - tedy byla natlakovaná).Co mne však zaráží že není cítit nespálený benzín z výfuku.A další problém bude asi se zapalovací cívkou - je celá popraskaná ale již tedy delší dobu - což samozřejmě mohly být i její poslední dny.

Poradí někdo než dojde na nejhorší - Díky všem.

post-20515-0-57032400-1313924353_thumb.j

post-20515-0-44007200-1313924370_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to sem jednou zustal s octavku vyset a už nenastartoval tak sem zvedl kapotu a uviděl popraskanou civku tak mě napadlo zavolat kamošovi a ten zajel do mototechny dovezl novou dal sem ji a hned nastartoval :palec2: a byl to nějakej neoriginal předd cca 7roky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...A další problém bude asi se zapalovací cívkou - je celá popraskaná ale již tedy delší dobu ...

A ty se ještě divíš, že máš problémy co popisuješ?

Vyměň cívku a pojede zas jako blesk.

Měl jsem to samé na Feldě (1.3 BMM). Po výměně jako nový motor.

Editováno: , autor: Wojnar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám podobný problém dělalo to jenom po dešti, v servisu (orig.škoda) vyměnili všechno, cívku, kabely, rozdělovač i svíčky (7,5 tis :angry: ). Zatím nevím jestli to zabralo, protože s autem řeším jiný problém.

Editováno: , autor: Falewick
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Taky jsem měnil cívku měl jsem jí v úplně stejným stavu akorát po výměně mě začali zlobit otáčky na volnoběh a začala chcípat takže to vypadá na škrtící klapku nebo nemáte někdo s tím nějaké zkušenosti? proč mi nedrží otáčky kde má děkuji za radu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 3 měsíce později...

Taky jsem měnil cívku měl jsem jí v úplně stejným stavu akorát po výměně mě začali zlobit otáčky na volnoběh a začala chcípat takže to vypadá na škrtící klapku nebo nemáte někdo s tím nějaké zkušenosti? proč mi nedrží otáčky kde má děkuji za radu

 Měl sem stejný problém. Při nastartování mi to chcípalo a nedržely otáčky. Vyměnil sem škrtící klapku a pohoda až během týdne mi zase naopak držely až moc vysoko a nechtěli dolu  :kol-44: Tak to vypadá na teplotní čidlo, zkusim a uvidim  :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...