Přejít na obsah

lítání otáček epc


Kec91

Doporučené příspěvky

dobrý den prošel jsem už snad všechny témata tady mám problém že mě začnou lítat otáčky v rozmezí 600 až tak 1500 ot a pak jse rozsvítí epc a ztratí to výkon.nejhorší je že to dělá jen občas a příjde mě že je to i v závislosti na počasí snad. tak jsem stím zajel ke známemů ve škodě a diagnostika mu napsala že je špatná poloha pedálu tak jsem ho vyměnil chvíli byl klid a potom znova to začalo dělat tak sem vyměnil palivovy filtr ten byl pěkně zakekelenej ještě původní měl jsem tak 1000 km klid ale ted to dělá opět když příjdu k autu tak hned po nastartování jse rozsvítí epc ale když přijedu do servisu na diagnostice nic není napsanýho.chtěl bych jse zeptat dá se příjít něják přesněji na to že to dělá egr ventil??popřípadě koupím novej ale aby to nebyla zbytečná investice mám fabii 14. 16v 74Kw ABU motor najeto 133000.škrtící klapka je čištěná asi tak 5x už svíčky vyměněny prosím poradte užjsem bezradnej. děkuji

ps: ještě jsem zapoměl dodat že mám špatná katalizátor tak jestli to nemůže být tím?

Editováno: , autor: Kec91
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

poťaku co to je?omlouvám jse ale nevím co tím myslíte.byl jsem stím ted na diagnostice a napsalo to chybu první polohy pedálu ale to mě napsalo tak už před měsícem tak jsem dal nový nevíte jestli tam ještě něco může být?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Utřít Diavou je jako nalejt tam kyselinu - BACHA, LEŠTĚNKA NA NÁBYTEK DIAVA JE SVINSTVO! Bejvávalo, ještě za komárů, že se do té leštěnky dával včelí vosk - dnes už má jiné, "inovované" složení (chemici taky katujou kosty, nejen automobiky!) a vůči měděným součástkám se projevuje silně agresivně - takže MODERNÍ DIAVU DO POTENCIOMETRŮ NEDÁVAT!!! Znalci problematiky "chrastících" potenciometrů audiotechniky vědí, o čem je řeč! Jediné, co se dá použít, jsou elektrikářské spreje na čištění kontaktů - jmenují se KONTOX, KONTAKTOL, KONTAKT, HD-spray a bůhví jak ještě, obecným společným znakem je, že mají na sobě napsáno, že slouží k čištění a ošetřování elektrických kontaktů. V nouzi jde použít izopropanol s přídavkem parafínového oleje (1-2% objemu), v žádném případě ale ne uvedenou náhražku...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

prosím vás a dá jse zijstit jestli to opravdu dělá škrtící klapka třeba odpojením?dočel jsem jse tady o EGR ventilu já tam mám stále původní takže jsi myslím že by mohla být závada i vněm můžu také zjistit něják jestli to dělá on?dnesk jsem stim byl opět na diagnostice a při této chybě to pořád píše chyba 1/2 pedálu G74 nebo něják tak ale pedál je měněný není možný že jsem koupil špatný pedál?kupoval jsem ho podle roku výroby ale znamí mě povídal že prej by jse to mělo určovat i podle vin kódu co je na tom pravdy?po vymazáni chyby epc opět auto v pořádku jezdí

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

neprisava to nekde falesny vzduch?mel sem naprasklou plastovou trubicku k posilovaci a auto se mohlo zblaznit.taky se vzdy rozsvitilo epc.nejprve jsem vymenil cidlo tlaku nasavaneho vzduchu ale tim to nebylo.tak jsem ho nastesti mohl vratit.pak jsem jednou nahodou zavadil pri nastartovanem motoru kdyz jsem se v tom hrabal o tu plastovou trubku a bylo po problemu.cela trubka se u priruby rozsypala a uz jsem neodjel.druhy den jsem koupil klasickou tvrdou hadici a je od te doby klid.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a dělalo ti to lítání otáček nebo co to dělalo?nejraději bych to hodil ze skáli tento problém mě trápý už tak půl roku a pořád na to nikdo nemůže příjít a to už to objelo asi tak 5 servisů

Editováno: , autor: Malta
citace předchozího příspěvku. Citace smazána.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak trubku škrtíci klapku jsem zkontroloval a dobrý věškerý vedení jse mě zdá dobrý.škrtící klapku jsem rozdělal pořádně vyčistil a přejel potenciometr sprejem na elektrické kontakty a ted teda čekat.byl jsem také reklamovat plynoví pedál jestli není náhodou vadný když to pořád píše že je chyba v pedálu i když je noví a řekli mě že až to bude teprve dělat tak mám přijet a že mě napíchnou auto a pak to pošlou do mladé boleslavi a tam podle toho co řeknou tak jse rozhodnou jestli vyměnit nebo ne tak jsem zvědav ale ted jenom čekat jestli to bude dělat.tak snad mě už někdo tady něco poradí co dál děkuji za rady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2 Ekkar: na slovensku ti toto poradi skoro kazdy,neraz sem sondoval a somral o radu a bolo mi povedane-daj do aaa a kup nieco ine,najlepsie nie skodovku....celkom s tym nesuhlasim,asi ine nez skodu by som nezobral,popripade koncernove sesterske znacky...skoda ze neexistuje nejaka pozicovna suciastok za nejake lacne peniaze :-)skusit ci by to neslo s inou klapkou ale nevyhadzovat za to peniaze,lebo problem byva zvycajne niekde inde a peniaze su raz a navzdy v riti a potom ta viaze len si to auto nechat,lebo som do neho nasypal love....keby si do neho nedal ani korunu a dostal za to tolko za co si ho kupil ty,nevahas ani keby to bol bentley :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...
  • o 2 týdny později...

Tohle mi to dělalo taky.. začli lítat otáčky... pak se rozsvítila kontrolka... pomohla výměna ERG ventil... to jsem dělal cca v únoru... ale mám podobný problém.. potom mi to občas také špatně startovalo.. dával jsem to za vinu baterii.. byla už hodně stará... asi před měsícem se mi totálně vybila.. a tak jsem pořídil novou.. doufal jsem že tyhle problémy přestanou... nepřestali... a otáčky občas stále kolísají... auto může být studený nebo zahřátý... děje se to nepravidelně.... žádná kontrolka už nesvítí... ale přivez jsem to na počítač.. a kámoš řekl špatná škrtící klapka... výměna je drahá.. a tak mi doporučil vyčistit prostor u filtru a klapky.. bylo to děsně zanesený od oleje... a do klapky mi stříknul nějaký sajrajt.. řekl že úspěšnost je 50:50.. bud to pomůže.. a nebo kiksne úplně.. zatím budu čekat.. do tý výměny se mi nechce.. a pozoruju to, že to spíš děla za teplýho počasí... +25°C ..může to stát týden na dvorku.. a v chladu.. a chytne nádherně.. pak dojedu do města.. za 10 minut chci nastartovat.. a nastartuju až na po pátý třeba..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

mě teda startuje na poprvé stímdle problém nemám.a ta škrtící klapka je opravdu drahá sranda hlavně nikdo v tom to případě neřekne přesně že to dělá ona.vždycky mě bylo řečíno možna by to mohla být škrtící klapka a kvůli tomu možná opravdu osum tisíc nevyhodím :-)přesně taky mě to dělá když je 25+ spíš nad třicet tak jsem přišel na to že když mám puštěný topení na plno a větráček jen na dvojku tak jse ta závada vůbec zatím neobjevila opravdu to pomáhá tak to zkusit třeba pomůže taky ale je to teda hrůza topit při třiceti stupních nad nulou :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...
  • o 8 let později...

Zdravim, chci se zeptat zda by někdo nevěděl něco vice o mém problému ... Auto: Škoda Fabia I 1.4,16V, 55Kw, ...  Pri nastartovani mi vyleti otacky a potom klasicky spadnou na normalni běh. Někdy se během jízdy objeví kontrolka EPC, motor nemá výkon ale, když vypnu motor a znovu nastratuju kontrolka zmizí a má znovu výkon. EPC se objevuje jak chce ale většinou když je dlouho na volnoběhu. Zdá se mi jako by lapal po vzduchu. Už sem měnil zapalovací svíčky, zapalovací cívky, a byla vypadla nějaká hadička z motoru, tak jsem ji vyměnil za novou páč tak už moc nedržela a byla od oleje. Kdyby někdo aspoň trochu tušil tak prosím napište ... Děkuju 

Editováno: , autor: Unknow racer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...