JirkaBrno Vloženo 9. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2011 řekl bych, že budeš mít vše inovované, výrobce tam těžko bude dávat vadné sady řetězů...dle mě se tyto problémy -teda s řetězem.. týkaly prvních kusů... ovšem těžko říci, nepracuji ve vývoji v MB, takže nevím, jak na tom teďka jsou.. otázka je, jestli se problémy týkaly jen materiálu, nebo konstrukce motoru, jako takového.. pokud konstrukce jako takové, tak je to dost průser... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boudak56 Vloženo 9. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2011 Imizu mám modelovou řadu 2011, dorazila ze Španělska v únoru. Byla taky na objednávku. Motor má označení CBZ (chybí jakékoliv dalŠí písmeno), přesto tatáž závada. Ale může to být jen stará skladová zásoba motorů :-( Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 9. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2011 nojo, motory se budou vyrábět dopředu... takže to je fakt otázka... počkat, nepočkat, objednat... zkus se zeptat ve škodovce... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
harmis Vloženo 9. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2011 (editace) No ja mam najazdeno zatial 600 km ale spotreba je 6.1 litra a to 90 % mimo mesta,nie dialnica , 50-60km/h obec ,80-100 mimo- POHVOLNE PRIDAVANIE. Dufam ked si sadne tak na spominanu spotrebu dostanem SAMOZREJME DSG. Na buduci tyzden sa chystam cez Madarsko do Basel a potom cez Nemecko a Čechy domov, aby som to zabehol tak dam poznatky o spotrebe. Editováno: 9. Listopad 2011, autor: harmis Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wifizn Vloženo 9. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2011 Spotreba 5,3 kombinovana najazdene 10000, počkaj ked budeš mat najazdene viac ako 2000 tak pojde spotreba o 0,5 litra dole. Chlapi 1,4 16 V spolahlivy motor ale za zenitom. TSI dobrý nový motor ma muchy- musíme si priznat, takze toto vlakno som zakladal aby sme prediskutovali skusenosti a poznatky. Doslovne kydanie aky je jeden motor suprovy a druhy o nicom o tom to tu si myslim ze nie je. Takze nemenovane osoby, Váš subjektívni názor poznajú hádam všetci clenovia fora. Myslim ze všetci dotknutý vieme ake su problémy a snad vieme ako ich máme riešit. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David C3 Vloženo 9. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2011 Jezdím pořád dlouhodobou kolem 7L i když mám 5L ale klidnou jízdou 90km/hod. Pak jedu město a dalnici 150 a průměr mám jiný než 5.3L :-) ale i 7 je krásné. V okolí Zlína je hodně kopců Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
galeo Vloženo 9. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2011 Takže by sme mohli prejsť od výpočtu spotreby (na to je iné vlákno) a nevraživosti späť k téme... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 9. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2011 (editace) spet k teme.. tohle jsem vyčetl na jednom foru , kde se řeši rachtani TSi tento motor se použil do série "měkký" řetěz, který tento jev bohužel vyvolává a není auto, kde by se toto neobjevilo. Následovala okamžitá návštěva servisu, kde jsem se hnedka objednával na výměnu i s požadavkem na změření vůle v rozvodech - jen pro zajímavost. Musím konstatovat, že pokud bych Yetíka ještě chvilku s tímhle problémem "trápil", tak by to asi zrovna moc dobře nedopadlo. Předepsaná vůle v rozvodech je cca 30 - 35 mm po ujetí 17 000 km. Na mém vozidle však byla naměřena vůle téměř dvojnásobná - krásných 62 mm.Technik v servise mi řekl, že se motor může potkat při přibližně 75 - 80 mm zdroj-http://moje.auto.cz/Vojtechino/yetik.html Každopádně pro všechny "jedna dvojkaře s datem výroby do KT 45/2011" - pokud uslyšíte povědomé zvuky od rozvodů, neváhejte navštívit servis, nevím, jestli by to nemilé překvapení v podobě potkání se motorových částí stálo za to :-) Editováno: 9. Listopad 2011, autor: JirkaBrno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
harmis Vloženo 9. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2011 (editace) Ved tento tyzden je 45 KT. CO je to za blud? Editováno: 9. Listopad 2011, autor: harmis Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 9. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2011 Ved tento tyzden je 45 KT. CO je to za blud? nevim, je to z toho článku, jelikož ho autor psal v 8. měsíci, patrně měl na mysli 25 nebo 35 týden.. nevim, dal jsem to sem jen pro zajímavost, třeba to někomu pomůže.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
harmis Vloženo 9. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2011 Moja bola vyrobena 10.10.2011 a to je 41 KT Tak nech mi nikto nepovie ze tam mam stare rozvody alebo turbo bo mna jeb..ne. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jairo Vloženo 9. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2011 Par mesiacov dozadu sa hovorilo o novych rozvodoch od KT45. Ci nan presli uz skor,vie odpovedat asi len niekto zo SA. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 9. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2011 jenom na okraj k 1.4 - neni pravda, zeby se prodavala jenom u nas a na slovensku. je na mnohem vic trzich a je pravda, ze v akci family byl mimo jine kvuli extremnimu zajmu o tsi. jeho opetovne nasazeni bylo dokonce i v podkladech k faceliftu. stejne tak se pofacliftu neprestal vyrabet motor 1.6/77kw, ovsem s eu4.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 10. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2011 pravda, neprodava se v nemecku ,rakousku, italii...jinak jo... český, polský, slovenský, maďarský...trh to snese.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miki53 Vloženo 10. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2011 A teď by chom to mohli otočit. Co vy na to? Přednosti TSI. Ale jenom přednosti a pocity z jízdy. Stačí 1.2. Problémy vynecháme. Tedy pokud jste pro. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 10. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2011 (editace) no nevim miky... ten, kdo tsi má, tak je jistě uchvácen zátahem, spotřebou, možná maximálkou, nízkým obsahem.. ten, kdo tsi nemá, tak mu to může být celkem jedno.. obecně si myslím, že lidi zde na foru asi ví, nebo min. tuší, jak tsi může jet.. zase bych z něho nedělal nějaký super motor proboha, je to prostě 1.2 s turbem.. asi to pojede líp než 1.3 ve felde, co ty na to... až se za pár let projeví, že běžně najede 200 tisíc bez problémů a bude spolehlivý a ne, že budeš muset vyměnit pul motoru, tak to bude super motor.. něco jako Tdi 66kW, který má klidně běžný nájezd 300 tisíc a stačí mu sem tam váha vzduchu a jedno- dvě turba... Editováno: 10. Listopad 2011, autor: JirkaBrno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
galeo Vloženo 10. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2011 Jirko, neviem, čo si chcel svojim príspevkom povedať, ale úplne mimo a od veci, ale asi by si si mal ešte raz prečítať príspevok, keď na neho reaguješ Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 10. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2011 galeo, já přesně vím, na co reaguju.... chtěl jsem povedat to, co sem povedal... co se ti an tom jako nezdá... že tu ten zázračný motor nevytahuju až donebes, ale pořád hodnotím dosavadní všeobecné informace?? nebo tu budete peskovat každýho,který bude vkládat jiné příspěvky, než určuje všeobecná nálada?? myslím, že je zapotřebí ten motor hodnotit objektivně.. hlavně mi tu nepište zase o tom, jak jsem strašně zaujatý.. nejsem. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miki53 Vloženo 10. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2011 A jsme opět u toho. Problémy. Ty jsou ale hlavně kvůli rozvodům, což se dá snadno vyřešit. Já s 1.2 jezdím a proti 1.6 nebo 1.4 je to o něčem jiném. Bohudík. On to totiž dobrý motor je, řekl bych moc dobrý. Chyba je pouze v materiálu rozvodů. Ale 100x omílané už tu bylo. Turbo - mají ho i ropáci a funguje. Spořeba - mám dlouhodobou 6,0L. Město a venku. Na tak těžké auto jakoYeti nádhera. S 1.6 nemyslitelné. Olej nežere. Odhaduji 1,5 dl na mých 15 000 km. Zátah od nízkých otáček - paráda. Nemusím ho točit a to se mi líbí. Není to pilka na dřevo. I když mi je 59, tak jezdím na mašině Suzuki DL650 V-Strom. Dvouválec vodník.Taky zátah od nízkých otáček. Opět paráda. A protože nemám rád vysokootáčkové 16 - ventily, proto se mi líbí TSI. Parkuji venku pod přístřeškem a myši mi kabely nezničily. Takže blbost. A ještě něco, je to nový motor, ano, občas problém, ale má něco do sebe a to hodně. MPI je pri němu chudák, bohužel. Tak asi tak... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miki53 Vloženo 10. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2011 A ještě dodatek. Co jsem si tedy měl koupit? Renault, KIA, Hyundai. No to snad ne. A miliony na BMW nemám. Já vím a stydím se. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
galeo Vloženo 10. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2011 galeo, já přesně vím, na co reaguju.... chtěl jsem povedat to, co sem povedal... co se ti an tom jako nezdá... že tu ten zázračný motor nevytahuju až donebes, ale pořád hodnotím dosavadní všeobecné informace?? nebo tu budete peskovat každýho,který bude vkládat jiné příspěvky, než určuje všeobecná nálada?? myslím, že je zapotřebí ten motor hodnotit objektivně.. hlavně mi tu nepište zase o tom, jak jsem strašně zaujatý.. nejsem. Objektívne môžeš hodnotiť pocity z jazdy, keď s týmto motorom budeš jazdiť.. nič viac som tým nechcel povedať Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 10. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2011 (editace) Jen stručně - když vezmeme první pocity a odmyslíme si sekundární efekty zaviněné nadměrným katováním kostů, přicházející velmi záhy po nevelké porci najetých tkm, je ten motor VýBORNEJ. Táhne, není vybíravej na otáčky, umožňuje minimalizovat náklady na pojistné za povinné ručení při velice zajímavých cenových podmínkách provozu... A byl by výbornej dál, kdyby... Jenže kdyby byly v (_!_) ryby, nemusel by třeboňskej regent Jakub Krčín se Štěpánkem z Netolic stavět v Čechách tolik rybníků. Je to na výrobci, aby se pochlapil. Pokud se povede "dětské nemoci" vychytat jako u HTP, bude to agregát, za který nebude ostuda zaplatit. Editováno: 10. Listopad 2011, autor: Ekkar_z_Bastlírny Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miki53 Vloženo 10. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2011 To kdyby není tak docela pravda. Problémy mají i MPI. Jenomže jiné, takže to sem nepatří. Na auto je záruka a v té se dají rozvody vyměnit. Jinak nevím o žádném jiném větším problému. Rybník - nerybník, ale je to tak. Jednoduše přiznejte, že MPI je za zenitem, nebo pro někoho archaika. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 10. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2011 Pokud tím "MPI" motorem myslíš 3x uloženou kliku a OHV, pak ano, souhlas, má zenit DáVNO (minimálně 30 let) za sebou. Tenhle motor se neměl objevit už ani v šáde, natož ve favoritech. Pokud ale označení "MPI" vztahuješ i na "DOHC šestnáctiventily", pak se s Tebou budu hádat. Srovnáváš tím totiž do jedný řady nesrovnatelný - jako bys porovnával beneli s dehtem. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miki53 Vloženo 10. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2011 Hádat se nebudu, ale je to tak a tečka. Pokrok nezastavíš žádnou hádkou. To je zkušenost vykoupená věkem. Bohužel. Zatím čauky a zdar TSI, mezi námi - je to žihadlo, ale nikde to neříkej, mohli by závidět. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky