Přejít na obsah

Zvolavačka 1.2 TSI - rozvody


Jikra

Doporučené příspěvky

To Pawouk: no jo, musím se přiznat :kol-17: , něco už jsem si cucnul a ta sobota taky :kol-18: , mam totiž dovolenou a nějak jsem ztratil pojem o čase.

Ale zpět k tematu, mě se fakt zda zbytečna hysterie okolo tsi, mam najeto cca 13500 a okolo turba nechčije, starty normalni, spotřeba dlouhodoba 6,1.

Na druhou stranu je divne že ve dvou atorizovanych servisech v mem blizkem okoli tvrdi každy něco jineho. V jednom řkají že svolávačka na rozvody je a ve druhem že neni.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já taky něco napíši k tématu najeto 18tisíc a zatím 3x výměna turba, jeden svazek motoru (preventivně v servise) a rozvody se ozývají celkem dost ale neřeším to jenom doufám že to přežije dovču v itošce a pak to vracím prodejci :prc:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj, tyhle detsky nemoci jsou neprijemny, hlavne pro uzivatele, kterej koupi auto za hromadu penez a chce ho uzivat.

Na druhou stranu je to porad jedno (vlastne dve) temata. Turbo, rozvody.

A uz po x-ty rikam - turbo je uz vyreseno, rozvody taky.

Cili koho se to bude tykat, dostane v zaruce nove dily a hotovo.

KoNG: Zajimalo by me, jak jsi menil turba, ze uz mas treti - hlavne kdy.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zeptám se jako největší lama, ale jelikož mám motor, kde zatím nic neodešlo, tak se mi to začíná zdát divné. :D Takže - jak se pozná to špatné turbo a špatné rozvody? Nevím jestli je mým stylem jízdy, že zatím mám vše původní, ale jezdím téměř každý den, jezdím svižně. Po nastartování žádné divné zvuky neslyším, v motorovém prostoru nikde olej není... takže čím se projevuje to špatné turbo a špatné rozvody? Třeba už rok jezdím bez turba. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Maverick: turbo se měnilo takto první měněno v 12359 chrstal zněj olej (viz moje vlákno k vozu)

druhé se odporoučelo hned v zápětí 12920 (ztráta výkonu) + výměna svazku motoru

a teď tam mám 3 kus snad poslední ikdyž nevím v 17680 se mi rozsvítíla kontrolka opět - motor bez výkonu (dle diagnostiky unik vzduchu v sacím systému) servis nic nenašel :(

A to jezdím slušně jak řekl můj právník dostal jste sváteční kus :smich:

Jairo: zjednodušeně nějak jak jsi napsal :)

Editováno: , autor: KoNG
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jairo, KoNG - faktem zůstává, že i auto je "věc" a pokud se na koupené věci 3x po sobě opakuje totožná závada, má zákazník nárok na odstoupení od kupní smlouvy (nebo na výměnu kompletního výrobku jako celku - nikoliv jen dotyčné porouchávající se součástky) - to je vysloveně uvedeno v Občanském Zákoníku v paragrafech o kupních smlouvách a garancích na prodávané zboží, podle kterého se kupní vztahy mezi prodejcem a kupujícím občanem řídí. Jedině pokud by na místě KoNGa při koupi dotyčného autí byl podnikatel nebo podnik, bylo by to jinak - postup by určoval Obchodní Zákoník... Takže pokud si KoNG koupil auto jako osoba a potřetí se mu v záruce posere turbo, má Škodofka jednoduše smůlu - KoNG může požadovat bez ohledu na ujeté km odstoupení od koupě vozu a vrácení plné kupní ceny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ekkar: presne to som mal na mysli. Ked sa mi nieco pokazi 3x mozem odstupit od zmluvy. Len som si nebol isty ci to tak funguje aj pri autach (logicky by malo). Citam,ze kdekomu bolo menene turbo, rozvody - ale v CR ! Zatial som necital prispevok od uzivatela zo SR. Som velmi zvedavy na nejaky pristup SA servisu na Slovensku. Ci aj tu ochotne vymenia vadny kus(napr. turbo) alebo sa vytacaju.

V SR servisoch som zatial len pocul aky je ten motor super, netecu ziadne prevadzkove kvapaliny a chyry o nespolahlivosti su nepravdive. Kiez by moj motor 1.2 TSI 77kW slapal 10 rokov bez chyby.Pouzivam auto kazdy den 70km, jazdim slusne ;) ,otacky neboli este nad 5.000 (ved naco aj),mam najazdene 5000 km. Verim,ze pri pripadnych problemoch sa SA zachova ustretovo.

Problemy som mal len s unikom maleho mnozstva chladiacej kvapaliny a s podivnymi startami ked auto stoji dlho vonku (raz su otacky po starte chvilu na 1200,inokedy su prinizke skoro az skape motor).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mam zaruku 4roky/120000km. Takze ak sa nieco objavi,mala by to zaruka pokryt. Otazne je len ten pristup servisu,ktory sa moze trarit, ze o ziadnych zavadach turba/rozvodov nevedia a budu si auto nechavat v servise 'na pozorovanie'. No ved uvidime... snad nas to nepostretne

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten motor vyrábí jenom Škodovka?Mám ve velkém techničáku že motor je vyrobený v Německu...,jinak se mi to celé nezdá,těch motorů se muselo za poslední dva roky vyrobit doslova statisíce,nevím jestli se nějaké montují i u nás v ČR protože jsem našel na netu článek rok starý kde psali o tom že Škodovka vyrobila 100 000 motor 1,2 TSI a když si vemu že se to montuje i do jiných koncernových aut tak nevěřím že by to všechno stíhala jen jedna motorárna Škodovky,zvlášť když tam mastí HTP a kdoví co ještě.Dale si myslím že není možné to co se tu na fóru píše v jiných vláknech že Škodovka testuje něco na svých zákaznících,takový motor není zase až tak jednoduchá záležitost aby ho výrobce než ho začne prodávat pořádně neodzkoušel,otestoval a pustil mezi lidi něco neozkoušeného co se všem podělá,není možné aby všem lidem kteří ho mají odešlo turbo,rozvody a podobně,to by Škodovka a celý VW koncern asi jen tak nerozdýchal....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tých motorov museli vyrobiť státisíce ked ich dávajú od fabie,octavie,pola,passatu,mám pocit aj touran,seat ibiza,altea,leon a aj do audin.čiže to neni problém len škodoviek.či keby bol ten motor fakt tak nepodarený tak by Ho pchali do všetkých tychto modelov? hm.neviem.myslím že väčšinou ked má niekto problém tak je na 90percent na fóre a hovorí hlavne nepríjemné skúsenosti.a tých milión ďalších čo nemá problémy tu väčšinou ani nepachne.tot môj skromný názor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak určitě to zde na foru řeší hlavně ti,co mají nějaký problém. Fůra lidí třeba ani neví,že existuje něco jako zdejší forum. Nicméně ty problémy s TSI jsou i u VW. Stačí se podívat na jejich fora. Také jsou tam výměny rozvodů atd. Kolik % z těch stovek tisíc má tyto problémy se ovšem asi těžko někde dovíme. Je to škoda,že zrovna tento jinak povedený motor má takové problémy. A nejsou to drobnosti,typu nějaké vadné čidlo,nebo tak něco. Další otázka je,co se dále projeví u těchto motorů,až budou mít najeto daleko víc km,než má dnes většina jejich majitelů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zde je naskenovaný test motorů 1.2 TSI vers. HTP - m.j. kde se píše o tom, že klima navyšuje výkon, dále o tom, že 63 kW naměřeno ve skutečnosti 78 kW a krouťák 175, atd atd. Vzhledem k nekvalitnímu skeneru doporučuju stahnout a převést do PDF. post-58444-0-59217800-1314716899_thumb.j.post-58444-0-51967000-1314717141_thumb.j

Editováno: , autor: majbo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

njn,ve SM mají všechny motory koncernu VW vyšší výkon než deklaruje výrobce. Např. 1.4 TSI 90 kW tam měl na brzdě myslím 113 kW. Škodovka to nějak okecala,že mají jinou metodiku měření výkonu.

pokud škodovka "okecává" měření výkonu - tudíž lže- tak se ptám, jestli je fyzikálně možné, aby vozidlo s motorem o striktním výkonu 63 kW vyvinulo na rovině rychlost 195 km/h.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...