Přejít na obsah

Zvolavačka 1.2 TSI - rozvody


Jikra

Doporučené příspěvky

no ved netreba strašiť prečital som si kvantum správ o tom ako sa serie tento motor .... tak mi neni všetko jedno .... hlavne v novembri mi končí záruka tak čo Vám chlapci poviem ..... teraz by som chcel ísť vymeniť olej a aj tu prvú garančnú prehliadku spraviť. Neviete poradiť nejaký spoľahlivý škoda servis na SK? Stredné a východné Sk.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kupoval sis  Fku  v r.2012 a bylo dost času si to promyslet, pročíst fóra a probrat ve více servisech, případně si (a u mne se to sakra vyplatilo) přikoupit delší záruku.

Nech si to projít diagnostikou, ale pokud je tam minimezera, tak možná něco málo "turbodíra"- u mne to dělá taky, o zvyku. Ubírání, resp půl vteřinky zpoždění po puštění plynu to i u mne pomalu ubírá. Jsem na to zvyklý z předešlých aut nejen s elektroplynem  (Felda MPI)

a je to k omezení kopání do řetězce pohonu poskakováním na plynovém pedálu. A to pomalé ohřívání je dáno přímým vstřkem a ten má malé

odpadní teplo pro topení a k tomu se dřív do ohřátí vrtělo čerpadlo naprázdno. Jednu dobu jsem sedlal Avii s motorem Cummins- common rail a tam byla kosa tak 10 km. U TDIček jsou topné elementy, ale tady se nedávají. Asi to prošlo nějakýma číslama a stačí to pro propustku bez doplňkových elementů. Ovšem teď jsem jen hrubě shrnul hromadu už omílaných věcí dokola a doufám, že mne Paw nerozškube.

Editováno: , autor: KubinoPv
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ja som nekupoval novú fábiu ... kupil som ju v novembri 2013 od pani, ktorej sedela v garaži kedže manžel bohužial zomrel takže pri kúpe mala 70km a rok. Takže sa len ešte rozkukávam čo kde jak, a pomaly sa dostávam do toho. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak velká omluva, ale na "projev" motoru si asi budeš muset zvyknout a vlastně na ten zbytek nejen s topením taky. A nebo si nech nainstalovat topné rohože do sedaček, než to začne topit.

Rozvodů a turba bych se už po roce 2012 tak nebál. U turbín jsou repase a rozvody mají snad to nejhorší co se týče množství potíží za sebou. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no ved netreba strašiť prečital som si kvantum správ o tom ako sa serie tento motor .... tak mi neni všetko jedno .... hlavne v novembri mi končí záruka tak čo Vám chlapci poviem ..... teraz by som chcel ísť vymeniť olej a aj tu prvú garančnú prehliadku spraviť. Neviete poradiť nejaký spoľahlivý škoda servis na SK? Stredné a východné Sk.

Vím o jediném opravdu spolehlivém servisu - vlastní garáž a vlastní ruce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nie je to tajnosť, je to AUTOBORS Vojtechovce - rodinný podnik (nie moja rodina), príjemný prístup. Práve dnes som bol u nich a zase potvrdili to, že vedia ako si vážiť zákazníka. :-)

 

P.s.: A keď už sme v téme o rozvodoch, tak sme o tom hovorili aj v servise. Vraj už dlho žiadne nemenili, že tie problémy sú už preč. Ak sa niekomu stretne motor, tak ten človek to musel extrémne ignorovať, lebo tie reťaze pred tým hrozne dlho hrkocú. Tiež som načal tému o karbonizácií motorov (na základe tých fotiek ktoré tu boli na fóre), a hovoril, že tieto TSI sú na tom veľmi dobre, že všetky motory čo mali rozobraté boli vždy čisté. Ak sa niekomu karbonizuje motor, tak to je primárne dôchodcovským štýlom jazdenia, na úplne nízke otáčky (čo je často aj môj spôsob, totiž v meste pri cca. 60 radí DSG už 7° pri 1300 rpm). Ten motor treba z času na čas pustiť aj do otáčok. Samozrejme ak niekto nechá jeden olej v motore na 50 tisíc km (vraj mali aj taký prípad), tak potom sa netreba čudovať že je v motore blato.

Editováno: , autor: e1.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten rozdiel v cenách bude primárne cenou oleja a materiálu a tie čísla nie sú až tak hrozné. Nedávno aj kamarát platil na Fabiu vo Vojtechovciach okolo 200 € za veľký servis po 25 tisíc km, ale nevidel som jeho faktúru, tak neviem, že za čo všetko platil a čo všetko mu na aute robili/menili. Určite bol na faktúre vysokou položkou LL olej, takže ak chce niekto ušetriť, treba si nosiť vlastný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...