Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Dobrý večer,mam fabii 1 1.2 47kw rok výroby 2003.Kolega v práci ma Fiat marea a někdy v práci musím jezdit s tímto autem,když jezdím jeho autem celý den a večer si sednu do mojí fabie jako by fabie nebrzdila:-)mu to šíleně brzdí mě nikoliv (podotýkám že on na autě má původní brzdy žádný tuning:-) ) jelikož jsem v tom laik , autům moc nerozumím tak se vás musím zeptat,mužete mi doporučit nějaké kvalitnější brzdy než má fabia od výroby?Nevím kolik to tak muže stát 3000,4000,5000Kč?jinak ve dvou servisech mi řekli že auto brzdí v pořádku(Na fabii).Mockrát vám děkuji za informace a nějaké odkazy na eshopy.Přeji hezký den

ak to máš v poriadku,tak zbytočne nevymýšlaj...ak si myslíš,že to nie je OK,tak zabehni pre istotu na STK a uvidíš :palec2:

  • Autor

Na STK jsem byl na jaře,jen jsem myslel když koupim nějaké lepší kotouče a destičky bude to lepší...

To je všude stejné, jasně že jde najít lepší, jen si to musíš zaplatit.

Brembo Max, Zimmerman sport, ATE Power Disc, apod. nebo nějaký speciálky. Ale většinou to stojí trošku víc.

Já třeba vyzkouším ATM Mikoda. Trošičku popis najdeš v příspěvku zde: http://forum.skodahome.cz/topic/111605-kotouce-atm-mikoda-vs-zimmerman-sport/

Jdu do nich někdy v říjnu , takže nemůžu popsat,ale klucí na sraze mi to popisovali a vypadá to, že nejsou špatný a nevypadají nejhůř, za slušnou cenu. Ale to je jen příklad:) najdeš je třeba tady: http://levnebrzdy.cz

Jinak co já znám levné shopy:

CC-autodily - Levný a vyzkoušený = perfekt

Skoda dily, dost lidi objednava,ale nemam vyzkoušeno

Hodně štěstí při výběru:)

Upraveno od Angel@Devil

  • 2 týdny později...

v origu tam máš totiž pravděpodobně TRW a to je tam proto, že jsou velmi levné a výrobce vozu někde ušetřit musí

pokud chceš kvalitu tak si musíš jak píše kolega připlatit

Brembo, Textar, Ate apod.

nedávno jsem vyzkoušel naše RoadHousy (směšná cena) na A6 2,5TDi a byl jsem mile překvapen brzdným účinkem

když budeš chtít tak se ozvi a něco vymyslíme

Seriovy brzdy Fabie nejsou vubec spatny, jsou plne srovnatelne s konkurencnimi modely a jejich seriovymi brzdami.

Popisovanej rozdil spis prameni z charakteristiky nabehu brzdneho ucinku - mame doma jeste Punto 188 a nastup brzdneho ucinku je u neho mnohem ostrejsi nez u Fabie. To ale rozhodne neznamena, ze by brzdilo lip. Ve finale je to Fabia, ktera umi kratsi brzdnou drahu.

  • 4 měsíce později...

Chtěl jsem se při příležitosti pročítání fóra pozeptat, zda někdo netuší, jaký typ brzd se montoval v serii na FRS. Mám ročník 2006, motor BLT a uvažuji už o výměně, jelikož na autě je přes 120 tisíc a destičky a kotouče (vpředu) jsou ještě origo. Jejich trvanlivost přičítám hlavně tomu, že destičky mají tvrdou směs, která se tolik neobrušuje a na druhou stranu mají slabší nástup no a taky tomu, že při jízdě z kopce nestojím na brzdách... Uvažuji o náhradě v podobě ATE Powerdisk vč. destiček ATE. Je tato záměna v pohodě, nebo je třeba přistoupit i k výměně třmenů? Díky za každý postřeh. :kol-47:

Upraveno od Hitachi

  • 4 měsíce později...

zdravim pánové...zrovna taky řešim výměnu a chtěl bych zkusit tolik vychvalovane destičky textar,ale nemůžu najít žadnej duvěryhodnej eshop.muže poradit někdo kdo je objednával odkud je bral??? jsou to FSII tudiž na kotouč 239mm....díky raca

dík za odkaz desky jsou už doma ted jen nějakej slušnej kotouč k tomu vymyslet

  • 2 týdny později...

Zdravím.Můžu také položit hloupou otázku?Může mi někdo vysvětlit proč je takový citelný rozdíl v nástupu brzdného účinku mezi modelem 1,2 HTP47kw (měkčí nástup) a modelem 1,4 MPI (ostřejší nástup).Jinak jsou to oba kombi.Díky za vysvětlení.Celkem mě to zajímá. :kol-32:

Malo informaci, jaky jsou ty auta rocniky? Maji obe ABS? Nema jedno znich DualRate (MBA)? To by totiz vysvetlovalo ten rozdil.

Ja mel svou kombi 1.2 HTP 47kW MR2005 a v rodine pak byla jeste jedna naprosto totozna Fabia Combi, ale MR2006 s DualRate a nastup brzd je u ni o dost tupejsi.

Obě jsou kombi jedna 2002 druhá 2003.Obě bez ABS.

A co je dualrate?Díky

Zdravím.Můžu také položit hloupou otázku?Může mi někdo vysvětlit proč je takový citelný rozdíl v nástupu brzdného účinku mezi modelem 1,2 HTP47kw (měkčí nástup) a modelem 1,4 MPI (ostřejší nástup).Jinak jsou to oba kombi.Díky za vysvětlení.Celkem mě to zajímá. :kol-32:

to záleží od kusu auta, já zatím všechny MPI co jsem řídil, tak jsem měl pocit že auto nebrzdí, neostrý nástup a člověk musel opravdu zahamtnout brzdu. Někde jsem četl že to tak je schválně a v něčem se brzdy v MPI liší od ostatních. U mého MPI je to také, už s brzdama s továrny auto moc nebrzdilo, vyměnil jsem kotouče a destičky, je to trošku lepší ale nic zázračnýho.
  • 2 týdny později...

Mě se taky zdá že mé MPI brzdí mnohem míň a menší nástup než HTP od rodičů .. ale když brzdy prošlápnu tak to stojí na místě..

A co je vlastně to Dualrate?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.