Jump to content

2,0-nema vykon


davidpopjak

Recommended Posts

Nech si změřit tlak benzínu.

Pokud je ucpaný palivový filtr, nebo palivové čerpadlo na odchodu, motor opravdu moc nepojede.

Kdyby tady nic k najití nebylo, nech změřit i kompresní tlaky.

Že olej neubývá je divné - tenhle motor na spotřebu oleje moc úsporný není.

Ledaže by spálený olej nahradil benzín smytý z válců do olejové náplně, ale to bys musel mít vadnou lambdu.

Link to comment
Share on other sites

vsecno tohle jsem zkousel,opravou aut se zivim ,nejakou zkusenost uz za ty roky mam ale tohle nemuzu rozlousknout.vsechny zakladni veci udelany jako filtry,zmereni tlaku,komplet diagnostika atd.

jedine co tak byla trochu nadeje kdyz jsem meril tlak paliva,byl 2,5bar a bez regulatoru 3bar coz je normalni ale primo u tohodle typu vstrikovani je v tabulkach a v dp 3,5 a 4 bar.takze sem po tom sel ale zjistil ze tabulky asi lzou,regulator tam je na 3bar a ani jiny tam nepatri takze tlak ok jak ma byt.

co este muzu udelat tak zkusit prehrat soft nebo jinou jednotku

Edited by davidpopjak
Link to comment
Share on other sites

Dobře.

Jaké máš kompresní tlaky?

Zkontroloval jsi i načasování vačky?

Nablikal sis stroboskopem předstih?

Kolik máš stupňů na volnoběh a ve 4000 otáček?

Co výfuk?

Nemáš ho přiucpaný rozpadlým katalyzátorem, nebo uhnilými přepážkami v koncovém tlumiči?

Edited by Tonda-B
Link to comment
Share on other sites

tlaky budu merit zitra,rozvody ok,ty stupne ok,po tom vyfuku jsem jsel hned jako prvni jelikoz je motor jakoby uduseny nebo mi to alespon tak prijde,kat pruchozi,nerozpadly,zkousel jsem auto projet i bez vyfuku a stejne.

dneska se mi stala jedna vec,zastavil abych natankoval a motor uz nechtel naskocit az tak na po5 chytil,zustala svitit kontrolka motoru,v pameti zavad-1,2,3,4 vstrik ventil,zkrat,ventil par zkrat,sekundarni vduch zkrat,lambda 2 vyhrev zkrat.udelalo to jen u pumpy jinak ted zase jde jak ma.

ty tlaky zkusim treba napovi co dal

Link to comment
Share on other sites

To zas vypadá jako problém s kabelovým svazkem.

Třeba jen přechodové odpory v konektorech.

Jenže v tom příslušenství dloubeš už dlouho a bez výsledku.

Tak bych začal klasicky - mechanikou motoru.

Změřit tlaky, najít si horní úvrať, označit ji na řemenici a bloku (pokud to tam nenajdeš) a pak sundat víko a přezkoušet časování vačky - aspoň jestli je symetrické.

Link to comment
Share on other sites

Podívej, zázraky se nedějou.

Říkáš, že všechno myslitelné jsi prověřil

a to na základě znalostí, které máš a které jsou na motoristu nadprůměrné.

Věřím ti.

Jenže nemůže být všechno v pořádku a motor bez výkonu - současně.

Takže někde je chyba a ty jsi ji přehlédl.

Takže znovu a lépe.

Rysky, značky, fajn, ale udělej si radši svoje a zkontroluj to podle svých.

Nebo aspoň prověř, jestli je umístění těch značek správné.

Ale uvidíš jak budou vypadat kompresní tlaky - to ti poví o mechanice motoru hodně.

Vím, že to víš, ale pro jistotu - motor ohřátý, vyšroubovat všechny svíčky, každý válec měřit s plně otevřenou klapkou.

Mimochodem klapka - opravdu je při plném plynu otevřená naplno?

Ještě mě napadlo - když ucpeš vratku - jaký máš tlak benzínu?

Pokud je pumpa OK, mělo by to být tak 5,5 až 6 barů.

Edited by Tonda-B
Link to comment
Share on other sites

tlak paliva ok,pri zaskrceni zpatecky to vylitne nahoru,pumpa tlaci dobre.je mi divny proc v nejakych tabulkach a v dp pisou tlak 3,5bar?

vlastne cerpadlo jsem tam daval z jineho auta a stejne,regulator tlaku jsem dal novy byl za babku

Edited by davidpopjak
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Zdravím všechny majitele F I 2,0 mpi.

Mám na Vás dotaz, protože ne mnoho vláken se zabýva 2 litry. Vím, že se můj dotaz tohoto vlákna tolik netýká, ale prosím o odpověď.

Náš mazel má najeto asi 110k, kupována s 35k v r. 2007, plná výbava, ale na tom nesejde. Byla ze Švajcu. Problémy začali nedávno-svítilo EPC, pak zkolabovaly budíky-imo blokovalo startování-budíky jsme vyměnili. Měnili jsme všechny ty běžné věci-svíčky, kabely, lambdy,filtry, tankujem 98ku. Teď máme podezření, že čidlo vačky je na vině..jedná se o škubání motoru. Je to jako by vás někdo chytil a za 0,3s pustil, auto sebou škubne. Dělala to nejdřív jednou tak za 200 km, nedalo se to skoro zaznamenat. Nyní auto mocně škubne klidně každých 50km. Někdy to po nastartování dělá hned, jindy vůbec-jak se jí chce. Měnili jsme i jiné věci-nějakou láhev s uhlím v nádrži, byla přepitá, to ale problém neodstranilo a stupňuje se to. Samo sebou, že na diagnistice byla- třem lidem to už nic neukazuje, ale problém se pořád vyskytuje.

Měla jsem pocit, že auto nás nenávidí, protože u mechaniků to udělalo 2x. u nás skoro pořád.

Ta závada je strašně nepravidelná, jakýchkoliv otáčkách, rychlosti, na neutrálu, prostě kdykoliv. Nyní na volnoběhu, když stojí občas vylétnou otáčky sami nad 1000, aniž by někdo mačkal pedál plynu-tohle udělala zatím párx, ale stále častěji. Podotýkám, že volnoběžnou klapku nám kontrolovali, čistili a shledali ok.

Zítra se má měnit nějaké čidlo vačky, tak snad to bude ono. Takové ty kabely, co často odejdou snad také kontrolovali-měnili i nějaké svazky od budíků, cívky..ach jo.

Můj pohled laika je ten, že když sešlápnu plyn, jakoby se opozdí reakce auta, auto občas škubne málo, jindy málem jde do smyku-třesu se strachy ze zimy. Ať jí ženu, nebo šetřím, zaškubne se.

Tak se chci zeptat, máte někdo zkušenost s touhle věcí? Mechanik mi doporučil jezdit s tím a počkat, až to klekne úplně. Jenže na ledu takový mocný záškub ve 12% ulici nechci zažít. Omlouvám se za obsážnost, popisuji asi půl roku problému s naší F.

Díky

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Dobrý den,

nakonec jsme museli vyměnit jak čidlo vačky,tak palivové čerpadlo, nyní jede auto zase jako nové, spokojeně přede a zmizela prodleva mezi sešlápnutím plynu a akcelerací, otáčky jsou ustáleny a chovají se standartně.

Nakonec po všech těch peripetiích to vypadá na úspěch. Jak jste se někdo říkal,že

máte na 2,0 výkon jak s Fiestou, tak to je rozhodně špatně, nás to zase opírá do sedaček :-)

Krásný podzim všem.

Link to comment
Share on other sites

Davidpopjak : take mam fabii 2.0 mpi, ten vykon mi taky prijde takovej mensi nez bych cekal, ale uz sem zvykl. Cim to nakonec bylo ze je fabka vykonove OK? a to cukani jak ste psal jsem mel taky, a vymenil cidlo na vacce nebo na klikovce ted zrovna nevim a v pohode.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

rozvody o 2zuby jinde,pred tim to sice sedelo na znacky ale bylo to spatne,nevim proc zatim nebyl cas zkoumat,nicmene ted je to nastavene dobre,souhlasim taky sem od toho kdyz je to 2,0 cekal vic,ted sice jede pekne ale vykon teda nic moc cekal sem neco jineho ale jak pises ty uz sem si zvyknul na druhou stranu ta spotreba je dobra-dalka dlouhodoby prumer 6,3l,cesty do prace po meste 8,2l

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...