Přejít na obsah

Vibrace


Radek I

Doporučené příspěvky

Taky mám podobnej problém. Auto při vyšších rychlostech vibruje, když brzdím tak je to hrůza. Čepy, ložiska, silembloky jsou OK. Přední brzdy komplet nové, ale od výroby můžou být blbý. Nechám ještě udělat test na tlumiče, roztočím přední i zadní kotouče na soustruhu a pak jsem taky bezradnej. Poloosy se kontrolují vlastně jak?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Při vyšších rychlostech toho může být víc, mě to teď dělá taky, mohli by to být "poskákané" pneu, páč mam tlumiče špatný už, geometrii jsem dělal a kola mám taky vyvážený, ja jedu tak 130 km/h + tak to vibruje, čím rychlej, tím víc...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 měsíců později...

Zdravím, koukám, že je to už starší téma,ale třeba se oživí. Mám podobný problém na OI 2002 81kw, combi. Auto se třese na 4. převodový stupeň, když přidám (spíše do kopce) při 70 km/h a chci to na tu 4. rozjet, tak se to roztřese a není to moc příjemný. Dělá to až po výměně předních komponentů, tj. tlumiče kayaba, uložení tlumičů, ramena febi, 4 čepy origo, tyčky stabíku origo, uložení stabíku origo a ještě nutno říct, když je to v tom vibrování, tak vyšlápnu spojku a přestane to. Takže poznatek, že to dělá jen v tahu.

Díky za rady...

EDIT:

.S. geometrie samozřejmě hotová :)

Editováno: , autor: Wojnar
Edituj příspěvky!!!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já když loi nechal vyměnit vnitřní homo klouby tak to přestalo. Zkusila se nejdřív jedna strana s dobrou poloosou kterou měli v servise a to nestačilo, když jsme dali obě, tak čistá jízda, potom se to zas rozhodilo a vyměnily se jen vnitřní klouby. To abych zbytečně neměnil a nebylo to něčím jiným.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spojku už mám načnutou, takhle jsem to před měsícem koupil, ale tím způsobem, že zabírá někde kolem půlky, ale kvalty tam jdou hezky. Jenže to asi nebude ono, protože před tou GO přední nápravy to nedělalo, od té doby mám najeto teprve asi 1000km. To cukání se projevuje pouze do kopce, po rovině a z kopce to nedělá. Další poznatek je, že to začne v rychlosti kolem 75 km/h a drží až tak do 110 km/h. Nepodtáčím to. Trojku vytočím tak na 3000 ot./min, to mám kolem 75 km/h a dám čtyřku no a v této rychlosti to začne. Kdybych trojku točil dál, tak už se to taky mírně začně třást a až zařadím, tak se to prostě třese :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Zdravim,

zrejme mam podobny problem, planujem vymenit vnutorne aj vonkajsie homokineticke klby, len by som potreboval par rad. Auto je Octavia Tour, 2005, ALH, 235tis km origo, doteraz nemenene. Mam dat vymenit len klby alebo komplet poloosy? Treba potom robit geometriu (pytam sa nakolko v Norsku geometria stoji cca 200 eur)? Dalsia vec, viete mi poradit nejaku dobru stranku na nakup tychto klbov? Zatial som kupoval len zo skoda-dily.cz, spokojnost, akurat, ze momentalne nemaju skladom tusim pravy vnutorny klb, lavy ano a niekde som cital, ze pravy a lavy vnutorny klb je rovnaky...je to pravda? Mate niekto skusenosti? Na co si dat pri kupe pozor? Nerad by som objednal nespravne...Vdaka za rady a tipy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 rok později...

zdravím , mám tento problém tiež - vymenil som už aj vnutorný klb na dlhej poloose, je urobená komplet GO napravy, nové gumy, nové pravé ložisko,geometria.

na kratkej poolosy vola nieje - mechanik mi hovoril aby som to zbytočne nemenil - že to už môžem vymeniť všetko a robiť to spôsobom pokus - omyl

rozmyslam či by to nemohol robiť napr. silentblok na prevodovke , dávnejšie som to mal na Roomstry a pomohlo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
  • o 1 měsíc později...

u mna je to už vyriešené : treba vymeniť obidva vnutorné klby - i ked  mi "pani  mechanici " tvrdili , že to nebude určite tym vnutorným klbom krátkej poloosi, nedalo mi to a lahol som si pod auto a vyskušal si to sam. /na dlhej som to už vymenil skôr - aj to len na moje naliehanie , že to chcem a hotovo - tvrdil mi že auto netrasie.../

jednou rukou som chytil unašač na prevodovke /kde sa uchytava poloos/ a druhou jemne otačal poloosou - samozrejme tam bola vola. tak ako som kupil klb /mudrlant mechanik chcel celu poloos davať..../, doniesol mechanikovi nech urobí to , čo chcem ja a nie to čo chce on.....

....už ma to celkom nebaví ako tzv. "mechanici" davajú navrhy - treba vymeniť toto, toto ale to čo treba nie. počúvať ich už by som menil:zotrvak, spojku, dokonca mi jeden zadrel treba zrepasovať prevodovku, lebo je diferák v p... , alebo ju vymeniť za inú, atd.

další ma šokol ,že hukot od kolesa nieje ložisko ale prednutý diferák - som myslel že mu jednu drbnem....., ked zdvihol auto, tak sa hambil jak pes , že čo zadrel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 3 roky později...

Zdravim, viem že to je stará téma,ale skúsim. Octavia1 2004, combi, 66kw, 1.9tdi. na tachu cez 400 000. Octavia začala krivit kotúče. Vymena tiahlic , brzdicov a lozisk . Zistil som jeden strhnuty zavit na tiahlici. Od vtedy ok. Lenze auto zacalo poskakovat ako koza. V češtině třepe se. Presne ako keby bola hrca na pneumatike. Robí to najmä v ťahu. Ale je to cítiť aj na rovinke a dole kopcom najmenej. Ale je to tam. Mam dve sady novych pneumatik, vymena nepomohla. Začala sz ozývat spojka tak som vymenil komplet aj s dvojhmotou. Nepomohlo. Vymena kompletnych novych poloosi nepomohla. Nove gumy stabilizatora, nove ramena, cepy, ulozenie motora na strane vodica lebo sa mi zdalo moc mäkké, ale nebolo roztrhnute, spodne  ulozenie prevodovky, ulozenie napravnice, ulozenie tlmicov, vymena servoriadenie lebo začalo tiecť nepomohlo. Tlmice boli vonku vyzeraju dobre aj na nerovnostiach funguju ok. Auto uz pri pomalom rozjazde vykazuje znamky kolisania. Bez sprievodnych pazvukov. To kolisanie sa minimalne prenasa do volantu a plynovy pedal citit to hlavnepri vyšších rýchlostiach. Napada niekoho niečo? Začínam mať podozrenie ze to bude niekde hlbsie. Diferencial? Tlmice? Struny? Da sa to nejako vylúčiť alebo potvrdit? Vďaka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...