Přejít na obsah

Originální zesilovač (výkon a zapojeni subwooferu)


Doporučené příspěvky

Zdarec chlapi,

mám Béčko s originálním 2din radiem a originálním zesilovačem. Rád bych si do kufru dal nějaký slušný subwoofer ale netuším zda má zesilovač výstup na subwoofer a pokud ano jaký má výkon? Přes tu krabici v kufru nic nemůžu přečíst a ani netuším jak ji sundat abych se k němu dostal. Připadá mi že je uchycený napevno nýty. Můžete mi prosím někdo poradit co a jak abych měl pořádné dunění v autě? Předem díky za info a omlouvám se, jsem laik.

Škoda Superb 2005 1.9 TDI 96 Kw

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,mam to same sound system ze zesikem a zrovna jsem to řešil s elektrikařem,ale asi to nepujde,protože z navigace už není žádny vystup,je to obsazeno právě do toho co maš v kufru.Zkoušely jsme vytahnout signal z origo zesiku a šlo to,ale něco mi to rušilo,takovy slaby pískaní,takže jsem to odpojil,až bude čas tak se to zkusi,jinak dal nevim. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 3 týdny později...
  • o 1 rok později...

To Akille: Jestli chceš dunění, vůbec tam necpi origo zesilovač, je to stará jebka, 4x70 už vůbec nemá, možná max, což je 25-30W RMS a nic na tom nenastavíš. Když už, tak normální zesík, nějaké kvalitní železo a sub. Nevím, co od toho čekáš. Nebo levná varianta je aktivní subwoofer(pokud Ti jde o nějaký ten low-end bass). Z kabelů zadních repro ve středním sloupku se napoj na výstup z radia. Kup převodík na signál RCA)http://www.radiostar...-converter.html), natáhni do kufru a máš audio vstup. Z changeru(pokud máš) si vytáhni buzení zesíku. Pak už jen napájení přes pojistku přímo z aukumulátoru a je to. Nic složitého. Nebo chceš dražší variantu? Tam už je to cenově výš a návodů je spousta i tady na foru nebo, hi-end třeba tady: http://www.autohificlub.cz/forum. Pokud Ti jde ale jen o nějaký ten decentní bass a žádný Hi-end, vyřeš to takto, jak píšu. - jednoduché a levné