Přejít na obsah

smrad motora


Doporučené příspěvky

chalani.mám takú otázku.dnes som šiel s rodinou na výlet na chopok juh.ten kto to pozná vie že je to 10km stupak,niekde s 12% stúpaním.hore som letel jak blazen,nešetril som vôbec auto.išlo auto ako hodinky.fakt súper zaberacku som mu dal.no a o čo ide.vystupim a Kua smrad.cuchnem ku chladiču a taký zvláštny smrad.otvorím poklop a voda na chladenie v chladici este normálne vrela a motor bol taký horúci,že z neho stupalo viditeľné teplo.no a tak zvláštne smrdel.ako nič mu nieje.Sak aj naspäť šiel ako hodinky:).mna len ten smrad prekvapil.chcel by som vedieť,ako dlho by som mohol motor tak zaťažovať,resp aký max kopec na max výkone by som mohol prejsť,ked po 10km smrdel a vrel :) má niekto podobnú skúsenosť?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj.

No nieco podobne som zazil aj ja. Moj Roomik 1,2 tsi 77kw pri stupaniach tiez smrdel. Bolo to ako ked sa pali guma.

Bolo to pravidelne pri stupaniach. Inak som nepozoroval ziaden dym len to bolo citit. Bol som aj v servise ale pozerali na mna ako na blazna.

Mas podobny smrad ako keby horela guma?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Skus len pre zaujimavost ked bude motor vychladnuty pozriet ci ti neubudla chladiaca kvapalina.

Ja som raz tak siel 'zavod' do vrchu ked som mal nabehane len cosi cez 2000km a potom mi klesla chladiaca 1cm pod MIN.

Smrad z motora citim zvacsa ked motor zaberie na dlhsiu dobu a na vyssi vykon. Akoby sa cosi palilo...no podivny zapach :feve:

Citim to aj teraz ked uz mam najazdene cez 6.000km

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Nepřišel někdo na příčinu toho smradu? Mám novou OII s motorem 1.4TSI a po nějaké "větší" zátěži se mi taky do kabiny nasaje z motoru nějaký smrad připomínající mix spálené gumy a vypalujícího se nového olejového radiátoru. Např. jedu po dálnici 120 a je tam zúžení, kolona a popojíždění a v té chvíli to začne smrdět. Je to cítit i při otevření motoru. Nide ale žádný dým a po chvilce je to pryč. Z kabiny po otevření oken :) Stalo se to ještě někomu?

Editováno: , autor: Sumlir
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Izolační a těsnicí materiály používaný při montáži motoru - všecky ty nejrůznější silikonový nebo polyuretanový lepicí tmely mezi blok a vanu, nejrůznější dekly a přechodový příruby jak v chlazení, tak i v sání, výfuku atd. Dál hadice chlazení i sání. Když motor vezmete u huby = naložíte mu při relativně pomalejší jízdě, všecko se začne ohřívat jinak než na půl plynu na rovině. Hlavně se všecko ohřeje VÍC (vinou menšího průvanu pod kapotou) - a právě tyhle ohřáté materiály mají specifický SMRAD. Nic to není, jen to prostě o sobě dává vědět, že autí dostalo pokouřit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem zkoušel, jestli to není od brzd a není. Oba přední disky jsou stejně vlažné a v podběhu žádný smrad. Ten je spíš v motoru po otevření. Připadá mi, že to jde spíše zepředu, okolo turba? Ja tam docela horko, takže se špatně čichá. Projevuje se to, pokud tomu člověk naloží. Okolo 3000 otáček. Nemůže to být třeba olej, kterej se nějak dostane při vyšších otáčkách do turba? Možná je to blbost, asi by to pak smrdělo i z výfuku. Je pravda, že se ta intenzita smradu asi trochu snižuje.

U služební OII 1.9 TDI jsem nic takového nepozoroval, pak u 1.6 TDI taky v poho a ani u mé staré F I s 1.4 MPI. Diesely ale asi tolik netopí a MPI nemělo turbo. Je to prostě zneklidňující. Člověk neví, jestli nezůstane někde v polích s kouřícím motorem. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

3000 ot. a nálož??? V těchto točkách to přece jede na šestku okolo 140 km/h! Nálož je teda u mě něco jiného. :scooter: Já vím, máš to nové, tak to nechceš honit. :kol-28: A taky si uvědom, co tam je okolo výfukového potrubí u turba za teploty. Podle učební pomůcky je materiál výfukového potrubí dimenzován na 950°C!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Výrazu nálož při 3000 ot. se musím opravdu hodně smát... Nálož je pro mě neustálé vytáčení nad 4500 ot. a navíc od nás s motory TSi vypadá číselně vyjádřené vytáčení do vyšších otáček pro naše motorizace směšně, alespoň oproti jiným benzínovým motorům. Ve stejných hodnotách se tzv. nakládá i favoritu/formanu nebo felicii. Otáčky skoro jako u dieselových motorů. Schválně, točil někdo z vás už TSi do "červených"? Já tedy ne, já se přes 5500 ot. dostal jednou...

Jinak s vypalováním zde máte pravdu samozřejmě :kol-31:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...