Jump to content

Recommended Posts

Posted

To BoBo: ložisko to asi nebude, tomu by nepředcházela ztráta výkonu.

To Libero: promiň že se ptám, ale rád bych to věděl co nejdříve a možná se s tím někdo setkal.

Posted (edited)

Moc to nekouřilo, teda neviděl jsem to jelikož bylo dost mokro. Ale olej nemizel a ujel jsem 100km. Spíš mi jde o to co dělá olej u sání, viz. foto?

post-67513-0-78595500-1327311296_thumb.j

Edited by Koty
Posted (edited)

No moc těchto motoru nenajdeš, co tam ten olej nemají. Pak bych to typnul na ovladání turba.Ale ten olej tam bych moc neřešil. Spětne vedení vyfukových plynu, spolu s odvětráním bloku, vždycky nějaký ten olej nasbirají.

Edited by VAG BoBo
Posted (edited)

Mrkni na hadičky, spětného vedení vyfukových plynu, jestli nějaka nepraskla nebo nespadla. A chce to napichnout na diagnostiku.

Edited by VAG BoBo
Posted

Tak už vím co se v motoru stalo. Dnes mi to známý rozdělal a je jasno. Vrtulka na turbu se roztříštila o stěnu, malé kousky se dostaly až k intercooleru, auto mělo málo vzduchu a proto chcíplo. Takže mě čeká nové turbo + cooler. Vím že se to tady hodně psalo, na co si dát pozor? Samozřejmě vyčistit trubky, vyměnit turbo, cooler a olej, to je vše?

Posted

Díky. Pánové máte nápad jakým způsobem vyčistit všechny trubky? Turbo a IC mám již objednaný, olej taky udělám i když jsem ho dělal v sobotu a co ještě?

Posted

Lehounce to pískalo ale fakt nic drsnýho, staral jsem se o něj (pravidelně olej, dochlazování) a stejně mi to je k ho*nu. Teď jen přežít složitý odtah z Prahy do Jižních Čech a v pátek vyměnit. Chlapi jak nejdál jste táhly auto na tyči?

Posted

My to potáhneme 200km v tomto počasí asi nic moc, bojím se že budu bez posilovače brzd i řízení. Zítra Vám sem dám fotky starého turba.

Posted (edited)

Posilovač a brzdy v klidu na tyči, ale ta zima v autě a ty zamrzávající okna. Hlavně plnou nádobku dobré nemrznoucí směsi, nezapomeň že když není v autě teplo, tak na oknech zamrzne i nekvalitní nemrznoucí směs, nevím jak je u vás, ale tady bylo cely den pod nulou. A taky nabitá baterka, přece jen musíš svítit a používat stěrače.

Edited by VAG BoBo
Posted (edited)

Ahoj všem, tak už zase jezdím. Sice to stálo hodně peněz a nervů ale snad bude už klid. Tažení na tyči nebyla vůbec sranda, bylo -12°C a já musel mít otevřené okno aby se mi nemlžilo. V půlce cesty se mi totálně vybila baterie, takže nářez. Posilovač brzd nefungoval ale to nebyl takový problém, brzdil mě kamarád, který mě táhnul (Peugeot) - díky Kadly. Ale problém bylo servo, začátkem cesty OK ale jak byla zima (asi) tak olej začal tuhnou a řízení taky. Ale zvládli jsme to. Asi bych neměl zmiňovat, že jsme jeli až do Jihlavy po dálnici ale říci to musím.

Ve 2:00 ráno jsme přijely a hned od rána jsme začli makat, tedy spíše můj kamarád (já vařil kafe a čaj). Vše jsem vyndali, vyčistili a dali zpět. Obrázek turba dávám do přílohy (dostalo pěknou ránu). Zázračný EGR ventil pěkně zasírá všechno co může, takže jsem čistil a čistil. Vše je zpět (nové turbo Garrett + nový intercooler) a auto jede úplně krásně.

Shrnutí? Minulou sobotu jsem udělal novou spojku + dvouhmotu (+ nějaké ptákoviny kolem), teď v pátek jsem udělal turbo - sice jsem se do toho vysypal ale to auto se úplně změnilo, je tiché, jede jako prase a méně žere.

Kdokoliv máte dotazy, ptejte se. Rád Vám pomohu.

Poslední fotka je foto mých věrných techniků/opravářů - díky hoši.

post-67513-0-13411200-1327918030_thumb.j

post-67513-0-26691600-1327918046_thumb.j

post-67513-0-49885100-1327918094_thumb.j

post-67513-0-70967900-1327918105_thumb.j

Edited by Koty

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...