libero Posted January 23, 2012 Posted January 23, 2012 Nevite o novem turbu za rozumny penize (nove)? nerieš už popredu niečo,o čom nie si 100% presvedčený...treba si to nechať pozrieť a až potom zháňať ND Quote
Koty Posted January 23, 2012 Posted January 23, 2012 To BoBo: ložisko to asi nebude, tomu by nepředcházela ztráta výkonu. To Libero: promiň že se ptám, ale rád bych to věděl co nejdříve a možná se s tím někdo setkal. Quote
VAG BoBo Posted January 23, 2012 Posted January 23, 2012 To by ses divil co to vydává za zvuky a jak to špatně táhne. Kdyby začalo piskat turbo, tak to bude hodně kouřit. Quote
Koty Posted January 23, 2012 Posted January 23, 2012 (edited) Moc to nekouřilo, teda neviděl jsem to jelikož bylo dost mokro. Ale olej nemizel a ujel jsem 100km. Spíš mi jde o to co dělá olej u sání, viz. foto? Edited January 23, 2012 by Koty Quote
libero Posted January 23, 2012 Posted January 23, 2012 TO Koty: vôbec sa nemusíš omlúvať,veď o tom je fórum,že sa tu pýtame...dúfam,že sa ti tu niekto ozve čo mal podobný problém a ty to v poho doriešiš Quote
VAG BoBo Posted January 23, 2012 Posted January 23, 2012 (edited) No moc těchto motoru nenajdeš, co tam ten olej nemají. Pak bych to typnul na ovladání turba.Ale ten olej tam bych moc neřešil. Spětne vedení vyfukových plynu, spolu s odvětráním bloku, vždycky nějaký ten olej nasbirají. Edited January 23, 2012 by VAG BoBo Quote
Koty Posted January 23, 2012 Posted January 23, 2012 V to já taky doufám, v sobotu mě stála oprava cca. 16000.- a v neděli mi klekne turbo (asi). To bych se z toho posr..! Quote
VAG BoBo Posted January 23, 2012 Posted January 23, 2012 (edited) Mrkni na hadičky, spětného vedení vyfukových plynu, jestli nějaka nepraskla nebo nespadla. A chce to napichnout na diagnostiku. Edited January 23, 2012 by VAG BoBo Quote
Koty Posted January 23, 2012 Posted January 23, 2012 Už jsem to postavil k známému do servisu Škoda aby mi to okouknul a zjistil co je za problém, opravu budu řešit poté. Quote
Koty Posted January 23, 2012 Posted January 23, 2012 Tak už vím co se v motoru stalo. Dnes mi to známý rozdělal a je jasno. Vrtulka na turbu se roztříštila o stěnu, malé kousky se dostaly až k intercooleru, auto mělo málo vzduchu a proto chcíplo. Takže mě čeká nové turbo + cooler. Vím že se to tady hodně psalo, na co si dát pozor? Samozřejmě vyčistit trubky, vyměnit turbo, cooler a olej, to je vše? Quote
libero Posted January 23, 2012 Posted January 23, 2012 tak Koty nezávidím ..niečo popísané máš aj tu http://forum.skodahome.cz/topic/115724-odeslo-turbo-u-74kw-pd/page__fromsearch__1 Quote
Koty Posted January 24, 2012 Posted January 24, 2012 Díky. Pánové máte nápad jakým způsobem vyčistit všechny trubky? Turbo a IC mám již objednaný, olej taky udělám i když jsem ho dělal v sobotu a co ještě? Quote
marthass Posted January 24, 2012 Posted January 24, 2012 Jaj špatný...kolik si měl najeto na to turbo? Quote
Koty Posted January 24, 2012 Posted January 24, 2012 150 500km, stav odpovídá i stavu auta + VAG ukázal něco okolo 160 000km. Quote
marthass Posted January 25, 2012 Posted January 25, 2012 Mělo to nějaké projevy předtím? Docela drsný, takhle z ničeho nic... Quote
Koty Posted January 25, 2012 Posted January 25, 2012 Lehounce to pískalo ale fakt nic drsnýho, staral jsem se o něj (pravidelně olej, dochlazování) a stejně mi to je k ho*nu. Teď jen přežít složitý odtah z Prahy do Jižních Čech a v pátek vyměnit. Chlapi jak nejdál jste táhly auto na tyči? Quote
Jan155 Posted January 26, 2012 Posted January 26, 2012 Na tyči je to v pohodě..... Na laně bych se bál...... Quote
VAG BoBo Posted January 26, 2012 Posted January 26, 2012 Ale tahal jsem těch 480 km, Tatrou 815 MANa TGA 440 tu německou sračku. Quote
Koty Posted January 26, 2012 Posted January 26, 2012 My to potáhneme 200km v tomto počasí asi nic moc, bojím se že budu bez posilovače brzd i řízení. Zítra Vám sem dám fotky starého turba. Quote
VAG BoBo Posted January 26, 2012 Posted January 26, 2012 (edited) Posilovač a brzdy v klidu na tyči, ale ta zima v autě a ty zamrzávající okna. Hlavně plnou nádobku dobré nemrznoucí směsi, nezapomeň že když není v autě teplo, tak na oknech zamrzne i nekvalitní nemrznoucí směs, nevím jak je u vás, ale tady bylo cely den pod nulou. A taky nabitá baterka, přece jen musíš svítit a používat stěrače. Edited January 26, 2012 by VAG BoBo Quote
marthass Posted January 27, 2012 Posted January 27, 2012 Zrovna v téhle zimě bych si snad raději sehnal vozík...mně stačilo, když jsem kdysi táhnul škodu favorit asi 50 km v zimě...to byl děs Quote
Koty Posted January 30, 2012 Posted January 30, 2012 (edited) Ahoj všem, tak už zase jezdím. Sice to stálo hodně peněz a nervů ale snad bude už klid. Tažení na tyči nebyla vůbec sranda, bylo -12°C a já musel mít otevřené okno aby se mi nemlžilo. V půlce cesty se mi totálně vybila baterie, takže nářez. Posilovač brzd nefungoval ale to nebyl takový problém, brzdil mě kamarád, který mě táhnul (Peugeot) - díky Kadly. Ale problém bylo servo, začátkem cesty OK ale jak byla zima (asi) tak olej začal tuhnou a řízení taky. Ale zvládli jsme to. Asi bych neměl zmiňovat, že jsme jeli až do Jihlavy po dálnici ale říci to musím. Ve 2:00 ráno jsme přijely a hned od rána jsme začli makat, tedy spíše můj kamarád (já vařil kafe a čaj). Vše jsem vyndali, vyčistili a dali zpět. Obrázek turba dávám do přílohy (dostalo pěknou ránu). Zázračný EGR ventil pěkně zasírá všechno co může, takže jsem čistil a čistil. Vše je zpět (nové turbo Garrett + nový intercooler) a auto jede úplně krásně. Shrnutí? Minulou sobotu jsem udělal novou spojku + dvouhmotu (+ nějaké ptákoviny kolem), teď v pátek jsem udělal turbo - sice jsem se do toho vysypal ale to auto se úplně změnilo, je tiché, jede jako prase a méně žere. Kdokoliv máte dotazy, ptejte se. Rád Vám pomohu. Poslední fotka je foto mých věrných techniků/opravářů - díky hoši. Edited January 30, 2012 by Koty Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.