Jump to content
pery.a

Ztráta tahu (výkonu) motoru - nouzový režim

Recommended Posts

Zdravim mam podobný problém. Auto mi padá do nouzáku a občas mi svítí kontrolka emise do dílny. Auto jsem napíchl na diagnostiku a vyjelo mi toto. Ps: váhu vzduchu jsem měnil.

 

17056 - Cylinder 2 Glow Plug Circuit (Q11) 
            P0672 - 000 - Electrical Fault
             Freeze Frame:
                    RPM: 882 /min
                    Torque: 53.7 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 13.98 V
                    Bin. Bits: 11000100
                    Temperature: 14.4°C
                    Bin. Bits: 10110000

16622 - Manifold Pressure / Boost Sensor (G31) 
            P0238 - 000 - Signal too High
             Freeze Frame:
                    RPM: 1596 /min
                    Torque: 0.0 Nm
                    Speed: 41.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 14.44 V
                    Bin. Bits: 11000000
                    Absolute Pres.: 1071.0 mbar
                    Absolute Pres.: 2386.8 mbar

18000 - Altitude Sensor / Boost Pressure Sensor 
            P1592 - 000 - Implausible Correlation
             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Torque: 0.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 12.31 V
                    Bin. Bits: 00000100
                    Absolute Pres.: 979.2 mbar
                    Absolute Pres.: 2182.8 mbar

16485 - Mass Air Flow Sensor (G70) 
            P0101 - 000 - Implausible Signal
             Freeze Frame:
                    RPM: 1386 /min
                    Torque: 0.0 Nm
                    Speed: 35.0 km/h
                    Temperature: 7.2°C
                    Absolute Pres.: 1407.6 mbar
                    (no units): 60.0
                    (no units): 1.52
                    Temperature: 87.3°C

18017 - Crash Shut-Down Activated 
            P1609 - 000 -  - Intermittent
             Freeze Frame:
                    RPM: 777 /min
                    Torque: 148.8 Nm
                    Speed: 19.0 km/h
                    Load: 89.4 %
                    Voltage: 12.77 V
                    Bin. Bits: 11000111
                    Torque: 165.9 Nm
                    Torque: 319.6 Nm

Edited by cranked

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ahojte,
poprosim o radu, mam Skoda Octavia II FL, r.v.2010, 1.9DTI, 77kW, BXE, 190.000km, este povodne turbo. Vcera sa mi objavil problem, pri 3000 ot./min. pokles vykonu a prechod do nudzoveho rezimu. Po vypnuti a znova nastartovani OK, ale problem sa uz opakuje. Dnes som urobil diagnostiku na 4-ke, plny pedal od 1500-3000ot. a pripajam log 01-03-11, urobil som 3 rozne logovania. 

Chyba v pamati zavad:
000564 - regulace plniciho tlaku
P0234 - 000 - meze regulace prekroceny

Poprosim o pozretie logu a nazor co odchadza, alebo odislo, popr. co mozem skusit este skontrolovat kym auto odveziem do servisu :( 

dik

_________________
Skoda Octavia II, 1.9DTi, 77kWh, r.2010

myLOG-01-001-003-011.CSV

Edited by salate

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj, mám to samé auto se stejnou motorizací i motorem.  Měl jsem stejný problém. Přidíralo se turbo.  Kamarád v servisu ho rozebral, vyčistil a podložil podložkama 0,01mm a mám naprostý klid. Auto tahá jak má.  Tím že se turbo podloží nemá karbon šanci, aby se usazoval a přidíral turbo.  Máš klid na pořád.  Nech si to udělat někde kde to umí, aby ti to nepodělali. :):) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Také jsem měl to samé, špinavé turbo, taky cca 190.000km.

Vyčištění i s demontáží a montáží stálo 2000 a auto jede jako nové :-)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dakujem obom za radu, asi to bude naozaj spinave turbo a ine ako vycistenie mi nezostava. Idem pohladat niekoho spolahliveho :rolleyes: dik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rozhodně si nech to turbo podložit jinak se ti to stane brzo znova. Vyčištění vydrží jen na pár  desitek tisíc km. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dakujem, dam si na to pozor.

 

 

----------------------------------------------------------------------------

A taky si dej pozor na citaci posledního příspěvku.

 

Moderátor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taky jsem řešil něco podobného , jen spodní mez nedosažena , klasika jako když máte vadný podtlak. hadičky

-zkontrolovány podtlakové hadičky OK

-z kontrolováno banka na turbu podtlakovou pistolí OK

-regulace nastavena na max tlak po startu  OK

-výfuk pruchozí OK

-pal. filtr OK

-váha hodnoty neměla protože to nemělo tlak plnění ani půchod vzduchu to mi nic neřeklo směrodatnýho...

-vzduch. filtr Ok

-vyzkoušena jiná rozvodná podtlaková jednotka OK (auto stále neplní )

někdo přede mnou mu vyměnil snímač tlaku  (neoriginal) psalo to na diag v angličtině (přeloženo že jde o snímač tlaku ) tak jsem ho neřešil,

tak turbo ven a podívat se dovnitř , po demontáži turba a rozebráni turbo pěkné čisté bez karbonu lopatky nastavení fungovali dobře tak jsem preventivně vyčistil a složil ,

po složení do auta stále nejelo a psalo známou hlašku spodní mez nedosažena

znova diag a zkoumání bloků to už jsem se zaměřil i na neorig. čidlo snímače tlaku křivka lehce kolísala , objednáno orig. čidlo že by mohlo být ono...po montáži origo to haprovalo ještě víc , a do paměti se zapsalo snímač tlaku přerušení na kostru , a bylo jasno

-nataženy nové dráty od snímače do ř.j. motoru a auto jede....

jednalo se o passat B6 2006 1,9 TDi BXE najeto 280 tis km a to turbo bylo v top stavu bez vůli zanešení karbonu a neosekaných lopatek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím, můj otec má octavii II 1.9 tdi BXE 2006 a už asi rok s ní máme stále problémy, auto ,když je vlhko nebo se často startuje, spadne do nouzového režimu hned při startování (závada emise do dílny se neobjeví nebo jenom občas). Přes zimu bylo auto v garáži tak nebyl problém, ale jakmile se nechalo auto přes noc stát venku tak ráno nastal právě tento problém anebo když se s autem často startovalo (např. popojíždění z obchodu do obchodu) tak to samé. Měli jsme to ve všemožných servisech, turbo je prý v pořádku(nevím jestli se na něho dívali pořádně), váha vzduchu také, podtlaková hadička u turba byla měněna. Když se objeví závada, VAG píše snímač nadmořské výšky - špatné hodnoty. Dneska se dívalo na kabeláž vedoucí od tohoto snímače a kabely byli v pořádku. EGR byl čištěný. Motor, když je v tomto nouzovém režimu, tak docela hučí. Poslední týden závada emise do dílny svítí pořád. Prosím o nějakou radu, jestli už se s tímhle někdo setkal, nám už došli nápady. :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím, niekto poradiť čo by mohlo byť zlé, octavia strati výkon po naštartovani je zase na chvílu všetko ok,

 

Chybové kódy:

 

SAE P0234 :30 Regulace plníciho tlaku regulační mez prekročená Lamp OFF sporadická závada

Stav závady: 30

Priorita: 0

Sporadická / Trvala, počet: 1

Počet cyklú:255

Čas:0

Rýchlosť: 109,00 km/h

Zatiženi motoru: 69,02%

Napetí:14,44V

Stav spínaču: 00001000 bin

Absolutní tlak: 1968,60 mbar

Absolutní tlak: 2386?80 mbar

Úhel zapalovaní:-1,50 o

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj, posledni měsíc mě začalo auto padat do nouzaku (BXE)250tkm ,projev -v tahu nepravidelne nad 3000-3500ot vyhodí nouzak, turbo houka jak meluzina, nastartuju a vše ok , co auto mam turbo trochu houkalo , ale poslední měsíc se me zda, že se zvukovy projev zhoršíl ( někdy více houka) , na regulaci byla vypadla segrovka a koleno do EGR chladiče bylo praskle. To jsem opravil, ale zlepšení ( krom odstranení netěsnosti nenastalo. Nekdy pri tahu je slyšet jakoby cinkaní lopatek. Mam možnost si mezi svatky vyměnit turbo za slušný peníz a asi do toho pujdu, už jen kvuli tomu houkaní. Na diagnostiku bych se jinak k nekomu dostal až za dlouho a je potřeba jezdit. Naprosto chapu že bez kvalitniho zdiagnostikování je to vystřel do tmy. Doporučovaly by jste ze zkušenosti čekat na diagnostiku?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Zdravím vás.

Mám problém a snad mi poradíte. Mám OII 1.9tdi PD 77kw ,2005. Před 2dny jsem se rozjížděl jako ostatně vždy a dám dvojku,2000 ot  a najednou z pravé části zepředu slyším něco jakoby unikat,pak zvuk ,prirovnejme k vysavači a ztráta výkonu,nikde žádnej dým ,žádná rána ,ani se nevypl motor. Ať slapu na plyn jak chci,nad 2500 ot se nedostanu, na neutrál výtočím i na 4000. Auto zřejmě v nouzaku,ale ani po zhasnutí motoru a nastartování pořád vše při starém,netáhne a za jízdy nepřesáhne 2500, všechny hadice od turba v pořádku, váha vzduchu taky,aspoň po odpojení se nic nemění . ERG funguje. Když výtočím motor černý dým z výfuku. Ale nic hroznyho,vidavam i daleko horší dýmovnice. Nikde nic neboucha ,nesyci. Že by odešlo turbo? Nicméně mi nesedí příznaky. 

 

Edit

Taky jsem si všiml ,že když seslapnu plyn na neutrál ,tak se ta vrchní hadice u turba smršti,po sundání te hadice ,nahoře saje a dole se nic neděje. Proto asi ten podtlak. 

Diagnostika nic nehlásí. 

Ztrátu oleje nepozoruju. 

 

Edit

large.IMG-20200602-WA0002.jpeg.524b344894604ee5a92c862d093694d1.jpeglarge.IMG-20200602-WA0004.jpeg.11d555b9621d1cf68f72e3bf5da8e545.jpeglarge.IMG-20200602-WA0006.jpeg.223f83b17b7966141acdffe976aa05c2.jpeg

Toto jsem objevil ,hadice plnícího vzduchu do IC 

Edited by Sonsamuelson

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...