rogerman

Fabia 1,2HTP 40kW nestartuje

98 příspěvků k tomuto tématu

Dobrý den neměl by někdo radu proč mi fábka v -11 nechce s novou baterkou startovat?startér jen cvakne a nic.tak jsem rosvítil světla aby se trochu ohřála baterka a po druhém cvaknutí nastartoval.točila jak divá tak si myslím že to bude asi něco se startérem.Druhý den jsem si říkal že to bude stajný ale nee dokonce jsem i poklepával startér.Mám najeto 30 000.baterka je měsíc nová varta.nakonec jsem na podesátý nastartoval prostě jen cvak a nic....Dík za radu

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Může být špatný kontakt ve spínací skříňce, nebo ve spínači na startéru.

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

ahoj, prosím o radu :help: .

mám fábii 1,2 12V 2004 a nechce mi chytnout. stratét točí i zaskočí, palivo jde, jiskru to hází, klapka je čistá, ale prostě nechytne. žádnou poruchu to nehlasí. nemáte někdo obdobnou zkušenost, nebo nějaký nápad? (na kovošrot už jsem myslel ;) ) děkuji

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Mám ten samej problém, už sbírám čas na odtah...protože nevím co stím ...

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

mohou být přeskočené rozvody, kor když je to 2004, ta ještě měla podle všeho krátkou lištu

1

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý den tak se sem vracím s příspěvkem,Já zajel do teplé dílny nechal rozmrznout vysušit a prostříkl jsem kontoxem konektor u startéru a zatím startuje jak divá.Jen zase pro změnu vyhořela cívka i s konektorem tak scháním...Ta elektrika už mě pěkně s... :aggressive:

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

tak to byla ta nejlacinější varianta co mohla být. Konektor seženeš určo na vrakálu

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

tak u mě to byly rozvody, potkalo se mi to (všechny sací). opravil jsem a nastavil (dělal jsem sám, není to zas tak složité, cena cca 4500). auto jezdilo, ale občas nedrželo volnoběh, dnes mi shořela zapalovací cívka na 1. válci a píše to chyba pohonu škrtící klapky. skáče to do nouzového režimu. doufám že je to jen abych nezničil kat. a až dám novou cívku tak to pofrčí. doufám že se nepletu? nevíte někdo co to může být? klapku jsem čistil a i se hýbe. Děkuji

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Dobry den

Potreboval by som poradit : nestartuje mi fabia 1.2, rok vyroby 2004, 100 000 km.

Kontrolky vsetky OK, starter sa toci ale motor nenaskajuje. Bateriu som menil pred cca 6 mesiacmi. Skontroloval som ze vsetky tri zapalovacie cievky hadzu iskry. Pozical som si OBD II diagnosticky pristrok (http://www.aeg-automotive.com/en/products/73) ale ziadne chybove kody sa mi nezobrazili. Den alebo dva pred tym ako mi auto prestalo startovat som natankoval plnu nadrz benzinu (Esso, Francie).

Rad by som vycerpal vsetky moznosti pred tym ako pojdem do servisu pretoze sa nachadzam vo Francuzku a s miestnymi mechanikmi a remeselnikmi obecne mam LEN zle skusenosti (vela penazi za mizernu kvalitu prace...).

Poradi mi niekto ako dalej?

(ak uz tema s rovnakym problem existuje, ospravedlnujem sa, som tu novy a neovladam asi vyhladavanie na fore)

Dakujem!

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

nevím, zda je to ještě aktuální, ale nepřeskočil třeba rozvodový řetěz? asi by to chtělo zavzpomínat na okolnosti poslední jízdy, zastavení a kdy došlo k tomu prvnímu nenastartování.

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

aha ... bez napínáku ... soráč ... tak pak jestli nenatankoval naftu místo beneli ;)

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

pravda má :blush::kol-17:, tak že by mě libero opravoval proto, že šestiventily přeskakováním netrpěly :help:? Marně pátrám v paměti, ale myslím co tu kdy kdo psal, tak to asi byly vždy případy 12 ventilů ... tak asi budou mít kratší řetěz ... nechám se poučit

Upraveno uživatelem Malta
0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

že by mě libero opravoval proto, že šestiventily přeskakováním netrpěly :help:?

:specool:;):palec2:

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

nevím, zda je to ještě aktuální, ale nepřeskočil třeba rozvodový řetěz? asi by to chtělo zavzpomínat na okolnosti poslední jízdy, zastavení a kdy došlo k tomu prvnímu nenastartování.

Dakujem za tip, rozvodovy retaz skontrolujem.

Co sa tyka posledni jizdy, na nic zvlastne sa nepamatam, rano som prisiel do prace ako obycajne a vecer som sa mi proste nepodarilo nastartovat...

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

předpokládám, že to není to parkování nikde do kopce?

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Tak som mal cas na to pozriet a dosiel som k nasledovnemu zaveru :

Do motora mi nejde benzin (odpojil som hadicku ktora vedie palivo do motora a pri startovani z nej nic nevytekalo).

Zda sa mi teda ze problem bude asi v nasledujucich veciach

1) Nefungujuce palivove cerpadlo

2) Napajanie palivoveho cerpadla

3) Upchaty palivovy filter

Palivovy filter sa mi uplne nezda, pretoze si myslim ze by sa mal upchat postupne a nie tak ze mi auto zrazu prestane startovat (?)... Napajanie zmeram jednoducho merakom akurat ho musm zohnat niekde.

Zaujima ma ci ma niekto skusenosti s vymenou palivoveho cerpadla. Nepodarilo sa mi odpojit privodnu a odvodnu hadicku (viz obrazok). Nevie niekto ako na to? Staci hruba sila?

Dakujem

palivove cerpadlo.bmp

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

předpokládám, že to není to parkování nikde do kopce?

nie auto mam zaparkovane v praci na rovine...

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Ak si to ešte neporiešil, tak tie hadičky stiahneš tak, že plochými kliešťami stlačíš na konci tú rozšírenú časť. Po obvode je ta rozšírená časť na jednom mieste rovná a v tomto smere to musíš stlačiť. Ide to pomerne ľahko.

Či čerpadlo pracuje môžeš zistiť posluchom. Ak máš aktivované predčerpanie paliva, tak by si ho mal počuť pri otvorení vodičových dverí alebo pri štartovaní pri prepnutí kľuča do polohy 2. Také slabé (alebo aj silnejšie ako v mojom prípade) bzučanie.

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Ak si to ešte neporiešil, tak tie hadičky stiahneš tak, že plochými kliešťami stlačíš na konci tú rozšírenú časť. Po obvode je ta rozšírená časť na jednom mieste rovná a v tomto smere to musíš stlačiť. Ide to pomerne ľahko.

Či čerpadlo pracuje môžeš zistiť posluchom. Ak máš aktivované predčerpanie paliva, tak by si ho mal počuť pri otvorení vodičových dverí alebo pri štartovaní pri prepnutí kľuča do polohy 2. Také slabé (alebo aj silnejšie ako v mojom prípade) bzučanie.

Dik moc, s hadickami je to presne ako si hovoril.

Pri otoceni klucom ziadne bzucanie nepocujem. Dal som teda dole hadicky a pozeral som ci cez odvodny otvor ide pri startovani benzin - nesiel. Zmeral som napatie na napajani pumpy a pri startovani je tam 12V. Pri vytiahnutom kluci zo zapalovania su tam 4V. Je to normalne?

Vychadza mi z toho ze to bude teda pumpa. Skusim este zohnat dva draty a spojit pumpu s bateriou a nastartovat aby som overil ci fakt nejde...

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

zdravím pánové potřeboval bych radu od vás mám Fabii 1,2 HTP 40Kw poslední dobou auto si dělá co chce někdy nastartuje někdy už vůbec že vymlátím baterii baterie kupovaná Nová před 2 měsíci když otočím klíčkem slyším čepadlo jak natahuje chci nastartovat a ono nic jen jako by chytne a konec pak zkusím a zase nic když to udělám cca po 4 tak zase neslyším čerpadlo že nenatahuje pak někdy zase natáhne čerpadlo v servisu mi řekly že mám v pořádku čerpadlo někdy se mi podaří že auto chytne a jedu v pohodě a někdy zase už vůbec nenastartuji prosím o vaše rady děkuji moc

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

mě to dělalo čidlo chladící kapaliny G92.

Upraveno uživatelem Malta
citace předchozího příspěvku. Citace smazána.
0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

prosím vás jak to zjistím zda je to opravdu čidlo chladící kapaliny G92 děkuji za odpověď

Upraveno uživatelem Malta
citace předchozího příspěvku. Citace smazána.
0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

VAG ukaže vadne čidlo tepla a čerpadlo ked natlačilo tak pri dalšom zapnuti zapalovania už netlači tak nech ťa to nemyli.

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!


Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.


Přihlásit se