Přejít na obsah

Řazení vs. spotřeba


paznecht

Doporučené příspěvky

dostali jsme v práci Yetiho 1.8 TSI 4x4 a dost mě u něj překvapuje řazení, kdy mi na palubáku ukazuje, že mám přeřadit na vyšší převodový stupeň, co jsem si všiml, tak mě nutí řadit kolem 2000 ot/min, takže výsledkem je z 95% podtočený motor - ve městě 50km/h, 5. převodový stupeň a motor točí 1250 ot/min, jak dlouho to může vydržet?? na druhou stranu když jedu na "4" nebo na "3" tak to zase hrozně žere - jasně je to přeplňovaná 1.8, ale tím spíš by se to mělo trochu točit né?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to je sice hezké, že krouťáku dosáhneš už při 1500 ot/min, ale to je jeho spodní hranice, celý rozsah je 1500 - 4500 ot/min, neznám tyhle škodovácké motory, ale osobně si myslím, že při 1500 ot na 5-ku nedochází k úplnému spalování směsi a tím dochází k zanášení egr ventilu, škrtící klapky a po čase to díky tomu bude škubat, nebo se mýlím?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám sice 1.4TSI, ale moc velký rozdíl v používání auta oproti 1.8TSI tu nebude (nepíši o výkonu, aby mě někdo nenapadl).

Domnívám se, že jde o nové auto, takže bych ho nyní v opravdu extrémně nízkých otáčkách netrápil a nesnažil se při 1250ot razantněji akcelerovat a raději používal častěji tu kvedlačku u pravé ruky, aspoň první 3000km.

Neboj, časem si zvykneš. Když přesednu do jiného auta také chvilku mám problém to v hlavě překvaltovat a začít turbo myslet.

I u mého motoru „radílek“ při 2000ot už nabádá k řadění a občas ho poslouchám.

1500ot opravdu není pro motor tohoto typu žádný problém.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proboha chlape, co řešíš? Buď chci šetřit, pak poslouchám radilka, nebo chci závodit, pak určitě při 2000ot neřadím, nebo je mi to všechno fuk a pak i při 1250ot přidám pořádně plyn. I 1.4TSI má dostatečnou sílu aby si to přebrala bez větších námitek, natož tak 1.8TSI.

Takže, chovej se k autu slušně a máš to vychytaný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neviem odkial si zobral, ze pri nizkych otackach nedochadza k uplnemu spaleniu zmesi. Ved predsa pri nizkych otackach trva cely spalovaci cyklus dlhsie a tym padom je aj viac casu na spalenie zmesi.

Okrem toho, vies co je to lambda regulacia? Musel by si mat v tahu obe lambda sondy aby sa motor dostal do stavu ked nie je schopny spalit vsetku zmes. Ale to by su asi videl 100 chybovyh hlasok na pristrojovke a katalyzator by sa blizil do vecnych lovist :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

co sem pleteš Opel? psal jsem snad jasně, že neznám škodovácké motory, tak nedělej chytrého a buď odpověz na co jsem se ptal nebo radši neodpovídej vůbec, protože ten tvůj příspěvek je zcela off topic

... promiň, mělo mi už při pohledu na tvůj nick dojít, s kým mám tu čest a raději se rovnou držet starého dobrého přísloví:

"Moudrému napověz, ...!

Howgh!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Velka vdaka panovi Hrdlickovi za tento rozhovor (vid odkaz vyssie). Mam pocit, ze by ho mali vsetky auto servery pravidelne opakovat aspon raz do mesiaca, lebo po internete a forach koluje tolko bludov, ze clovek sa nestaci divit akym kravinam ludia v dnesnej dobe veria.

Editováno: , autor: Sranki
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...