Přejít na obsah

pískot předních brzd


bleskk

Doporučené příspěvky

Já mám zase jiný problém. Brzdy mi nepískají, ale hučí. Nevím jak ten zvuk popsat. Na nový kotouče mám najeto už min 4000km. Dělá mi to i když nebrzdím, když auto třeba přes víkend stojí a pak se rozjíždím tak prostě jako by o sebe třeli. Pak to trošku ustane, ale při brždění zůstává. Někdo mi kdysi říkal, že to je normální, když auto pár dní stojí. Mě se to však nelíbí, když jsem dal auto na hever a zatočil kolem rukou, tak jsem ten zvuk taky slyšel.

PS: Jsem amatér.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ložisko to není, vím jak hučí ložisko. Nedokážu moc ten zvuk popsat, není to hučení, ale jako by o sebe nepatrně třel kotouč s destičkou. Kdyby se mi špatně vracel třem, tak jak to zpravím. Připomínám, že jak ujedu tak 5 - 10km, tak to osebe přestane třít, jako by se to trošku obrousilo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele takhle těžko radit, počti tu vlákna o brzdách je tu spoustu. Jinak nejlehčí rozdělat pročistit namazat složit. Vím co myslíš za zvuk, kámoš to měl na felicii a po zahřátí to přestalo nakonec vyměnil brzdové hadičky a bylo vyřešeno. To neznamená, že je tvůj problém!! Pohledek forum a rozdělat brzdy očistit a složit nezabere tolik jo a hlavně odvzdušnit + nová br.kapalina to bych udělal nejdříve.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fajfy: Jestli se ti pridiraji desky, tak auto dat na hever a sundat kolo. Povolit 2 srouby co drzi plovouci trmen a trmen stahnout dolu. Stahnout ty 2 male prachovky s tema tyckama cos odsrouboval ty sroubky. Tam to chce poradne ocistit od bordelu a namazat Grafitovou vazelino, je to plovouci ulozeni trmenu, takze to tam musi chodit pekne. Jak ty tycky soupnes z5 tak se presvec ze mas dobre nasazene ty malinkate manzety=prachovky, ktere brani spine proniknout k vazeline a trecim plocham.

Pak muze byt ztuhnuty PISTEK trmenu, ja kdyz menim oblozeni, tak ho vzdy rozhybam. Nekde jsem to tady drive psal, proste strikackou striknu trochu zrzdove kapaliny opatrne pod prachovku toho pistku, jelikos to tam byva casto rezave, tak aby to povolilo. Necham to chvilku pusobit a jdu si nachystat velkou stolarskou kovovou sverku. Tu pak nasadim na trmen a na pistek polozim treba plochou 13-17klic pres kterou to pak zacnu svirat. Jeste pred tim slapnu parkrat na brzdu, aby pistek povylezl(pokud teda neni povylezli moc) pak uz zacnu stahovat sverkou a pistek po par zatahnuti zacne poslusne zajizdet dovnit, ztlacim ho co nejvice co jde. Pak sverku oddelam a zase pomalu namackam brzdou aby vyjel ven, nesmi se to ale prehnat jinak pistek vypadne a je problem ho z5 nasadit. Takhle to parkrat zopakuju nez jde pistek opravdu uz o porovnani lehceji stlacit. Hlavne to chce promazavat pod prachovkou tou brzdovkou.

Horsi je, kdyz je cely pistek rezavy, v tom pripade se musi vytahnout a ocistit, idealne vymenit. Pak opakovat rozhybani ktere jsem tady psal. Pri tom stlacovani pistku, musime davat bacha, abychom na nej tlacili stredem, jinak se muze malinko vytocit, pujde tam ze sikma a zasekne se...

Pri tom vsem, je vhodne i provezt odvzdusneni brzd pripadne s vymenou brzdove kapaliny..

Pak musi auto brzdit jako za mlada :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 let později...
V 13. 1. 2012 na 20:10, juke.box napsal:

pánové, problem je v postupu výměny. Pokud tam jen sekneš nový desky a kotouče a necháš orezlý těhlice, tak můžou být desky a kotouče já nevím jaký,ale zlobit to bude vždycky, nebo ve vetšině případů dřív nebo později. Pískot není tření destičky o kotouč, ale vibrace destičky ve třemnu a všech styčných plochách. Odbornou výměnou destiček nemůže dojít k pískání...nebo se mě to ještě nestalo. Víc k tomu neřeknu, takže jestli sekáte doma destičky na auto jen tak, bez toho abyste měli správný znalosti a potřenbný materiál, nedivte se že to píská.

 

Dobrý den mam jen dotaz jak je možné že brzdy piskaj i kdyz je vyměněna tehlice ktera se i ocistila. Piska to za jizdy i kdyz brzdim a kdyz se trefim pri zatazeni do jednoho uhlu orestame to a vzapeti jak srovnam volant zacne to znova. Uz jsem bezradna a ten zvuk uz se neda vydrzet. Predem dekuji za odpoved na email: Mihulealiasmihule@seznam.cz 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já se pískání zbavuji tím, že destičky tepelně sformuji.

Vyměním kotouče i destičky - obvykle kotouče vydrží dvoje sériové destičky.

Pak týden jezdím, aby se destičky a kotouče zaběhly a přizpůsobily geometricky.

Jakmile destičky píšou po kotouči po celé ploše, jedu se svézt a postupně brzdy tepelně zatěžuji, aby se destičky pomalu prohřívaly a vylezlo z nich pojivo.

Ale ne příliš prudce, aby se to pojivo stačilo ve styku s kotoučem odpařit, ale aby se nenapeklo na kotouče.

Při tom zažiju trochu smradu z destiček.

Pak zajedu do hospody na Coca-Colu.

Po čtvrthodině, kdy brzdy zase schladnou, jedu dál a sérií deseti zabrždění ze 150 na 100 km/h destičky ohřeji rychle, aby vylezlo a odpařilo se i to pojivo, které je až u základního plechu destičky.

Pak jedu domů a cestou brzdy nechám vychládat.

A je ticho.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...