Přejít na obsah

Natlakovana nadobka - uz si nevim rady


myrryn88

Doporučené příspěvky

Mozne je vsechno, treba se ti "v lepsim pripade" povolila nejaka svorka na hadici do radiatoru topeni. Pak to muze nekde stekat, ani to nejak nepoznas. Idelane to zkusit ohmatat kde se dostanes, jestli tam neni neco mokreho. Vecinou je vyhoda sledovani ruzovych stop, kdy unika nemznouci cervena=ruzova barva z chladice, a cast barvy oznaci kudy voda tekla. Tak kolikrat odhalis i tekousci chladic, ze je zbraveny do ruzova a jsou tam male krystalky ;)

Ja ted sledoval celkem veci mnozstvi kondenzatu na vicku oleje. Ale ted jsem s tim autem jezdil prevazne hodne kratke trasi, takze to prisuzuju srazeni vlhkosti. Takze budu taky doufat ze to nebude nics tesnenim. Voda se nestraci, takze to vypada na kalsicke kondenzovani vody v oleji pri kratkych jizdach.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Tak je mozne ze ti znova prdlo tesnenie.. ja som tiez menil a asi po 2 mesiacoch prdlo zase tak som ho zase menil a ked som ho videl jak vyzera som nasraty siel do obchodu kde som ho kupil a on na to tiez povedal ze neni mozne aby tak vyzeralo po 2 mesiacoh tak mi ho vymenil... este ma tak napada hlavu ti skusali ci je tesna??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Ahoj, chtěl bych poprosit o radu.

Tlak v chladící soustavě - Fabia 1.4MPi.

Nádobka chladící kapaliny je natlakovaná za tepla i za studena.

Hladina je cca 1-2cm pod minimem.

Po otevření si nádobka odprskne a kapalina se vrátí do normy mezi rysky.(V případě, že doleji kapalinu aby byla blíže k maximu než k minimu…Odpad nádobky odpustí trochu kapaliny).

Na víčku od chladící nádobky není žádná emulze.

Na víčku od oleje není žádná emulze.

Hladina oleje nepřibývá.

Auto se nepřehřívá, teplota je stabilní i při větší zátěži.

Topení je funkční, studený vzduch také.

Dá se říct, že to začalo dělat po výměně chladiče... Předtím byly uníky kapaliny (díra v chladiču) ale nádobka nebyla natlakovaná a při zahřátí hladina stoupla a po schládnutí klesla...Těsnění i hlava - ok.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 let později...

dobrý deň mám seat leon m1 1.9 dti 81 kw ....

tesnenie pod hlavou mi všetci vravia lebo mňe voda tlakuje do Expanznej nadržky a tlakuje ju do hadíc olej není zmiešaný voda čistá auto ma táh auto ide ako má pred pár dňami mám budík na tlak oleja turba a teploty na teploty oleja mi klesla ručička 3 čiarky ako keby nezohrieval olej na 95 stupnu ......v motore je olej 

 

auto štartuje na brnk 

môže to byť tým na chybe s tým tlakovanim a unikanim s toho čidla ? čo kvápka voda s neho alebo už aj tesnenie blok hočo.......prosím vás skúste mi poradiť budem vďačný.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...