Jump to content

Natlakovana nadobka - uz si nevim rady


myrryn88

Recommended Posts

Mozne je vsechno, treba se ti "v lepsim pripade" povolila nejaka svorka na hadici do radiatoru topeni. Pak to muze nekde stekat, ani to nejak nepoznas. Idelane to zkusit ohmatat kde se dostanes, jestli tam neni neco mokreho. Vecinou je vyhoda sledovani ruzovych stop, kdy unika nemznouci cervena=ruzova barva z chladice, a cast barvy oznaci kudy voda tekla. Tak kolikrat odhalis i tekousci chladic, ze je zbraveny do ruzova a jsou tam male krystalky ;)

Ja ted sledoval celkem veci mnozstvi kondenzatu na vicku oleje. Ale ted jsem s tim autem jezdil prevazne hodne kratke trasi, takze to prisuzuju srazeni vlhkosti. Takze budu taky doufat ze to nebude nics tesnenim. Voda se nestraci, takze to vypada na kalsicke kondenzovani vody v oleji pri kratkych jizdach.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Tak je mozne ze ti znova prdlo tesnenie.. ja som tiez menil a asi po 2 mesiacoch prdlo zase tak som ho zase menil a ked som ho videl jak vyzera som nasraty siel do obchodu kde som ho kupil a on na to tiez povedal ze neni mozne aby tak vyzeralo po 2 mesiacoh tak mi ho vymenil... este ma tak napada hlavu ti skusali ci je tesna??

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ahoj, chtěl bych poprosit o radu.

Tlak v chladící soustavě - Fabia 1.4MPi.

Nádobka chladící kapaliny je natlakovaná za tepla i za studena.

Hladina je cca 1-2cm pod minimem.

Po otevření si nádobka odprskne a kapalina se vrátí do normy mezi rysky.(V případě, že doleji kapalinu aby byla blíže k maximu než k minimu…Odpad nádobky odpustí trochu kapaliny).

Na víčku od chladící nádobky není žádná emulze.

Na víčku od oleje není žádná emulze.

Hladina oleje nepřibývá.

Auto se nepřehřívá, teplota je stabilní i při větší zátěži.

Topení je funkční, studený vzduch také.

Dá se říct, že to začalo dělat po výměně chladiče... Předtím byly uníky kapaliny (díra v chladiču) ale nádobka nebyla natlakovaná a při zahřátí hladina stoupla a po schládnutí klesla...Těsnění i hlava - ok.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 years later...

dobrý deň mám seat leon m1 1.9 dti 81 kw ....

tesnenie pod hlavou mi všetci vravia lebo mňe voda tlakuje do Expanznej nadržky a tlakuje ju do hadíc olej není zmiešaný voda čistá auto ma táh auto ide ako má pred pár dňami mám budík na tlak oleja turba a teploty na teploty oleja mi klesla ručička 3 čiarky ako keby nezohrieval olej na 95 stupnu ......v motore je olej 

 

auto štartuje na brnk 

môže to byť tým na chybe s tým tlakovanim a unikanim s toho čidla ? čo kvápka voda s neho alebo už aj tesnenie blok hočo.......prosím vás skúste mi poradiť budem vďačný.....

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...