Grym Posted December 17, 2011 Share Posted December 17, 2011 Mozne je vsechno, treba se ti "v lepsim pripade" povolila nejaka svorka na hadici do radiatoru topeni. Pak to muze nekde stekat, ani to nejak nepoznas. Idelane to zkusit ohmatat kde se dostanes, jestli tam neni neco mokreho. Vecinou je vyhoda sledovani ruzovych stop, kdy unika nemznouci cervena=ruzova barva z chladice, a cast barvy oznaci kudy voda tekla. Tak kolikrat odhalis i tekousci chladic, ze je zbraveny do ruzova a jsou tam male krystalky Ja ted sledoval celkem veci mnozstvi kondenzatu na vicku oleje. Ale ted jsem s tim autem jezdil prevazne hodne kratke trasi, takze to prisuzuju srazeni vlhkosti. Takze budu taky doufat ze to nebude nics tesnenim. Voda se nestraci, takze to vypada na kalsicke kondenzovani vody v oleji pri kratkych jizdach. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frenky5cz Posted May 6, 2012 Share Posted May 6, 2012 ahoj těsnění po výměně, hlava zbroušená atd. nádoba se také stále tlakuje ... nevíte někdo čím by to ještě mohlo být ?? díky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ahdul Posted May 7, 2012 Share Posted May 7, 2012 Tak je mozne ze ti znova prdlo tesnenie.. ja som tiez menil a asi po 2 mesiacoch prdlo zase tak som ho zase menil a ked som ho videl jak vyzera som nasraty siel do obchodu kde som ho kupil a on na to tiez povedal ze neni mozne aby tak vyzeralo po 2 mesiacoh tak mi ho vymenil... este ma tak napada hlavu ti skusali ci je tesna?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raines Posted May 28, 2012 Share Posted May 28, 2012 Ahoj, chtěl bych poprosit o radu. Tlak v chladící soustavě - Fabia 1.4MPi. Nádobka chladící kapaliny je natlakovaná za tepla i za studena. Hladina je cca 1-2cm pod minimem. Po otevření si nádobka odprskne a kapalina se vrátí do normy mezi rysky.(V případě, že doleji kapalinu aby byla blíže k maximu než k minimu…Odpad nádobky odpustí trochu kapaliny). Na víčku od chladící nádobky není žádná emulze. Na víčku od oleje není žádná emulze. Hladina oleje nepřibývá. Auto se nepřehřívá, teplota je stabilní i při větší zátěži. Topení je funkční, studený vzduch také. Dá se říct, že to začalo dělat po výměně chladiče... Předtím byly uníky kapaliny (díra v chladiču) ale nádobka nebyla natlakovaná a při zahřátí hladina stoupla a po schládnutí klesla...Těsnění i hlava - ok. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jenal Posted May 28, 2012 Share Posted May 28, 2012 skusal si vymenit vycko vyrovnavacej nadobky? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
libero Posted May 28, 2012 Share Posted May 28, 2012 žeby zavzdušnený systém?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jenal Posted May 28, 2012 Share Posted May 28, 2012 moze byt, aj ked si myslim, ze by sa mal sam system odvzdusnit cez vyrovnavaciu nadobku pri prvom otvoreni termostatu.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
radko99 Posted May 10, 2023 Share Posted May 10, 2023 dobrý deň mám seat leon m1 1.9 dti 81 kw .... tesnenie pod hlavou mi všetci vravia lebo mňe voda tlakuje do Expanznej nadržky a tlakuje ju do hadíc olej není zmiešaný voda čistá auto ma táh auto ide ako má pred pár dňami mám budík na tlak oleja turba a teploty na teploty oleja mi klesla ručička 3 čiarky ako keby nezohrieval olej na 95 stupnu ......v motore je olej auto štartuje na brnk môže to byť tým na chybe s tým tlakovanim a unikanim s toho čidla ? čo kvápka voda s neho alebo už aj tesnenie blok hočo.......prosím vás skúste mi poradiť budem vďačný..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kartarhk Posted May 14, 2023 Share Posted May 14, 2023 Existuje test přítomnosti CO2 v chladící soustavě (např. Tester těsnost hlavy motoru a úniku CO2 | Prima Dilna - e-shop s nářadím, mazivy, soustruhy atd.). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted May 15, 2023 Share Posted May 15, 2023 A hlavně se na to ptej v části fora odpovídající tvému motoru => Octavia I, motor 1.9 TDI. To rozdělení zde není jen tak zbůhdarma... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaroslav40 Posted September 11 Share Posted September 11 Dobry den, ta expanzka ma byt po jizde pod tlakem a nebo zcela bez tlaku?? Tedy jestli po zhasnuti motoru, kdyz clovek povoli to vicko, tak jestli si to ma odfouknout tlak a nebo ne?? Dekuji Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bouchy01 Posted September 11 Share Posted September 11 Pod tlakem. Určitě neotvírat po vypnutí motoru. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luďa Posted September 11 Share Posted September 11 Hned po jízdě je soustava natlakovaná, ale tlak postupně klesá. Ale má se tlakovat tím, že se ti ohřeje voda a ne tím že tam dou spaliny z motoru Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.