Přejít na obsah

Nepravidelný chod na volnoběh


Jesse007

Doporučené příspěvky

Ahoj lidi, mám dotaz. Snad to tady nikde není, nikde jsem tady na foru nemohl najít. Mám O1 1.9 TDi 66kW. Při volnoběhu má motor nepravidelnej zvuk a strašně bouchá do kabiny. Měl jsem auto u týpka na diagnostice a bylo mi řečeno, že auto je diagnosticky zcela v pořádku. Že neví co s tím. Jediný co zjistili, že vstřiky těsně předtim, než rozpráší naftu ve válci, tak si ukápnou kapku do válce. Tim pádem to strašně kouří a smrdí. Nejhorší je to, že to na volnoběh nemůže moc dlouho běžet, bojim se že mi ta kapající nafta propálí písty :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak tohle je zajímavý problém. Jak přišel na to, že ti tam ukápnou? Divím se, že je to vůbec možné. Potom bych viděl závadu právě v těch tryskách...

Ale je to zvlástní, písty ve válci chodí tak rychle, že snad není ani fyzicky možné aby se utvořila kapka a ještě k tomu spadla, to by prostě nestihla...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hm, přes to, že písty ve válci chodí tak rychle tak se používá tzv. předvstřik, vícenásobné vstřikování a pod., a všechno se to stíhá.

Nehledej v tom nějakou velkou kapku, ale prostě malinké množství nerozprášené nafty.

Když tryska netěsní jak by měla pak pokud v ní není tlak, "teče". Se zvětšujícím se tlakem se pak uzavře a dál funguje jako dobrá tryska.

Je to hodně zjednodušeně řečeno, ale doufám, že jsem to pochopil dobře, když mi to jednou mechanik vysvětloval :feve: .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli nechces utracet velke penize za nove trysky, tak doporucuju mozne reseni, ovsem je to tak na 75,3% ze to pomuze.

Trysky vymontuj z auta a sezen kdo ma ultrazvukovou cisticku, pouziva se treba na cisteni sperku atp.

Nejdriv trysky dobre ocistit a odmastit tech.benzinem. pak uz je ponorit do vody v ultrazvukove cisticce a zapnout.

Po par minutach se treba muze voda vymenit a vyleje se bordel co je ve vode a pokracuje se znovu, dokud to nebude poustet usazeny bordel.

Timto zpusobem jeden znami uz opravil dost ruznych trysek na ruznych autech a opravdu to funguje :palec2:

Jeste doplnim, ze je NUTNE dat nove tesneni pod trysky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dík moc kluci, u nás mají tu ultrazvukovou čističku přímo ve škoda servisu, tak tam s tim zajedu. Já chtěl jenom vědět příčinu, která by se obešla bez servisu. Snad to pomůže, přál bych si totiž zvuj jako klasická rotačka na volnoběh a ne jako traktor :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 3 roky později...

Zdravim, mam 1,9 TDI 66kW AGR, rv 2001, auto ma urcite dvojhmotovy zotrvacnik.

 

Auto sa NIEKEDY na volnobeh trasie, po pridani plynu alebo stlaceni spojky to zmizne.

 

Moze sa takto prejavovat vadny zotrvacnik? A ak ano, je uz zrely na vymenu, alebo mozem pockat dovtedy, kym ani vysliapnutie spojky alebo pridanie plynu neodstrani vibracie?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...