Přejít na obsah

Spadlý spojkový pedál


bomi

Doporučené příspěvky

Anebo když jsem to zkoušel odvzdušňovat tak mi z toho šel fakt ze začátku černý humus. Trošku to právě svádím právě na to ložisko,  buď to je nějaké rozpuštěné těsnění, anebo netěsnící gufero, anebo se tam právě netěsnost dostává prach ze spojky, ale to jsou jen domněnky, nevím zda to je vůbec takto možné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Tak už mám vyměněnou spojkovou sadu. Sáklo centrální vypínací ložisko + ještě obě gufera na hřídeli převodovky. Takže byla i lamela od toho upatlaná a servisman se tázal, zda mi to náhodou  neprokluzovalo v některých případech, což jsem negoval. Pak jim ale nešel odvzdušnit spojkový že se jim zdá neprůchozí a tak se znovu měnil spojkový válec u pedálu. Jelikož mi ho měnil jiný servis v květnu, tak ho snad ještě vyreklamuji. No každopádně pedál se už nepropadá, ale jde lehčeji než jsem očekával a "mrtvý" krok pedálu je takový delší než jsem čekal, každopádně se to už v průběhu času nemění a záběr spojky je teď už normální.

Z čeho mi ale spadla brada byla cena dílů. Spojková sada s ložiskem (přítlačák, lamela a ložisko) za 14.000,- (LuK) + 2.700,- hlavní spojkový válec (SACHS) + 2 gufera 730,- + práce 5.000,- (ta byla bez dokladu jinak ještě +21%) celkem jsem ještě za nějaká další drobný materiál a odvzdušnění spojky zaplatil 21.300,- a to mi ještě 1.000,- slevil, protože jsem brblal že 22.300,- (a prý ještě mám 10% slevu na díly...) mi prostě přijde fakt moc. Když se podívám kolik je maloobchodní cena spojkové sady (nejdražší sada je za 6.000,-), za kolik ji nakoupí on se svou slevou u prodejců ND tak mě brní ruka ještě teď. Jedině ta cena práce mi přijde OK, je v tom i výměna toho HSV, ale díly předražený jako prase :-(

Editováno: , autor: Matrix
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 Mne to autorizák sám navrhol takúto možnosť,a odvtedy si  diely kupujem podľa vin čísla.Ak je problém s katalógovým číslom dajú mi aj číslo konkrétneho dielu. Túto možnosť by mal ponúknuť autorizák aj v ČR.Ale tých 14 litrov za spojkovú sadu je fakt prehnaná suma.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to slyším poprvé. Já měl problém i s doneseným vlastním olejem jednou při výměně a tam mi i řekli že neakceptují žádné donesené díly kvůli budoucím problémům. Každopádně mě spojku nedělal autorizák, tak se na tu možnost příště zeptám. Každopádně pokud by skoro každý servis prodával díly za běžnou cenu e-shopů + max. nějakou marži do 10% byl bych ochotný to akceptovat (jejich nákupky jsou ale předpokládám úplně někde jinde). Ale takovýhle zlodějiny....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Ja som mal poškodené hydraulické výtlačné ložisko.Pedál zostával spadnutý,ale po našlapaní spojka fungovala. Ak by si mal mokrý koberc pri pedáloch,tak by to mohol prepúšťať hlavný spojkový valec,ale neviem ako je to pri tvojom motore. Vzhľadom na vysoký nájazd km pri demontovanej prevodovky som menil komplet spojku aj s dvojhmotou a odvtedy to funguje. Motor cffb 103 kw SII 220 km

Editováno: , autor: Koudelka
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 hodinami, wu tang clan 36 napsal:

Prosím Vás pomohl by mi někdo poradit. Octavia 2012 1.4 spadne spojkový pedal a pokud si nepomuzu nohou nejde do původní polohy. Nevíte čím to může být? 

 

Pokud umíš číst, jsi tu ve správném vlákně. A vzhledem k tomu, že to tu již někteří úspěšně vyřešili.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 12. 2. 2020 na 19:18, Koudelka napsal:

Ja som mal poškodené hydraulické výtlačné ložisko.Pedál zostával spadnutý,ale po našlapaní spojka fungovala. Ak by si mal mokrý koberc pri pedáloch,tak by to mohol prepúšťať hlavný spojkový valec,ale neviem ako je to pri tvojom motore. Vzhľadom na vysoký nájazd km pri demontovanej prevodovky som menil komplet spojku aj s dvojhmotou a odvtedy to funguje. Motor cffb 103 kw SII 220 km

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdravím,
mám Octavii II, r.v. 2011 FL, 2,0 TDI CR (103 kW CFHC) 4x4.
Najeto poctivých 320 tis. Auto jezdí fakt skvěle, plynule a se spotřebou na PP kolem 5,8 l, real do 6,5l/100 km. V posledních dvou měsících se mi 3x při příchodu do auta stalo, že jsem měl spojkový pedál na podlaze. Špičkou boty jsem ho vytáhl nahoru, zařadil jedničku a rozjel se, těžce dvojku ale ok. Dva semafory, spojka se našlapala a dobrý. Pak se mi to jednou stalo na dálnici po cca 70 km na tempomat rychlostí kolem 145 km/h, sjíždím z dálnice, chci podřadit a spojkový pedál u podlahy. Stěží podřadím, pak se to trochu našlape a dobrý. Četl jsem zde na fórech o problémech s HSV a VSV. Kapalina mi neutíká. Podle mechanika je ale problém, že je to takový pokus omyl-můžeme vyměnit jeden nebo druhý, ale problém může přetrvat. Říkám si, stalo se to párkrát za cca 10 tis. km, to je ok, ale mám brouka v hlavě a plánuji výměnu. Včera jsem přišel do auta, pedál opět na podlaze, ale teda fest. Přitom jsem večer dojel normálně ok. Nastartoval jsem, nechal neutrál zda se to při zahřátí motoru zlepší a nic. Nechal jsem si to tedy asistenčkou odtáhnout do servisu kam jezdím a ejhle. Ložisko spojky KO, brzdová kapalina se tam vyblila. převodovka ven a spojka KO. Komplet výměna spojkové sady s dvouhmotou prý 30 tis., lepší značka za 40 tis. Pak volá, že přes známého a z Německa za 25 tis. (Praha)
Jiný automechanik (dělal u Škoda Motorsport) za materiál+práci za friendly prize se prý vejdeme do 20 tis. + odtah 100 km.

Takže jsem dostal docela facku, nečekal jsem to a i když se auto chovalo relativně ok, byl to průser.
Btw. Jaká cena vám přijde OK ? Díky za rady.

 

Editováno: , autor: Potocky21
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U mňa bol ten istý problém s pedálom. Po našlapaní spojka fungovala.Po výmene hydraulického ložiská v prevodovke a kompletnej spojky ,všetko funguje.Že je vadné hydraulické ložisko zistili tak,  že pri opakovanej výmene brzdovej kvapaliny bola vždy kvapalina čierna. A cena setu ReP set LuK bola 360€+ robota v autorizáku 366€.Podotýkam že náhradný diel som si objednal podľa vin čísla vo veľkoobchode. SII. CFFB 103 kw 220 km

Editováno: , autor: Koudelka
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 28 minutami, Koudelka napsal:

U mňa bol ten istý problém s pedálom. Po našlapaní spojka fungovala.Po výmene hydraulického ložiská v prevodovke a kompletnej spojky ,všetko funguje.Že je vadné hydraulické ložisko zistili tak,  že pri opakovanej výmene brzdovej kvapaliny bola vždy kvapalina čierna. A cena setu ReP set LuK bola 360€+ robota v autorizáku 320€.Podotýkam že náhradný diel som si objednal podľa vin čísla vo veľkoobchode. SII. CFFB 103 kw 220 km


Díky za odpověď.
Ten kamarád z Liberce by si vzal za práci 4000, což je polovina toho, co jste zaplatil vy v autorizáku. Podotýkám, že mám 4x4, takže náročnější na práci. Ale pokud dobře počítám, tak kvalitní spojková sada s dvouhmotou a od ověřeného výrobce prvovýroba např. SACHS kolem 10 tis. s DPH, hydraulické ložisko prvovýroba +1 tis. Kč + 4 tis. práce. = cca 15 tisíc, tak budiž do 17 tisíc se musím vejít nebo ne ? Jinak taky koukám na díly podle VIN.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 9 minutami, Koudelka napsal:

Ešte si spomínam že menili aj nejaké šróby na náprave alebo tam niekde okolo nápravy.Vraj keď boli demontované tak sa musia vymeniť za nové.A kvapalina bola čierna ?


Tak kapalina byla prý žlutá, ale fotky nemá, auto už vytlačil ven na dvůr.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

však to je stará známa vec , prasknutá pružina SACHS prítlačáku prebrúsi prívod kvapaliny k spojkovému ložisku alebo obal prevodovky .. na voľnobeh to pekne počuť , kto to ignoruje vymení prevodovku ktorú je ukrutný problém zohnať ... novú spojku by som dal LUK ... 

IMG_20190923_175414.jpg

IMG_20190923_175424.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...