Jump to content
bomi

Spadlý spojkový pedál

Recommended Posts

před 8 hodinami, Koudelka napsal:

auto je servisované v autorizáku

Zkusil bych jiný servis.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak teraz čo mám urobiť. Kúpiť spojkový valec ,ale ktorý hlavný alebo pomocný ,kúpiť set spojky,vymeniť autorizák za garáž ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je prekérní situace, co? Když to budeš dávat do servisu, tak si materiál zajistí sami. Našima diagnozama bych je nezatěžoval, popsat jim situaci a zbytek nechat na nich. Když se závada neodstraní (bude se opakovat), tak reklamovat. Ale předem se zeptat v několika servisech, co navrhnou za opravu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Ďakujem.Opísal som situáciu v troch servisoch,každý radí niečo iné.Ale autorizák mi dovolí priniesť diel ktorý si sám kúpim.Oni mi to namontujú.Zohnal som od dílera autosúčiastok spojkový set LuK  zo zotrvačníkom za 332 €. Cena práce je cca 250-280€.Tak dúfam že diagnóza je určená správne ,a problém sa vyrieši.Inak čo hovoríš na tú cenu za prácu,je to v norme alebo je to vysoká cena?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cenu nevím, auto si opravuju sám. Nevím jestli se servis donesením tvých náhradních dílů nezbavuje odpovědnosti za opravu. Budou ručit za odstranění závady, tj nevracející se pedál spojky?

 

Nevím jak diskuze se servisem probíhala, ale něco v duchu:

Ty: Mně se nevrací spojkový pedál,

Servis: To by mohlo být xy, chcete to vyměnit?

Ty: Ano

 

Je špatně.

 

Postupoval bych nějak takto, mně se nevrací pedál, dělejte si s tím co chcete, já chci, aby se vracel tak jak má. Ale ono se to tady kecá. :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je pravda ,tu sa toho nakecá,ale servis mi ponúkol túto možnosť priniesť vlastný diel ,oni to majú drahšie cca o 150%. Ale určite bude v zákazke poznámka o diely  ktorý si priniesol zákazník sám,tak ako keď mi menia olej ktorý si sám prinesiem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK, ale mně se zdá nepravděpodobné, že by to dělala spojka, když jinak funguje bez problémů.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja si myslím že bude vadné centrálne vypínacie ložisko.Ten zbytok spojky sa mení iba ako prevencia do budúcna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud neubývá a nikde neteče brzdová kapalina,tak bude určitě v háji hlavní spojkový válec, nové okroužky mu nepomožů když bude vnitřek vydřený a když je celý válec z plastu.Vyměň hlavní spojkový válec a hotovo.Častá závada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dnes som kúpil spojkový set za 332 €.Nieje problém kúpiť ani hlavný valec,ale prečo zostane kvapalina čierna ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

No právě, určite ne kvůli vadnému spojkovému ložisku. Nebylo by to úplně nemožné, aby aby vypínací mechanismus někde váznul a zůstával vystavený, ale to by se pedál vracel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aj mňa by zaujímalo  ako prišli nato,že je vadné vypínacie ložisko keď to nemali rozobraté.

Share this post


Link to post
Share on other sites

chápu že tady je řeč o tdi, tudíž dvojhmota atd., nicméně něco podobné nás letos potkalo na roomovi (HTP), manželce se propadl pedál a nešlo zařadit. Vrátil jsem ho nohou zpět a vše OK (na nějaký čas), postupem času se to stávalo častěji až to vyvrcholilo tím, že startovala v garáži se sešláplou spojkou nicméně zařazenou jedničkou a pedál musel být opět propadený, tudíž přes startér to udělalo hop hop a byl otisk na kapotě od šroubu malého svěráku co mám na přidělaný na ponku. Takže šlo auto ihned k autolékaři, ten okamžitě pravil buď hlavní nebo pomocný spojkový válec. Když to rozdělá mění většinou oba, protože zákon schválnosti funguje. Takže jsem je koupil oba na škodadílech a nechal je vyměnit. Spojka má 230t km ovšem chodila bez problémů, takže tu jsem nedělal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Borci kde je na motore CR 103 kw CFFB pomocný spojkový valec?Ja si myslím że tam taký valec nieje.

Je tam iba HSV  a  vypínacie ložisko pri prevodovke.Ak sa mýlim opravte ma prosím.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

nevím to jistě, ale když jsem si dal na skodadilech OII, tak mi to našlo hlavní spojkový válec a válec spojky vypínací ... nicméně pokud chceš mít jistotu, jde si tam zadat do virtuální garáže VIN kód a pak ti to zobrazí díly pouze kompatibilní s tvým vozem

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Môže je to 2v1 ložisko aj PSV . mne to začalo presakovať brzdovku na passate po 300 a superbe 350 tis km

 

Edited by Brano7

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 45 minutami, Koudelka napsal:

Môže tento diel spôsobiť stratu tlaku v pedále spojky ?

497c6d639cf08.jpg

 

Jedině že by z něj tekla kapalina. Ztrácí se brzdová kapalina? Dělá auto loužičky??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takže podle mého názoru je jediná možnost, že píst ve válci u pedálu netlačí kapalinu do pracovního spojkového válce, ale netěsným zpětným ventilem, ve válci u pedálu, se kapalina "tlačí" zpět do nádržky s brzdovou kapalinou. Na hladině v nádržce by to mohlo být vidět.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Similar Content

    • By Bailando
      Pekne den prajem,
      pred tydnom sa mi stalo ze mi auto zacalo hlasit nizku hladinu brzdovej kvapaliny, pocital som ze to bude brzdami kedze sa menili, ze to pojdem dat pretesnit a vymenit hadicky, no raz na dialnici mi padol pedal na podlahu a uz neslo radit, tak som to otvoril, dolial kvapalinu, pedal este naslapal a jazdil som 4 dni, ze potom az mozem ist do servisu. No vcera cestou domov mi pedal kompletne padol na podlahu, ako keby tam mal druhu polohu a poruchu som nasiel na diele na prevodovke. Myslel som si ze to je pomocny spojkovy valec, avsak ak hladam na nete, tak vsetky sa uchycuju s 2 imbus srobami, toto ma len poistny kruzok v tvare U, ktora sa zlomila a drzalo to len vdaka drotu ktory som tam dal predtym, ked som videl, ze to je od kvapaliny zaspinene. gumicka co tam bola, uz nieje, skusal som rozne rychle opravy aby som dosiel este tie 2 kilometre domov, ale marne, striekalo to vsade, tak sa to muselo odtiahnut. Viete mi prosim niekto povedat, co je toto za diel, ako ho najdem pod akym nazvom v obchode napriklad v autokelly? valec to nebude, kedze to vhana kvapalinu do prevodovky, ten musi byt az v prevodovke. Mam fabiu 1.9 TDI RS 2006, pozeral som aj seriove cislo, je to este original VW, AUDI s cislom K07214684, ale na nete nic nenaslo. Fotky posielam v prilohe, jedna je ten diel, druha kde sa to napaja. Jedine co potrebujem, je vediet ako to najdem, vymena uz bude lahka. Pripadne neviem ci su s tym pribalene aj gumicky na danu trubku (oznacenu sipkou), alebo sa da  kupit extra nejaka opravna sada. ale diel potrebujem kompletne novy, lebo uz presakuje aj cez odvzdusnovaci ventil. Velka vdaka za vas cas a ochotu.


    • By Thomas..888
      Zdravím chlapy,

      mám problém s moji máňou, když jedu někde na delší vzdálenost, například po dálnici třeba 60 - 70km, tak po prohřátí auta mi jde blbě zařadit druhý stupeň při rozjezdu.
      Dělá mi to opravdu jen když jedu někde dál. Když jezdím po městě, tak spojka se chová jako nová. Když podřazuji nebo řadím na místě, tak je to ok, ale jakmile jedu někde dál, tak cítím že to řazení na dvojku není v pořádku. Jde to buď přes zuby nebo nějak divné zařadit.
      Mám nalítané 245tisíc. Je to 1.9TDI a když jsem pročítal nějaké fóra, tak mě napadlo vyměnit ze začátku olej do převodovky a potom se uvidí...Každopádně otázka zní, jestli máte nebo měli jste někdo něco podobného?

      Děkuji za odpovědi.
    • By josefvlach23@gmail.com
      Zdravím všechny co mají nebo měli problémy se spojkou. Na mém autě se vyskytl problém už při přebírání v autosalonu. Při rozjíždění  se projevovaly vibrace při pouštění spojky. Reklamoval jsem u prodejce hned nového auta s najetými cca 50ti km. Prodejce se bránil, ale nakonec bylo nařízeno ze Škodovky demontovat převodovku zkontrolovat spojku. Na výsledek se můžete podívat na přiložených fotkách. V záruce byl vyměněna lamela a přítlačný talíř. Problém byl vyřešen a spojka již funguje jak má. Jedná se o Octavii III r.v. 2018 provedení Trumf.



    • By LukášTDI10
      Zdravím Vás, mám dva dotazy. První z nich je, jaký plnící tlak by měl být v turbu u motoru 1.9 TDI PD 77kw (BLS). Druhá věc je ta, že jsem dával novou spojku (SACHS) 20 tis. km. zpět. Teď se mi stalo, že začala klouzat (na pětku - plnej plyn odspoda), ale né tak, že by se urvala a šlo to do otáček, ale prostě prokluzuje lehce ->při přidání plynu se zvýší rychleji než rychlost , jestli mi rozumíte a potom to prostě kolísá (klouže). V autu je chip na 96kw a něco kolem 300Nm. Díky za odpovědi.
    • By Vojcech
      Cuss, mam docela dost neprijemny problem a dost by me zajimalo jestli tu bude nejaky frajer co by mohl vedet o co jde :). Pred mesicem mi zacla rachtat prevodovka (myslel jsem si) tak jsem zajel za kamosem co ma servis a vyndali jsme prevodovku a odvezl jsem ji na repas. K overenemu zdroji. Tech prevodovek jsem tam uz navozil dost a vzdy super. A jeste se prislo ze je na aute jednohmota. Za tyden byla prevodovka hotova a prevodovkar rikal ze ji extra nic nebylo ze se divi ze chrastila... Ale dal nove 4kove kolo ze uz bylo horsi a vymezil vule v diferaku. Tak jsem nechal jednhmotu na aute, prevodovka se dala zpatky a stale to rachtalo. Tak jsem jel koupit 2hmotu... Dala se 2hmota a stale to rachta. ALE..! Na volnobeh to nerachta vubec. Rachta to jen pri nizkych otackach cca 1300-1700 a hlavne se ozve zvuk jakoby kov na kov pokazde kdyz vezmu diru a opet to lehce porachta. A kdyz zacne rachot a seslapnu spojku tak obcas to prestane a obcas to rachta stale i kdyz vyradim na neutral ( pouze za jizdy pred diry) na volnobeh to bezi krasne. Nenasel by se nekdo kdo ma s timto nejake zkusenosti? Mohou takhle rachtat klapky climatroniku? Za pravopis se omlouvam
×
×
  • Create New...