DVORKA Vloženo 27. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2011 Dobrý den, na fabii combi r.v. 2004 BBY se potýkám z tímto problémem: Auto jede normálně - najednou cukne spadnou otáčky na nulu a rozsvítí se kontrolka mazání (to přisuzuju tomu že si jednotky myslí že jsou otáčky nula - nevím) motor dále běží sice s výrazně omezeným výkonem a max. otáčkama nebo chcípne jak kdy. Po následném odstavení lze nastartovat až po určité době cca minuta. stavá se cca každých 50-100 km. Ještě u auta sem tam svítí kontrolka emisí motoru, ale to zatím přisuzuji druhé závadě co hlásí VAG jsou tam celkem dvě - nevím zda spolu souvisí či ne.... 16705 - Snimac otacek motoru (G28) Nesmyslný signal P0321 - 35 - 10 --- Sporadicky 17604 - rada 1 - sonda 1: topný okruh Elektrická zavada P1196 - 35 - 10 --- Sporadicky Chtěl jsem vyměnit snímač otáček kliky, ale nepochodil sem - koupil sem ,,origo´´ snímač bosch (dle kelly přesně na motor BBY) ale ten je řešen tak, že je snímač se šroubem cca 35cm kabelu a konektor. Na voze však je snímač a od něho se zhruba na polovině kabelu tento svazek dělí část jde na konektor na motoru a část kamsi směr k rozvodům. Osobně teda nevím co vše by se měnilo aby tam člověk dal novej snímač... Závadu 17604 jsem zatím neřešil avšak 100% jistý, že s tím nesouvisí si nejsem... Pokud máte někdo podobné zkušenosti či k tomu něco víte budu moc rád za odpověďi... HONZA Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 27. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2011 (editace) Ahoj. Pošli číslo toho dilu který si v Kelly koupil. (koupil sem ,,origo´´ snímač bosch) Je opravdu ten snímač vadny? Změř na něm odpor, ale to musí byt při teplotě v garaží cca 20 stupňu, Měl by být 730-1000 Ohm Editováno: 27. Listopad 2011, autor: VAG BoBo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DVORKA Vloženo 27. Listopad 2011 Autor Sdílet Vloženo 27. Listopad 2011 (editace) Číslo dílu už asi nezjistím - snímač sem vrátil... Byl to tento: http://www.cc-autodi...cek-klik-hr-2_2 na autě je však zhruba uprostřed kabelu, mezi konektorem a snímačem, vedení rozděleno - nějaký vodiče vedou do konektoru co je na bloku motoru druhá část mizí kamsi směrem k rozvodům (kam přesně to nevím) tomu právě nerozumím když díl od bosche je celistvé vedení... Ani tedy nevím jak se zorientovat a na jakých pinech ohmicky měřit Editováno: 27. Listopad 2011, autor: DVORKA Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 28. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2011 Dilenská přiručka: http://leteckaposta.cz/786436374 Kontrola, kapitola 24-3 Vyměna, kapitola 24-1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miro89 Vloženo 28. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2011 toto som riesil aj ja a nikto mi nevedel dat rady...na autokelly som tiez kupil original,ale mal kratky kabel ako ty hovoris a jeden hnedy konektor...ale ako spominas,rozdvojuje sa...ja som to tam mal pekne zasrate od oleja,pooblieval som tie kontakty technickym benzinom a mam s tym pokoj zatial...uz mi to hentak asi pol roka nechciplo,ale otacky niekedy lietaju kade-tade,aj pri preradovani na ine rychlostne stupne...ako kedy...niekedy ide pekne,inokedy po vymacknuti spojky lietaju aj o 1000 vyssie...ale nezdochyna mi to uz...nechapem,preco sa na takyto posraty motor co sa stale a vsetkym kazi neda zohnat prahobycajny snimac klukovky....keby si pochodil s niecim,daj mi vedet jo??diki inak chyba ta ista bola-nesmyslny signal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal Boruvka Vloženo 8. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2019 Dobry den, chtel bych se zeptat, zda to bylo tim snimacem otacek? Stalo se mi dnes uplne to same. Dekuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.