sideA Vloženo 1. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2011 (editace) Chlapi zdravim. Prosim Vas o pomoc pri rieseni problemu s motorom. Pre uplnost pisem historiu od kedy zacali problemy. Podotykam ze turbo je o.k. 1. asi pred mesiacom (teplota vonku asi 2°C) som po nastartovani studeneho motora vyhnal otacky asi do 3500 (zaradoval som sa z parkoviska na cestu). V tom momente prestal motor tahat a cele auto zacalo strasne vibrovat. Zastavil som na krizovatke auto stale skakalo, motor som nevypinal. Po rozbehnuti a prejdeni par metrov sa vsetko znormalizovalo a islo o.k. 2. pred tromi tyzdnami menene zhavice kvoli horsim studenym startom. Pri 0°C musim aj po vymene žhavit min. 2 x. Auto sa zatrase ako keby nabiehali valce chaoticky. Toto ma ale zatial moc netrapi 3. posledne dni - auto po zahriati motora po studenom starte funguje bezproblemov aj pri velmi vysokych otackach, akceleracia o.k.. Problem nastava vtedy, pokial zastavim, vypnem motor na 10 min, pol hodinu alebo hodinu a chcem pokracovat v ceste. : - start prebehne uplne hladko na 1 šup bez vibracii. - pri otočeni kolies v pravo sa zacne ozyvat tenky ton - piskanie ako keby od ventilatora kurenia (piska to iba pri vytočeni do prava) - motor je zahriaty na prevadzkovu teplotu do 2 min, pri vyradeni kvaltu je pocut kovovy chrastivy zvuk ako keby sa suchala ocel o ocel, pri akceleraci okolo 3000 ot. prudko strati vykon zacne sa triast presne ako v bode č. 1. Po chvili valec naskoči a vsetko je o.k. - opakuje a vyskytuje sa to iba po prestavke v jazde, ked motor pri nastartovani nieje vychladnuty. Pouzity olej 10W40 - nestraca sa, hladina chladiacej zmesi o.k., diagnostika bez zavad. edit: novy poznatok - zavada sa prejavuje zatial len vtedy pokial cez prestavku v ceste mam na parkovisku zaradeny kvalt. Skusal som parkovat iba na rucnu brzdu a zavada sa zatial neprejavila. Moze to mat na svedomi zotrvacnik? Co som sa docital chybny zotrvacnik sa prejavuje vibraciami. Mozu byt vibracie sposobene chybnym zotrvacnikom take silne ako keby vypadol valec? Editováno: 2. Prosinec 2011, autor: sideA Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sideA Vloženo 14. Prosinec 2011 Autor Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2011 Takze zotrvacnik so spojkou vymeneny zavada pretrvava, diagnostika stale nic nehlasi uz som z toho na prasky Pri akceleracii strati tah a cele auto sa chveje , za chvilu chvenie prestane a auto ide v pohode aj v 4500ot/min. Dnes pri chveni uz aj zhasol motor (zaradena 2-ka pri 3000 ot/min. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Frantisek11 Vloženo 23. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2016 ja mám ten istý problém, hlava po repase krúžky nové turbo nové čerpadlo nové trysky zhavice..problém stále Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sparco gti Vloženo 24. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2016 skus odstavit egr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Paulie_cz Vloženo 3. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2016 Myslím, že to není řešení, ten motor musí šlapat i s egrem. (taky ho mám odstavený) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.