Přejít na obsah

Topení 1.2 TSI


miki53

Doporučené příspěvky

Nechci tu spamovat, důvody jsou popsány na jiném vlákně. Bylo to kvůli prodeji mého předchozího auta a předčasnému splacení leasingu. 30. listopadu 2010 končila akce 0 poplatky za předčasné splacení leasingu. A nemohl jsem být 6 týdnů bez auta. Jezdím taky pro firmu. Stačilo těch necelých 14 dní. Ještě teď mám v pc moje konfigurace z té doby. Člověk míní a Bůh mění...

Každopádně Maty bude mít to, co požaduje. A já jsem se svým Yetíkem taky spokojen.

Editováno: , autor: Tygrik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže hotovo, namontováno. Hřejou obě sedačky (podsedák i opěradlo :) ), přístup servisu v Prostějově lze označit pouze slovem perfektní, cena 4985Kč. Funkčnost je perfektní (vím, opakuji se), kulky jsou v teple, můžu všem doporučit :). Montáž trvala od 8 - 14 hodin. Poslední informace - opravdu dodatečná montáž nelze na sedadlech vizuálně vůbec poznat.

Speciální opětovné poděkování patří Tygříkovi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po týdnu tady dám takovou kosmickou recenzi :)

Přes "plusové" zimní teploty jsem po týdením používání nadšen, vše funguje jak jsem si představoval. Náběh je zřetelný po 30 sekundách, do minuty je sedačka krásně teplá. Díky fóru a Tygříkovi mám své půlky v teple :).

Pro Ty, kteří se rozhodují mohu pouze doporučit. Instalace do sedadel nelze vůbec poznat a výsledek je super.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím. V topení mám stejný problém. Zatápí pomalu, pak když se ohřeje je to OK. Mám rád spíše chladno, tak mi zas až tak nevadí. Je to konstrukcí motoru, přidávám nějaké obrázky s popisem, myslím, že jsme je dříve našel někde na foru, takže jste to možná taky už viděli, je to tam docela přehledně popsáno, proč a nač. Je to daň za snižování spotřeby a emisí.

post-27736-0-19842700-1326179960_thumb.j

post-27736-0-01583800-1326179971_thumb.j

post-27736-0-03177300-1326179984_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahoj, a někdo už zkoušel zadělat mřížky v masce a pod maskou v nárazníku? Koukal jsem že nabízí plastové clony, ale nszkoušel někdo něco jiného? Auto topí až tak po 10km a kamarád má Octavia II. a je to samé. A na nohy to nefouká vůbec, když je ofuk na okno. Zlatá Octavia I. ta topila po nějakých 4km a jak čert :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, a někdo už zkoušel zadělat mřížky v masce a pod maskou v nárazníku? Koukal jsem že nabízí plastové clony, ale nszkoušel někdo něco jiného?

Mám zadělanou mřížku nad i pod SPZ. Někde na mým vlákně najdeš i fotku.

Pod SPZ jsem v místě teplotního čidla musel udělat otvor cca 6x3cm aby teploměr neukazoval blbosti.

Myslím, že se motor ohřívá rychleji, ale nečekej zázraky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No kamarád má SX4 a netěžuje si. Já jsem opravdu naštvanej. Toto není OK. To SX4 jsem jen tak střelil. Hyundai IX35 také není špatný a nevím o nějakých zásadních problémech. A to je zhruba ve stejné cenové relaci. Ale to se bavíme stále dokola. Prostě jsem blbej, tak mi to patří. A k tomu topení:

1. Š1000MB - moc netopila

2. Š100MB - moc netopila

3. Š105S - moc netopila

4. LADA 2007 - 1500 - topila luxusně

5. ŠKODA FORMAN - ušlo to - dobrý

6. Daewoo Matiz - dost slušný

7. Yeti 1.2TSI - nový a hrůza - ty vyhřívané sedačky by tam měly být v základu a ZDARMA. Sečteno a podtrženo - je to krám a i když ho mám, jednoduše za ty peníze nic moc. Ano, mnoho lidí nyní lituje, že si 1.2TSI koupili a mezi ně patřím i já. Jenomže já se nechci dát jen tak lehce, sklonit hlavu a investovat do vyhřívaných sedaček atd... Oni totiž nejsou žádní pánibozi, to si je koncern myslí.

Tak si v bazáči kup Ladu 2007-1500 a ten "šrot" někomu daruj. :kol-44:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, a někdo už zkoušel zadělat mřížky v masce a pod maskou v nárazníku? Koukal jsem že nabízí plastové clony, ale nszkoušel někdo něco jiného? Auto topí až tak po 10km a kamarád má Octavia II. a je to samé. A na nohy to nefouká vůbec, když je ofuk na okno. Zlatá Octavia I. ta topila po nějakých 4km a jak čert :-(

Nacpal jsem tam kus kartonu a je vysmáto. Hotová lázeň. Když bylo -20, za pár km bylo teplo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ziadny karton pred chladicom v tomto pripade nemoze pomoct. Chladiaci system ma viacero okruhov, ktore sa postupne zapajaju ako sa motor zohrieva. Ak je motor uplne studeny, cez chladic vobec necyrkuluje voda, tym padom akykolvek karton alebo clona na maske nema ziadny vyznam.

A koledujete si o stratu zaruky ;)

Editováno: , autor: Sranki
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

ODPOVĚĎ ŠKODA AUTO pro málo topí TSI:

Děkujeme Vám za důvěru, se kterou jste se na nás v této záležitosti obrátil. Vzhledem k plnění exhalačního předpisu EU5 a vysoké

termodynamické účinnosti dnešních moderních zážehových motorů s přímým vstřikováním paliva TSI se při provozu v nízkých otáčkách

a s malým zatížením za nízkých venkovních teplot muže stát, že motory pomaleji dosahují provozní teploty. Výměník topení pro

vyhřívání interiéru má v těchto případech k dispozici méně energie (tepla) a proto trvá déle, než topení dosáhne plného výkonu

(díky vyšší účinnosti těchto motorů je do chladicí soustavy odváděno méně tepla). Je to určitá "daň" za nízkou spotřebu paliva

(efektivnější spalování, resp. úsporu paliva) a plnění nejpřísnějších emisních limitů.

Na základě požadavku zákazníka by zde již v současné době měla být pro motory TSI možnost dodatečné úpravy v podobě

přeprogramování SW řídicí jednotky motoru a možnosti aktivování tzv. funkce topného výkonu. V závislosti na jízdním profilu

zákazníka může mít následně motor mírně nepravidelný chod, nebo se může zvýšit spotřeba paliva. K ověření možnosti instalace

této dodatečné funkce je nezbytné znát VIN číslo vozu.

K zajištění vaší spokojenosti bychom Vám tedy chtěli doporučit, abyste se v případě zájmu o tuto funkci obrátil na svůj

autorizovaný servis Škoda, jehož pracovníci jsou odborně proškoleni a mají veškeré potřebné informace.

Přejeme Vám hodně šťastně ujetých kilometrů s vozem naší produkce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevim co mysli tim "nepravidelný chod" asi ze nas to bude trast az se zahrejem uz muselo byt jasne vyvojarum ze to nebude topit od zacatku vyvoje tak proc nedaji hlavy dohromady a nevymysli nejake reseni pridavneho elementu do stavajiciho sani ktere pujde jednoduse namontovat za rozumnou lidovou cenu

Editováno: , autor: Kolicek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...