Přejít na obsah

Kúrenie (topení) stále beží


danielle

Doporučené příspěvky

Prosím o radu,stále mi ide teplý vzduch.Mechanický funguje všetko ok,prepínací ventil je nový

Niečo ti poradím , zožen si komplet kúrenie z Feldy a potom máš po problémoch a kúri to fantasticky, len treba jemne upraviť rozvod vzduchu v pristrojovke, ja to mám a je to paráda v vlete aj v zime

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

motor ventilatora vyskusas tak ze si najdi, ktory drot je zem a na ostatne mozes prilozit 12V napr. z nabijacky a zistis ci idu vsetky rychlosti, a ako som pisal ja som mal povolene sruby na prepinaci zo spodu 2ks a to mi robilo problem pri prepinani a fungovala len jedna rychlost, sem tam dve.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bud je v haji prepinac rychlosti,ale to se mi moc nezda,ze by odesli dve naraz a nebo odpor primo u ventilatoru,otevri kapotu,sundej ten horni plast u topeni,pak tam jsou zezadu myslim ze ctverky srouby,kazda strana dva,vyndej ventilator a uvidis tam pruzinu_odpor,vyzkousej vypinacem,zda tam jde proud na kazdou rychlost,pak muze byt pripecena nebo nejake listi,nebo spojene dve dohromady,na to prijdes,nic sloziteho

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
Niečo ti poradím , zožen si komplet kúrenie z Feldy a potom máš po problémoch a kúri to fantasticky, len treba jemne upraviť rozvod vzduchu v pristrojovke, ja to mám a je to paráda v vlete aj v zime

Neodporucam, v lete ti pojde teplo do vymenika a v horucavach sa ti bude nahrievat sany vzduch a bude kurit aj v lete

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 roky později...

Všecky 3 páčky tahají za lanka/struny - jedna řídí množství vody protékající topným tělesem (červená a modrá šipka), druhá otevírá průtok vzduchu = řídí množství vzduchu přivedeného do interiéru (jedna bílá šipka) a ta třetí mění poměr množství vzduchu foukaného do horních výdechů na palubní desce a do výdechů na nohy (dvě bílé opačně směřující šipky).

Pokud všecky 3 páčky běhají jako by na volno, znamená to, že se nějaká dobrá duše "postarala" o topení - jsou vyháknuté bowdeny buď pod palubovkou z páček, nebo pod kapotou vedle baterie z topné jednotky. Bohužel k oběma místům je přístup jako k penězům...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Všecky 3 páčky tahají za lanka/struny - jedna řídí množství vody protékající topným tělesem (červená a modrá šipka), druhá otevírá průtok vzduchu = řídí množství vzduchu přivedeného do interiéru (jedna bílá šipka) a ta třetí mění poměr množství vzduchu foukaného do horních výdechů na palubní desce a do výdechů na nohy (dvě bílé opačně směřující šipky).

Pokud všecky 3 páčky běhají jako by na volno, znamená to, že se nějaká dobrá duše "postarala" o topení - jsou vyháknuté bowdeny buď pod palubovkou z páček, nebo pod kapotou vedle baterie z topné jednotky. Bohužel k oběma místům je přístup jako k penězům...

okey takže ....tie tri páčky sa mi zdá fungujú.....možem si prehodiť na fúkanie na čelné sklo ale keď posuniem na druhú stranu tak to z palubovky čo sú pri volante tie fúkače tak z tade nefúkua nič .....a nevyzerá že by to bolo vyháknuté ....neviem čo si o tom mám myslieť

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Dobrý den. Obracím se na Vás s dotazem. Favorit ročník 93 LX (stříkačka) mi neustále topí i když přepnu na chladný vzduch. funguje jen málo kdy, většinou než se zahřeje motor. Topí i když mám větráky vyplé. Termostat je nový dělá mi to už asi 5 let, ale až teď mě to začalo štvát, přece jen nechci v létě ještě navíc topit. V zimě to má výhodu topí celkem rychle a hned. Jak jsem zmínil termostat je nový asi půl roku, motor se nepřehřívá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Máš pravděpodobně děravou klapku v přívodu topný vody do výměníku, nebo je zadřená a neuzavírá průtok. Ve fáčku kvůli jednoduchosti topný jednotky prochází vzduch skrz radiátorek trvale a teplota, respektive to, jestli hřeje nebo nehřeje se ovládá množstvím procházející kapaliny. Musíš vyndat ven baterku, jinak se k topení nedostaneš - pak odsponkuješ obě hadice vedoucí k topení a stáhneš je - uvidíš kus plastu, držící na vlastním těle topení pomocí tuším 4 nebo 6 vrutů - ty budou pravděpodobně totálně zrezivělý, takže se připrav na chuťovku v podobě stržených drážek, odloupnutých půlek hlaviček a podobně - nějakýho debila v AZNP tenkrát napadlo ušetřit na kvalitních šroubech a dali tam jen obyčejný vruty s půlkulatou hlavou a drážkou na obyčejnej plochej šroubovák. No a pokud se ti to povede a to víčko odděláš, tak pod ním je zvenku pomocí struny vedený ke knoflíku na palubovce ovládaná kulatá clona s dírou, která přivírá až úplně zahrazuje kanálek, kterým do topení teče voda (Fridex) od motoru. Celou tu mechaniku musíš rozhýbat, aby se clonka volně otáčela podle toho, jak za strunu "taháš" otáčením knoflíku, dál nejspíš bude i v háji gumička, která to celý po obvodě těsní proti úniku. A až to budeš dávat zpátky dokupy, tak si kup nový šroubky - aspoň pozinkovaný nebo kadmiovaný a pokud možno s aspoň křížovou hlavičkou nebo Torxem, aby se to dalo slušně odmontovat, kdybys to potřeboval znovu rozdělávat...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...