Přejít na obsah

1.8 TSI přeskočený rozvodový řetěz


reprom

Doporučené příspěvky

Som trochu sklamaný, po 50tis. km mi na OIIFL 1,8TSI preskočil rozvod. Auto je v záruke, minimálne týždeň bude v servise, kým sa Škoda rozhodne, čo budú vymieňať. Zaujímavý je priebeh. Večer som auto odstavil pred domom, žiadna porucha, zvuk normálny. Ráno som sadol do auta, a už nenaštartovalo. Štartér sa točil, ale motor sa nerozbehol. Smutné. Údajne to vyzerá na nový motor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono najdlhšie asi bude to čakanie, kým Škoda MB rozhodne, akým spôsobom opravia poruchu. Ono vraj keď odsúhlasia nový motor, tak na druhý deň príde, a za deň tie motory vymenia. Ale ako to celé dopadne som sám zvedavý. Zaujímavé je aj to, že som dostal náhradné auto, keďže moje je v záruke (má len pol roka), ale iba tri dni ho mám zadarmo. Od zajtra buď platím za náhradné auto 1850Sk za deň, alebo ho vrátim. Takéto sú pravidlá Škoda Assistance na Slovensku aj v Čechách.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A neparkoval jsi v kopci se zařazeným rychlostním stupněm bez ruční brzdy???

Tak se toto totiž může stát - v hydraulickém napínáku se zmenší tlak a povolí řemen no a ten může opravdu přeskočit o zub.

Tak se to stalo tchánovi u půl roku staré MAZDY 6. Zaparkoval večer v prudkém kopci v zimě a ručku nedával aby nezamrzla lanka.

A ráno nenastartoval.

No podle mě to už muselo být ten večer přeskočený aspoň o zub.

O zub to jede a skoro nic nepoznáš, ale o 2-3 už ne.....

Jinak pokud se to nepotkalo (což si myslím že ne),

tak vyměněj akorát napínání a seříděj to a pofrčíš dál.

Editováno: , autor: Dodo-Kolín
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1,2 HTP mají řetěz a taky mají problém s přeskočením... jsou tam dva veliký napínáky proti sobě a šlo právě o to, že olej se tam nějak nedostal a nenašponoval je a skočilo to... ale už nevím co bylo příčinou toho že se ten olej do nich nedostal...

Mazda 6 má taky myslím řetěz - byla taky v mém užším výběru....

No ale parkovat v kopci s kvaltem je celkem normální disciplína, ne? S tím přece musí automobilka počítat a mít to vychytaný že auto v kopci visí na kvaltu a néé že se tím vytlačí olej z napínáku a starter to popraví...

Moc se mi to takhle nezdá... že by večer vše bylo OK a ráno to ani neškytlo...a že to jsou rozvody... nestřílel v tom servise nějakej panchytrej od pasu aby na tebe udělal dojem?

Napiš co to bylo!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No zatial je isté, že ventily sú zohnuté. Dali dole hlavu, či sa piesty stretli s ventilami, ale vraj nie. Reťaz sa tiež neroztrhla. Inak parkoval som na rovine, a mám DSG, takže veľa možností som nemal, prevodovka bola v polohe P. Túto verziu, že olej nešpanoval kladky som už počul, ale prečo tam nebol ten olej. Uvidíme, dnes dúfam Škoda rozhodne, čo sa ide vymeniť. Každopádne si berú pokazené súčiastky na skúmanie asi do Nemecka. Na Slovensku rozoberali 1,8 TFSI asi prvý raz, nik ho predtým nevidel. A preskočený rozvod, to už vôbec sa im nezdalo. Ešte keby som vraj radil z napr. 6 do 2, tak by tomu verili, ale DSG, to vyzerá na Akty X.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je dobrej fake. Asi jsi u pravých odborníků: písty jsou OK a ventily jsou ohnuté??? A čím se asi mohli ohnout když ne pístama???

Si z tebe dělají (_!_)

Je to celé nějaké podivné.....

1.8T ano, Mazda 6 v benzínu má řetěz (tchán má ale ropáka). O tom že skočí řemen vím, ale řetěz potřebuje na to přeskočení větší vůli..... No nezdá se mi to!

Editováno: , autor: Dodo-Kolín
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čo mi vymenia neviem, ale rozvod sa posunul o 11 zubov. Dnes našli, že na večke, čo ovláda sacie ventily, sa rosypalo ložisko, takže sa zadrela večka a zvyšok sa chcel ešte hýbať. Piesty sú vraj v poriadku. Servis tipuje, že importér dá príkaz vymeniť motor, alebo iba pol motor. Otázka je, kedy už konečne rozhodnú.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Absolutně neopravovat, ale vyměnit celej motor....

To jsou ale paka v těch servisech.....jak tohle může někdo říct.

Známej měl před lety problém z přeskoč.řemenem na Passatu 1.9TDI...motor se mu potkal taky při startu (ventily ohnuté)....taky mu tehdy řekl nějakej "borec" v servisu VW že stačí udělat vršek, že písty to 100%vydržej....no udělali mu je ten vršek(ventily) a tím to končilo...po opravě mu to ale začalo žrát abnormálně olej 1L/500km a bylo to tím že při tom potkání motoru, jak do sebe práskly ventily s pístama, to písty mikrometricky zmáčklo a tím to přivřelo píst.kroužky a ty pak olej nestírali a kolem nich to protejkalo jak řeka.

Vůbec bych s nima nedabatoval....prostě vyměnit a basta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je dobrej fake. Asi jsi u pravých odborníků: písty jsou OK a ventily jsou ohnuté??? A čím se asi mohli ohnout když ne pístama???

Si z tebe dělají (_!_)

Je to celé nějaké podivné.....

1.8T ano, Mazda 6 v benzínu má řetěz (tchán má ale ropáka). O tom že skočí řemen vím, ale řetěz potřebuje na to přeskočení větší vůli..... No nezdá se mi to!

Koukni sem:

http://www.google.cz/search?hl=cs&sour...yhledat+Googlem

konstrukční vada 1,2HTP - opravili to později -2004- prodlouženými napínáky...

Tak to přece musí jasně poznat jestli ty písty do nich praštily... ty ventily jsou vždycky! výrazně obtištěný v pístech...

Jinak si ale neumím představit co by ohnulo ventily... ta vačka že by je nejak vzala z boku když měla vůli v tom vysypaném ložisku...

Ale v každém případě je to "hnus velebnosti" a jímá mne hrůza z něčeho takového... nezbývá doufat než že to je jednorázová smůla na kus a né chyba soudruhů z NDR...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Se divim že neměněj celej motor....mě v roce 1999 u Passata když jsem jako jeden z prvních měl PDčkovej 1.9TDI-PD 85kw, tak v necel.40.000km mi začalo něco lehce dřít v motoru (bylo to slyšitelně jen z venku), ve VW mi po dvou dnech oznámily že je vada v olej.čerpadle a že budou měnit celej motor že opravy na takto zánovních motorech maj z VW zakázány..objednal se novej motor a ze vším všudy včetně nalezení závady jsem pátý den vyrážel z VW servisu z novým motorem..

U OII 2.0TDI jakbysmet...tam se tehdy ve 120.000km rozsvítilo mazání, odtáhlo se to do servisu AutoJarov a taktéž měnily celý motor.

Já bych se s nima určitě hádal...po 50.000km mít zánovní auto z částečnou generálkou motoru...No nic moc...Ještě když ventily práskly do pístů...víš hovno co se díky tomu vyrojí za pár desítek km.....

Já z mojí náturou bych s nima vůbec nedebatoval..udělaj zmetek, tak ať to VW vymění kus za kus a pak si nad tim někde v laborce seděj a laborujou v čem byla chyba.....A že by nechtěli v servisu semnou o tom mluvit?..dobře, hned bych žhavil tel.do MB s tim že pokud mi nebude vyměněn celý motor, tak odstupuju od kup.smlouvy a že je ještě tak protáhnu médiama že si to příště rozmyslej mi nevyhovět...

Jasně, pokud budu mít na autě(i pokud by bylo v záruce) najeto 150 nebo 200.000km, tak neřeknu ani Ň, ale u motoru co má 50.000km?..no promiň, to je čerstvě zajetej motor, to aby se v tom někdo hned takhle s čerstva hrabal bych určitě nedovolil.

V servisu to chce být doslova za hajzla...pak maj s tebe strach a nedovolej si ti vykládat nějaký píčo.iny.....Já jsem podle všech úsměvnej sympaták a dřív jsem tak i choval v servisech, ale od jisté doby jakmile dorazim do servisu, tak nasadim arogantní ksicht šílenýho hajzla a to máš vidět jakej je v tom mega-rozdíl při řešení závad apod.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Nějak je to téma nedokončené....Jak to nakonec dopadlo? S tím "telefonováním do Boleslavi" mám bohaté zkušenosti-ale dávám zapravdu, že u škodovky to funguje. Mají celkem bobky z nějaké medializace, fakt jsi to měl zkusit, troufám si tvrdit, že by to vyšlo. Nechci se tady zmiňovat, co se povedlo mě, ale bylo to o dost peněz víc (i když motor 1,8 TFSI je dost kurevsky drahý)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

tak mě po 1 měsíci od zakoupení vozu přeskočil rozvodovej řetěz :kol-29: ,auto má najeto 24tkm,r.v 2010,stalo se to zničeho nic,ráno startuju a auto ani pořádně nechytlo jen to kovově zarachtalo a chcíplo,pak už při dalšim startu začala svítit kontrolka motoru a bylo hotovo,odtah do servisu a dnes mi sdělili,že přeskočil rozvoďák,bude se čekat na vyjádření, zda to MB zacvaká,jako že by měla,auto je ještě cca 6měsíců v záruce!!!než jsem auto koupil,tak jsem se všude ujišťoval jestli se to u týhle motorizace nemůže stát(u 1.2 je to známej problém) a všichni tvrdili,že nikoliv,dneska mi ale člověk VW servisu tvrdil,že zrovna tahle motorizace je z TSIíček ta nejporuchověší,což mě vůbec nepotěšil (myslím si ale trochu svoje- nejspíš ten motor neradi spravujou,protože je jich málo).

chci se tedy zeptat, jestli už se to někomu taky stalo?popř. jestli jste něco museli platit i když auto bylo v záruce.

díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...