Jump to content
reprom

1.8 TSI přeskočený rozvodový řetěz

Recommended Posts

tak přidávám po čase opět další stejné trable s mojí Oktou 1.8 TSI, po první výměně motoru kvůli přeskočení řetězu se jde měnit motor již po druhé, aktuální nájezd je 51tkm, opět překočil řetěz a auto po víkendu nenastartovalo , myslel jsem si ,že pokud je tam od lonska novej motor,tak už se to nemůže stát ale stalo :(  , po výměně motoru jde auto hned pryč a už žádnej koncern, pěkně Toyota v benzínu a bez turba a různejch emisních zvrhlostí, potřebuju auto na ježdění a né na měnění motorů.Dle technika se jim toto ještě nestalo,prej jestli to auto moc nevytáčim, ale já jezdim s dětma na pohodu a spotřebu, na konec že prej se tam něco kovovýho ulomilo a to byla příčina.Co se ale posere příště ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

předpokládám že loni novej motor už je vychytanej, takže měl aktuální verze napínáků,horší je,že část opravy si budu muset zasálovat já (
práci), to mě dost sere

Share this post


Link to post
Share on other sites

chci se zeptet těm co přeskočil rozvodovi řetěs jakej styl jizdy jste preferovaly mam škodu yeti 1.8 tsi čtiřkolku  a servisak mi řekl že  mam jezdit  min 2000 otaček  aby motor  nevibroval  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moc nerozumím tomu jak by mohla jízda pod 2000 ot/min tohle ovlivňovat. Z toho co vím ze servisu, tak se to stává prý nejčastěji po nastartování a hlavně kvůli napínáku. S napínákem "K" se s tím prý zatím ani jednou nesetkali.

Edited by hansHK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moderni motor pod 2000ot neni podtocenej a ani nevibruje, takze toho bych se fakt nebal.

Edited by mike_k
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rozvodový řetěz je zatížený jen a pouze rozvodovým mechanismem. Zatížení motoru nemá vliv na zatížení rozvodového řetězu.

 

A pokud by se mělo jezdit s otáčkama nad 2 000, volnoběžné otáčky (800 ot/min)  by řetězu taky vadily? 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spíš bych řekl, že řetězu vadí skoková změna otáček motoru. Nízké otáčky motoru můžou mít vliv na tlak oleje a napínák řetězu. Ale toto je ošetřeno, aby byl tlak oleje na volnoběh dostatečný. 1.8 tsi má problém jen s napínákem řetězu. Zatížení motoru při nízkých otáčkách může mít vliv na klikový mechanismus. To řeší přímé vstřikování a regulace předstihu. Nedá víc benzínu, než je motor schopen spálit v daných otáčkách.

Asi tak hóóódně zjednodušeně.

Edited by motosman
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motor pouzivej klidne od 1600ot, hosi vy uz resite kraviny. Mame 2 1.8tsi v automatu, ten si bruci klidne i na 1400 a v poradku, najezdeno u obou neco malo pres 70 tis. Rozum do hrsti a jestli si myslis priteli, ze budes jezdit nad 2 tis ot, ze te tato detska nemoc nepostihne, pletes se a spotrebu budes mit jak na supu 3,6 a vykon polovicni. Nejkritictejsi je chvile po studenem startu nez napne tlak retez

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak  napinak neovlivním no bohužel   mě de oto že mam  Yetiho 1.8 TSI  čtyřkolku  vyrobenou  15.1.2010 a uvedenou do provozu 2011 mam nani najeto 22000km  tak nevím no  docela s toho  mam obav i stalo to docela pořad ni prachy   tak bych bil nerad kdyby se to stalo no   ale když řikate že to jizdni vlastnosti neovlivni  tak nevím jestli to neni lepši prodat  za včas  coš bych bil nerad no :// ale zase druha otaska jestli když  auto neservisuju  v autorizovaném servise  tak jestli  by mě Šokodovka  zacvakala materiál  při  přeskočeni ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

1) misto takovych obav bych se naucil psat cesky, promin, ale tolik chyb v jednom prispevku jsem jeste nevidel

2) pokud mas auto jeste v zaruce, mela by skodovka cvaknout opravu ze sveho, ale my servisujeme auto ve skodovce alespon co se prohlidek tyka, pak ti nemuzou nic. Koupit si rizikovej motor a neservisovat ho ve skodovce a pak na foru postovat prispevky plny strachu a pochybnosti, je trochu neobvykly. Kolik te stoji prohlidka? Ve skodovce urcite do 2 tis, olej apod muzes davat svuj, zaplatis par stovek jen za praci.

3) ve tvem pripade si myslim, ze nejrozumnejsi reseni je popremyslet nad prodejem nebo nech auto zavoskovat do vosku a postav si ho pred barak. Auto je od toho aby jezdilo, to je stejny, jako by ses bal autem jezdit, protoze pichnes gumu nebo nekdo naopak pichne do tebe.

Moje rada tedy zni, jezdi s autem normalne, netoc ho dokud neni zahraty a nepodcenuj servisni ukony, na kterych by te pozdeji mohli nachytat. Taky nech jednou za 2 roky udelat servisni prohlidku v autorizaku, jednou za 2 roky te 2 tis nezabijou.

Hlavne to chce klid :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

de oto  že mi čeština moc nejde pač jsem cizinec  ale to je jedno  auto  jsem zakoupil když mělo 17000km  jako bazarové ale  ten borec co ho měl tak  už si sám měnil olej a to už mě asi v servisu  neuznají nebo snad jo?   v servisce   není evidovaná žádná výměna oleje atd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...