Jump to content
Petryeti

DPF

Recommended Posts

před 6 minutami, jivacek napsal:

což dle mého právě kazí EGR ventil a další věci na výstupu z motoru, vedle ředění oleje naftou. .........

 

Nicméně je to smutné, pokud  bych ještě při výběru a volbě vozu musel při nákupu znát všechny jeho konstrukční nedostatky, tedy stát se expertem v oboru motorových vozidel............

 

....... EGR je v průběhu aktivní regenerace DPF vždy uzavřen. Pokud má závadu a nedovírá, ano, saze dobře hořet nebudou

 

....... Ano, je to smutné, ale je to tak. Ještě je nutné vědět u kterých motorů:

- žerou olej

- odchází drahé vstřiky

- odchází turbo, nebo EGR

- kde zlobí rozvody

- se zadírají vačky

- hučí kardan

- není tuhá nápravnice a klepe volant

- se serou převodovky

- je nadměrná tvorba karbonu

- tečou vodní pumpy

- serou se volnoběžky altíku

- zadírá se palivové čerpadlo

- protáčí se náhon olej. čerpadla

atd....

 

 

 

Benziňáky nebudou mít DPF, ale GPF. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 21 hodinami, Clerfayt napsal:

Rad zní: Neměli jste kupovat 4x4. Pak by se filtr měnil lépe. Nebo koupit benzin a 4x4. 

U 4x4 jsem taky zvažoval pro a proti a jednoznačně vyhrála předokolka. 

Bohužel 4x4 byla nutnost a benzinový TSi mi byl rozmluven z technických důvodů.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak mám po výměně a i s prací to vše stálo 29000Kč. Bohužel na verzi mého motoru se řada Economy nedělá, takže filtr stál krásných 24 tisíc :-(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Menil jsem na jare filtr na passatu 2.0 tdi,103kw,daval jsem nemeckou znacku Ernst,ta ma i homologaci pro VW,vysel na bez par korun 18 tis,komplet s praci 27 tis,a vypaloval se zpocatku cca po 250km,asi tak 10x a potom se mi interval prodlouzil na asi 600 km. Passat byl 2007,kod motoru BMP,az po koupi jsem zjistil ze ma vykuchanej filtr a reklamovat uz to neslo. Jezdil jsem 5 let bez fitru,stk delal pres kamose,ale letos jsem ho tam dal. Jezdim do nemecka a tam to ted kontrolujou a je to sakra drahy. Napari vam pokutu 2000 euro a zakazou jizdu,takze pak uz jedine odtahovka. Pisu to sem jen proto,ze to je vlastne stejnej motor jako v Yetim,takze i cena a prace je vlastne stejna,taky musela naprava ven. Pred tydnem jsem koupil Yetiho,tak doufam,ze me to v brzke dobe nebude cekat znovu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj, jak teda funguje ten DPF? Jde mi o to, jestli se bude částečně vypalovat i při dojíždění 11km nebo ne. Nechtěl jsem diesel, ale nasyktnul se perfektní, mně známý, za dobrou cenu..ale bohužel TDI. Většina jízd je příměstský provoz. Delší cesta okolo 50km téměř vůbec...

Share this post


Link to post
Share on other sites

U CR se vypálí snad i na volnoběh. U PD by to problém byl. Nicméně takhle krátké trasy budou pro motor čiré utrpení - v podstatě se nikdy neohřeje. Cesty do 10 km nesvědčí ani benzinu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No dokud nebudu mít elektro, tak to nějaký motor musí zvládnout :-) Asi je ten diesel blbost no...

Edited by jazd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...