libero Posted January 30, 2012 Share Posted January 30, 2012 -zhodiť vrchný kryt motora -zhodiť lištu zo žhavičov (viď príloha)...opatrne ju postupne trebárs z ľava potiahnuť k sebe..je nacvaknutá na žhavičoch..dávaj pozor,ťahaj ju opatrne,zvykne hlavne v tomto chladnom počasí prasnúť...daj si ju trochu nabok od žhavičov -zober 8čku malú predĺženú gólu orech a vyšróbuj postupne všetky žhaviče -pred nahodením nových žhavičov vyfúkaj závit stlačeným vzduchom -nahoď nové žhaviče a postupne ich z citom podoťahuj "(žiadne doťahovanie na krv)"..uťahovací moment 15Nm -nahoď lištu..musí nacvaknúť na každý žhavič -nahoď kryt motora 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dodik225 Posted December 31, 2013 Share Posted December 31, 2013 Dobrý deň ak mi diagnostika vyhodila toto znamená to že všetky žhaviče sú zlé ? alebo môže to byť aj niečo iné ? 17055 - valec 1 zhavici obvod (Q10): chybna funkce P0671 - 000 - - info o závadì: Otáèky: 882 /min Kroutící moment: 39.0 Nm Rychlost: 0.0 km/h Výkon/klapka: 0.0 % Napìtí: 14.29 V Provozní stav: 00101100 Teplota: 16.2*C Provozní stav: 10110000 17056 - valec 2 zhavici obvod (Q11): chybna funkce P0672 - 000 - - info o závadì: Otáèky: 882 /min Kroutící moment: 39.0 Nm Rychlost: 0.0 km/h Výkon/klapka: 0.0 % Napìtí: 14.29 V Provozní stav: 00101100 Teplota: 16.2*C Provozní stav: 10110000 17057 - valec 3 zhavici obvod (Q12): chybna funkce P0673 - 000 - - info o závadì: Otáèky: 882 /min Kroutící moment: 39.0 Nm Rychlost: 0.0 km/h Výkon/klapka: 0.0 % Napìtí: 14.29 V Provozní stav: 00101100 Teplota: 16.2*C Provozní stav: 10110000 17058 - valec 4 zhavici obvod (Q13): chybna funkce P0674 - 000 - - info o závadì: Otáèky: 882 /min Kroutící moment: 39.0 Nm Rychlost: 0.0 km/h Výkon/klapka: 0.0 % Napìtí: 14.29 V Provozní stav: 00101100 Teplota: 16.2*C Provozní stav: 10110000 Číslo náhradných žhavičov je pre tdi 1.9 77 kw BXE toto N 105 916 03 ?? Za odpoveď ďakujem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maros Posted December 31, 2013 Share Posted December 31, 2013 Muze byt i něco jiného. Vem merak a zkus zmerit odpor zahvicek - muzes na aute. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fastet Posted October 1, 2015 Share Posted October 1, 2015 (edited) mam kod motora BJB kamos mi objednal sviecky no na ponuku boli od fimy BOSH 0 250 402 005 5V France 517 a to iste ale France 519 aky je v nich rozdiel lebo zobral aj aj no nakoniec som nechal tie s 517 mozem ich dat namontovat ??? dik Edited October 1, 2015 by Fastet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinklec Posted October 27, 2015 Share Posted October 27, 2015 Jakou zhavici svicku muzu pouzit na O2 1.9TDI 77 kw BLS r.v 08 Jaky je rozdil mezi http://www.cc-autodily.cz/search/?keyword=N10591603 a http://www.cc-autodily.cz/search/?keyword=N10591602 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
libero Posted October 27, 2015 Share Posted October 27, 2015 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maros Posted October 28, 2015 Share Posted October 28, 2015 http://www.hanza-autodily.cz/zhavici-svicka-orig-vw-skoda-dil-n-10591602/d-71817/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anickacv Posted September 20, 2017 Share Posted September 20, 2017 Dobrý den, potřebuji akutně radu. Chtěla jsem vyměnit svíčky, objednány podle vin kódu i podle škoda servisu 5V (od Bosche), ale po vyndání první jsme zjistili, že tam mám 12V . Absolutně nevím proč, když mám 1,9tdi, 77 kW, BKC a mají tam být 5V. Nemátě někdo tušení proč by tam dávali jiné? Že by někdo vyměnil třeba relé????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
barryk10cz Posted March 7, 2019 Share Posted March 7, 2019 Zdravím, Občas mi déle trvalo startování na mé Octavii , někdy naskočilo ihned po otočení klíčkem , jindy nepravidelně startovalo déle. Vyměnil jsem všechný svíčky (stejná značka i typ) a co jsem ihned po výměně zkoušel pár startů , tak pokaždé to startovalo dlouho. "Sedne" si to po pár startech nebo až to projedu nebo bude někde chyba? Staré jsem si pro jistotu nechal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomdlouhan Posted March 7, 2019 Share Posted March 7, 2019 Ahoj . Nechci delat chytryho , ale pokud to startuje dlouho a nechce chytit, zkus vickrat nazhavit tj vypnout a zapnout klicek , to mozna pomuze pokud ano , v ridici jednotce se da nastvit cas zhaveni , nech si ho prodlouzit , ale neni to mozna ta spravna rada , ale za skousku nic nedas . pokud se nebude darit , pak to mzou byt vstriky , nedavaji tolik kolik by meli , ale tohle bych zatim neresil , zkusil bych vickrat nazhavit a je .Pojistky a dalsi veci ohledne zhavicich svicek predpokladam si kontroloval a je vse v poradku , pokud ano tak zkus to co jsem pasl . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
barryk10cz Posted March 7, 2019 Share Posted March 7, 2019 Prave tomu delsimu zhaveni jsem se chtel vyhnout novyma svickama. Ale tu vymenu a zkousku jsem delal na zahratem motoru. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
barryk10cz Posted March 8, 2019 Share Posted March 8, 2019 Tak po par startech si to sedlo a je to ok Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomdlouhan Posted March 9, 2019 Share Posted March 9, 2019 (edited) Omluva za prodlevu . Dobra tak at ti to funguje a hodne najetejch kilometru a pamatuj vzdacky se snaz jesdit tak aby si DOJEL tam kam chces , kolama dolu a antenou nahoru . Ahoj . Edited March 9, 2019 by Tomdlouhan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrL Posted February 2, 2020 Share Posted February 2, 2020 Dobrý den, mám motor BKC. Diagnostika mně hlásí dvě vadné žhavičky a chtěl jsem si je vyměnit sám. Měním všechny 4. Dle Etky tam mají být N10591602. Objednal jsem tyhle originální (10x1x30): http://www.cc-autodily.cz/svicka-zhavici-octav-2?keyword=%C5%BEhav&brand=SKODA&model=OCTAVIA Když jsem vyndal první, zjistil jsem, že tam je SS10103 od Starline (10x1x25), která je o 5mm kratší. https://www.autokelly.cz/Product/SS-10103/2135460 Tak jsem ji raději zase zašrouboval zpět a tu novou se bojím dát, aby se nepotkala s pístem. Může mně někdo poradit, jestli tam mohu bez obav dát tu novou delší nebo raději koupit nové ty kratší. Není třeba možné, že se jedná o nějaký speciální motor/hlavu, který se v roce 2005 vyráběl? Nějaká zvláštní série motorů/hlav apod.? Vzhledem k tomu, že ta stará je od Starline, tak to mohl třeba také poplést nějaký jouda v servisu. V každém případě jsem silně znejistěl. A než tam tu novou delší našroubuju, chci mít opravdu 100% jistotu, že motoru neublížím. Dík moc za radu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maros Posted February 2, 2020 Share Posted February 2, 2020 Ja si myslim ze ty stare mas spatne. Podle vseho ty co tam mas mit a mas koupene nove jsou 5V a ty stare mas 12V,coz bylo na starsich. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin.sv Posted September 18 Share Posted September 18 Zdravim, chci znat vas nazor,…mam cca 15let starou Octavii a od vyroby jsem nemenil zhavici svicky,…vymenili by jste je, ci ne? Diagnostika nikdy nenapsala info, ze jsou vadne,… Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.