Přejít na obsah

Ukazatel teploty


ivonaldo

Doporučené příspěvky

Dobrý den, od podzima vlastním O1 combi 1.9TDI 66KW AGR r.v. 1998..Zatím jsem na ní moc nenajel, ale řeším na ní problém s teplotou motoru, no spíš s ukazatelem teploty. Po zahřátí mě teploměr ukazuje cca 80 stupňů a tam se drží, ručička nekolísá. Po hledání a přečtení různých rad a příspěvků jsem jako první vyměnil termostat, ale nepomohlo to. Jako další jsem vyměnil čidlo teploty na motoru, taky to nepomohlo. Tak jsem pátral dál a všiml jsem si, že po vypnutí zapalování mě ručička teploměru spadne pod první čárku na stupnici - viz foto (tam spadne i ručička od palivoměru, ale ta mě tolik netrápí). Na různých fotkách jiných Octávek jsou ručičky při vypnutém zapalování přesně na spodní čárce ukazatele. Myslím si, že o kolik ručička spadne pod první čárku, tak tolik mě chybí, aby ukazovala na 90 stupňů.Dá se nějak nastavit, aby při vypnutí zapalování zůstaly ručičky na první čárce stupnice? Díky za každou radu.

post-70240-0-27080400-1327941860_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak VAG ukazoval teplotu při jízdě do kopce 85 stupňů po rovince klesla na 81. Na volnoběh a stojícím autě pak klesla na 78, při zvýšení otáček na 2000 ot/min u stojícího vozidla asi po dvou minutách teplota vylezla na 85. Víc se to nezahřálo. Možná na to měl vliv mráz, byli -3 stupně. Je to normální nebo je něco špatnýho?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Hm na stare budiky podklad face budiku :-) a co rucicky ze jsi nechal stare puvodni ?

Uz jenom z pohledu na tu fotku je mas spatne nasazene, tato nulova pozice se pri zapnuti zapalovani kalibruje, takzvane sahne si na konec dorazu, ale ne ciferniku, ale servo motorku, takze kontrola pres VAG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Jj, nekdo se v tom hrabal a neumel to, to je vzdycky tragedie - tebe to stalo termostat a cislo teploty, ktery jsi menil uplne zbytecne.

Skoda, ze jsem na tvuj prispevek nenarazil driv, podle fota to bylo na 99% jasny hned. :kol-32:

A to, ze rucicka nekolisa podle presne teploty motoru je v poradku, je softwarove zatlumena prave proto, aby nekolisala (jako driv u Favoritu). Na 90°C ukazuje uz v dobe, kdy ma chladici kapalina cca 75°C.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...