Jump to content
Quiksilver22

TDI 81 kW nestartuje

Recommended Posts

Cau lidi , potřebuju píchnout . Octavia combi 1.9Tdi 81kW r.v.2002 . Když je motor uplně studený tak nestartuje "na drc" ale tak 2 krát zatočí , pak chytne , zakouří a něco klpe . cca po 2 minutách se vše srovná , motor nekouří a jde super . Je tu někdo kdo měl stejný problém nebo kdo ví co to může být. Děkuji

Share this post


Link to post
Share on other sites

sme na to uplne stejne, taky starty nic moc, ale je to stejny jak pri teplym tak studenym...tak nevim.... :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cau lidi , potřebuju píchnout . Octavia combi 1.9Tdi 81kW r.v.2002 . Když je motor uplně studený tak nestartuje "na drc" ale tak 2 krát zatočí , pak chytne , zakouří a něco klpe . cca po 2 minutách se vše srovná , motor nekouří a jde super . Je tu někdo kdo měl stejný problém nebo kdo ví co to může být. Děkuji

A co svíce? Jsou OK?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam to iste za studena na prd v rozmezí teplot od +5 do +15. Ked zhaví je to lepšie. V zime lepšie štartuje ako na jar alebo jesen. Teplá v pohode na drc za polroka som už skúšal všetko možné, a nič nepomohlo. Posledná možnosť dať dole hlavu a pozrieť ventily a zabrusit sedla, že vraj uniká tlak. Ale zatial nechcem do toho velmi šahat mam novy motor ledva 25.000 km, neviem či to nie je škoda rozoberať.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj, tohle mne hodně trápilo. Obrátil jsem se na cosbyho pro radu a ten řekl, že to může být milion věcí, ale nejspíše převstřik.

Tak jsem to zavezl ke Garnymu a opravdu předvstřik.

Před tím jsem měnil palivový filtr, svíčky a pořád to chytalo až na 3 až 4 zatočení, někdy ihned, ale vyjímečně. Vždy se objevilo trocha bílého kouře

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ahoj, tohle mne hodně trápilo. Obrátil jsem se na cosbyho pro radu a ten řekl, že to může být milion věcí, ale nejspíše převstřik.

Tak jsem to zavezl ke Garnymu a opravdu předvstřik.

Před tím jsem měnil palivový filtr, svíčky a pořád to chytalo až na 3 až 4 zatočení, někdy ihned, ale vyjímečně. Vždy se objevilo trocha bílého kouře

Mám úplně ten samej problém!

Jak je to náročný, to seřízení? Samo, že to nebudu dělat sám, ale jenom mě zajímá, jak dlouho to trvalo a kolik si za to Garny - řádově - řekl, není-li to tajemství. Díkec -_-

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Guest
Palo a jak se ten předvstřik seřizuje a kolik stojí seřízení . Ted uz to máš uplne OK.Dík za odpověd.

Mám to úplně 100% OK.

Garny je frajer.

Hele dělal to u sebe, já tam auto měl dva dny, dělal i jiné věci (tlumiče,brzdy atd.). Jak se to dělá nemám ponětí, ale určitě musí napíchnout PC a něco někde poštelovat ručně a kontrolovat to na PC.

Cenu ti neřeknu, jelikož jsem platil za vše dohromady.

Jedinné co mi k tomu řekl je, že to bylo opravdu v tom předvstřiku a že to je drbačka práce, tak že to chce trpělivost.

Na detaily musíš za Garnym, nebudu ti tady něco psát, čemu absolutně nerozumím

Share this post


Link to post
Share on other sites
Palo a  jak se ten předvstřik seřizuje a kolik stojí seřízení . Ted uz to máš uplne OK.Dík za odpověd.

Mám to úplně 100% OK.

Garny je frajer.

Hele dělal to u sebe, já tam auto měl dva dny, dělal i jiné věci (tlumiče,brzdy atd.). Jak se to dělá nemám ponětí, ale určitě musí napíchnout PC a něco někde poštelovat ručně a kontrolovat to na PC.

Cenu ti neřeknu, jelikož jsem platil za vše dohromady.

Jedinné co mi k tomu řekl je, že to bylo opravdu v tom předvstřiku a že to je drbačka práce, tak že to chce trpělivost.

Na detaily musíš za Garnym, nebudu ti tady něco psát, čemu absolutně nerozumím

To jsem psal já ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Koliks platil za vsechno ? A co ti dělali.

Nezveřejním cenu, nemám souhlas.

Oprava radia SymphonyCD, výměna tlumičů včetně dorazů(Garny je i kupoval), výměna stabilizátorů komplet, výměna předních i zadních brzdových destiček, oprava převstřiku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím vás pánové,špatné starty tady už byli mnohokrát,ale už vážně nevím čím by to mohlo býti.Mám oktavku 1.9TDI.(81kw)

Vyměněno teplotni čidlo motoru,vzduchovy filtr,udělane rozvody,olej ,všechny filtry,-veškere díly origo VW !Pořád mi to špatně startuje za teplého motoru(točím zhruba 7 sekund než naskočí.Studeny naskočí na poprvé během sekundy!!Poradte prosim,na počitači jsem nic nezjistil,vyměním cokoliv jen aby už to startovalo normálně.

Jen doplním že auto ma najeto 85 tis.podstivých,jsem prvni majitel,a opravdu se oto staram,žadny čip,nic podobného.Díky za jakou koli radu :-(((

Share this post


Link to post
Share on other sites

mas pravdu,bylo to tady mnohokrat,co mas za rok?Podle obrazku faselift,tam by mel byt uz valeo starter,pak uz jen start davka,pak uz nevim,jen baterka s vetsim start. proudem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Octavie81 - mám rok 12/2001 .

Cosby - starter toči uplně normálně.A pokud by v něm byl problém tak by to dělalo problemy i za studena ne???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Před 2 rokama ta samá porucha ve škodovce to zkoumaly měnily blbosti a stalo to 2500,- a dělalo to dále tak se to tam odvezlo a pak přišly na to že startér točí pomalu a že to bude stát 11000,- (za startér).Určitě je to startér, stačí najít servis elektro oni ho proměří dají nové uhlíky možná ložiska cena opravy cca do 1000,-

uhlíky jsou kolem 250,- .Ve škodovce se prodává celý držák i s uhlíkama kolem 1200,- jeto zbytečně drahé.

čauky

Share this post


Link to post
Share on other sites

CHlapci nijak nezpochybnuju vaše názory,či osotní zkušenosti,ale pořád mi nejde do hlavy jeden fakt ----a to ten že to dělá pouze za tepla!! Jinak PAVELKA-diky moc

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Octavie81 - mám rok 12/2001 .

Cosby - starter toči uplně normálně.A pokud by v něm byl problém tak by to dělalo problemy i za studena ne???

Starter. Přikláním se ke Cosbymu. Ta čevená metaliza co mám a avataru je taky MR 2001 asi po 200 000 ten stejný problám. Dal jsem nový akumulátor , ale zlepšení nastalo s výměnou starteru. Teď má najeto asi 280a pořád strtuje bez problémů.Přečti si starší diskuse. Prostě tomu chybí pár otáček aby to teplé bezvadně chytlo. Vůbec nepomohlo zvedat startovací dávku. Jediná změna byla v tom, že to po startu zakouřilo. Opravdu pomohl starter. Koupil jsem nové Valeo tady na foru za 3000,-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hele,chtěl si radu,dal jsem ti ji.těch startéru jsem vyměnil asi 20 a vždy to bylo tím.Pokud by jsi přečetl třebas dieselpowerfórum,dozveděl by ses to samé.Nemá cenu řešit dále

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...