Přejít na obsah

TDI 81 kW nestartuje


Quiksilver22

Doporučené příspěvky

Jak bylo posáno víš ten dvouhmotnostní strvák je pěkný svinstvo mám taky TDI 66kw motor ALH a setrvák šel do věčných lovišť a to díky chipu prostě to nemá rádo když z malých otáček tomu šlápneš na krk co se týká studených startů kontroloval jsi čerpadlo? ten předevstřik je dobrej nápad tuším že by měl být něco kolem 3,1 aspoń si to myslím já mám po rozvodech a taky to mám rozhašený ,ale zatím to startuje v pohodě měl jsem obdobný problém ale dělalo mi to při teplém motoru a po výměně baterie vše ok

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 11 měsíců později...

Cau,

pred par dnami som dorazi lna slovensko celou cestou fpoho ziaden problem.Po 2 dnoch chcem nastartovat a nic.Zhavenie sa rozsvieti a zhasne, cvaka ale starter toci ako keby na prazdno cas od casu to potoci aj motor ale potoci pol otazky a zas naprazdno. Raz mi blikla kontrolka mazania, tak som skontroloval olej a bol v min casti tak do poloviny.Tak som si kupil hned olej a dolial. Nechapem ze mi tolko zmyzlo.Zrovna po sviatkoch som sa chystal na vymenu.

PS: baterku mam uplne novu

PS2:priapdne ak je niekto z Banskej Bystrice a moze pomoct budem vdacny

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak po precitani asik 30 roznych topikov v ktorom kazdy riesil nieco ine a priznaky maly podobne ale ine .. nakoniec to bola ta skrtiaca klapka. ostala zaseknuta takze stacilo nezne zatlacit aby sa vratial do srpavnej polohy a uz to ide zase ako predtym.. uz len pre isottu vymenim komplet olej a snad to zase pojede

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
Cau,

pred par dnami som dorazi lna slovensko celou cestou fpoho ziaden problem.Po 2 dnoch chcem nastartovat a nic.Zhavenie sa rozsvieti a zhasne, cvaka ale starter toci ako keby na prazdno cas od casu to potoci aj motor ale potoci pol otazky a zas naprazdno. Raz mi blikla kontrolka mazania, tak som skontroloval olej a bol v min casti tak do poloviny.Tak som si kupil hned olej a dolial. Nechapem ze mi tolko zmyzlo.Zrovna po sviatkoch som sa chystal na vymenu.

PS: baterku mam uplne novu

PS2:priapdne ak je niekto z Banskej Bystrice a moze pomoct budem vdacny

Ze zadu kdyz se divas ne EGR ventil je ovladani te klapky (takovy maly tahylko ovladany podtlakem hadickou,do toho tahla tukni prstem a ono se ti vrati zpet do polohy jak ma byt a nastartujes) az se ti bude chtit tak je treba ten EGR vycistit bude totalne zasranej sazema.Mel jsem uplne stejnej problem loni.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 2 měsíce později...

Ahoj, omluvám se za založení témata, ale nevím jak dál.

ocavie 81kw r.v.99 najeto 110tis.km možná více?

Zlobý mě studené starty v létě i zimě, teplé starty ok (v normě), cca po 12hod. jen orientační čas nemám to stoplý nastávají špatné starty déle se musí ždímat a nepravidelný náběch jak na 3válce, po dalším otočení se 3valcový dojem(jedno otočení) stratí a motor běží.

Auto vlastním 3roky dovoz (A) a dělá mi to od začátku po letech jsem se mi zdá že se mírně horší.

Udělal jsem běžné výměny a kontroly:

1.žhavící svíčky všechy vyměněny

2.zpětný ventil na palivovim filtu

3.kontrola přívodu el. proudu do žhav. svíček

4.kontrola čidla teploty motoru termostatu

5.kotrola přes pc vše OK

6.chip (jasně nesouvisí to, ale vkládal jsem alespon malou naději)

Děkuji za jaký koli tip. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

Dobrý den mám malý problémek, Mám octavii TDI 1.9 81kw. Včera jsem ji startoval (asi -5'C), pak sem jí vypnul a když jsem chtel po minutě nastartovat, už nechytla. Startér točí, rozvodák taky, ale ani mála snaha chytit. jel okolo nějakej pán a když mi přimáčkl táhlo na EGR ventilu a já otočil klíčke, motor chytnul okamžitě. Daále bych ještě uvedl že jsem před 10tis. měnil menic tlaku zpetneho vedeni zplodin, a když vytočím turbo klesaji mu otačky divně v něm doslova zachrochta (nevím jestli to má na to vliv) prosím o radu čím to muže být. jinak auto ted 2x chytlo normálně...

post-59171-0-42845300-1292426613_thumb.j

post-59171-0-82826800-1292426632_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Dobrý den,

předem díky za rady. Trochu jsem na toto téma už hledal, ale nic co by mi sedělo přesně jsem nenašel, tak žádám o radu.

Stručně:

Octavia 1.9TDi rv99 81kW.

Dnes ráno při zastrčení klíče a otočení do první polohy začne blikat a cvakat kontrolka žhavení (tak 5x/sekundu), startování jsem raději ani nezkoušel.

Už tento týden se 2x stalo, že při vypnutí motoru se auto jakoby úplně odpojí od proudu, všechno zhasne, ani rafička otáčkoměru nestihne spadnout na 0 a skončí někde u 300 otáček. "Řešeno" odpojením - od baterky a zpětným zapojením.

Historie problému:

Ve čtvrtek přes vybitou baterku vůbec nestartuje (stěží protočí ani ne otáčku), ani přes kabely se situace ale vůbec nezmění (připojené na jiné auto, ale auto se tváří jako by startovalo pořád jenom na vybitou baterku, očekával jsem aspoň nějaké zlepšení).

V pátek koupená nová baterka, připojená, auto nastartovalo na 3-4 otáčky ok. Při vypnutí se auto "odpojilo od proudu" (viz výše). Odpojil jsem baterku a zapojil zpátky, zkusil nastartovat, auto chytlo ale hned se opět jakoby ztratila štáva. Opět odpojedno zapojeno, nastartováno, projeto úspěšně.

Dnes ráno při zasunutí kliče ok, při zapnutí žhavení (tajný vypínač :-) ) začala kontrolka blikat a zřejmě nějaké relé zuřivě cvakat.

Díky za rady.

ENG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

moje octavie 1.9tdi 81 kw z ničeho nic přestala startovat myslel jsem si že jde o zamrzlou naftu tak jsem dal auto do garáže a po 3 dnech skusil nastartovat ale nemá snahu chytit.V hadičce přívodu nafty do čerpadla neni nafta bojím se že by mohlo být něco s čerpadlem.Nebo seklá klapka na egr ventylu prosím o radu díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nafta zmrzla mola být. Respektive zrosolovatěla a ucpala filtr. Jestli to bylo tak, pak ani rozehříti auta už mu asi nic nepomůže, jen výměna.

Takže nejdřív zkus vyměnit ten filtr. Je to celkem jednoduchá operace, pravda ne úplně zadarmo :(

Apropo, co má společného EGR ventil s přívodem paliva?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Hojte lidi včera večer jsem chtěl odjet z práce a nemohl jsem nastartovat.Když chci tak jenom něco zacvaká,já si myslím že je to startér.Jestli tohle téma už tu je a nikde jsem ho tu nenašel.Poraďte prosíííím      

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 roky později...

Zdravim, chcem vas poprosit o rady co vsetko skontrolovat. Ide o to ze po vikende nemozem nastartovat. Baterka toci, pozeral som VAG, nie je tam ziadna chyba. Otacky mera, nejaku vsetrekovaciu davku som videl tiez v nameranych hodnotach, takze vyzera ze RJ sa "snazi" nastartovat. Skusal som merat solenoid na rotacke no neviem ci je to standartne spravanie ale po otoceni klucikom je na nom nieco okolo 10-11 V no po par sekundach 0. Nemal som moznost zmerat to za startovania, nemal som nikoho po ruke. Bude ten solenoid OK nemal by na nom trvale byt +12V? Priechodnost filtra skontrolujem tak ze tou priesvitnou hadickou budem vidiet bublinky ako prudi nafta? Je mozne ze nafta "zamrzla", tankoval som cca tyzden dva do zadu a mam este 1/4 nadrze, teda si myslim ze by mala byt zimna? Viete mi este nejako poradit co skusit kym zavolam nejakeho servisaka? Vdaka za pomoc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...
  • o 1 rok později...
  • Pawouk uzamkl následující téma

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...