Jump to content
Quiksilver22

TDI 81 kW nestartuje

Recommended Posts

Píďo na které autě vlastně máš problémy se starty To bys taky mohl napsat v podpisu máš tři vozy.

jj pradon asi ten podpis upravím a smažu přebytečnosti... jinak tam mám napsáno dříve a nyní tak se to týká octy rok 03 110 koní bez úprav...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Píďo na které autě vlastně máš problémy se starty To bys taky mohl napsat v podpisu máš tři vozy.

jj pradon asi ten podpis upravím a smažu přebytečnosti... jinak tam mám napsáno dříve a nyní tak se to týká octy rok 03 110 koní bez úprav...

Tak potom jak jsem ti psal na TDI změřáíš předvstřik VAGem. Pokud bys to neměl kde změřit jsi z Přerova a chce se ti jet do Prostějova tak se ozvi. Sice moc nestíhám , ale ta chvilka by se našla.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Píďo na které autě vlastně máš problémy se starty To bys taky mohl napsat v podpisu máš tři vozy.

jj pradon asi ten podpis upravím a smažu přebytečnosti... jinak tam mám napsáno dříve a nyní tak se to týká octy rok 03 110 koní bez úprav...

Tak potom jak jsem ti psal na TDI změřáíš předvstřik VAGem. Pokud bys to neměl kde změřit jsi z Přerova a chce se ti jet do Prostějova tak se ozvi. Sice moc nestíhám , ale ta chvilka by se našla.

tak to by jsi byl hodnej, já jsem v prostějově ted byl celý dny ... ale určitě se domluvíme já ted musím do prahy takže nebudu moct ale příští týden se ti ozvu díky předem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já mám na Octě TDI MR02/66Kw přesně opačnej problém. ¨Zastudena, někdy chytne až napodruhý, ale zatepla o ni stačí jen brknout a běží- klidně může stát i 4 hodiny a chytne v pohodě- najeto 135Tkm- palivovej i vzduchovej filtr novej a netuším co s tím. Díky

Share this post


Link to post
Share on other sites
Já mám na Octě TDI MR02/66Kw přesně opačnej problém. ¨Zastudena, někdy chytne až napodruhý, ale zatepla o ni stačí jen brknout a běží- klidně může stát i 4 hodiny a chytne v pohodě- najeto 135Tkm- palivovej i vzduchovej filtr novej a netuším co s tím. Díky

a co žhaviče ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to právě nevím jestli to budou oni odpor mají, takže chodit by měli- pojistky taky ok---ale žhavení prej chodí až od 5 stupnůa tohle po delší době blbě chytá i třeba při 16- tak nevím

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ak štartér netočí dostatočne tak ani nemusí načítať riadiaca jednotka signál a potom samozrejme nechce ísť.Skrátka štartér musí dosiahnuť určité otáčky a ked je už vymlátený tak má problém točiť sám seba a nie ešte motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj, omluvám se za založení témata, ale nevím jak dál.

ocavie 81kw r.v.99 najeto 110tis.km možná více?

Zlobý mě studené starty v létě i zimě, teplé starty ok (v normě), cca po 12hod. jen orientační čas nemám to stoplý nastávají špatné starty déle se musí ždímat a nepravidelný náběch jak na 3válce, po dalším otočení se 3valcový dojem(jedno otočení) stratí a motor běží.

Auto vlastním 3roky dovoz (A) a dělá mi to od začátku po letech jsem se mi zdá že se mírně horší.

Udělal jsem běžné výměny a kontroly:

1.žhavící svíčky všechy vyměněny

2.zpětný ventil na palivovim filtu

3.kontrola přívodu el. proudu do žhav. svíček

4.kontrola čidla teploty motoru termostatu

5.kotrola přes pc vše OK

6.chip (jasně nesouvisí to, ale vkládal jsem alespon malou naději)

Děkuji za jaký koli tip. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

taky jsem s tím měl problém a můj mechanik po prozkoumání navrhl vyměnit rozvody, nějaká zdvihátka a bylo vše ok

Share this post


Link to post
Share on other sites
Připojit na diagnostiku a prověřit počátek vstřiku paliva.

zkusím to, a podívám se na předvsřik jestli to není to samé

Share this post


Link to post
Share on other sites

Když jsem se tady tak rozepsal mám ještě jeden oříšek !

Nechal jsem si dát chip z 81kw asi cca 100kw.

Když mám motor podtočení 1700ot/min. 50km/h při zařazením 4stupni nejlépe do kopce, sešlápnu plyn (zprudka naložím) motor sa rosklepe pak se ustálí do normálu.

Byl jsem u kamaráda sharon 103kw r.v. asi 07 v serii, tomu to dělá to samé. Zajímal se oto a ve VW mu řekli, že se motor rozechvěje tím, že odvodu spalin brání filt pevných částic a kat.

Slyšel o tom někdo?

U sharona vybrakovat kat je nesmysl, kantrolky by asi z takového zásahu nespali. Já mám auto poněkud starší myslím že emise u auta r.v. 99 má stejně někde jinde. Koukal jsem na kat žádné čidlo na něm nemám a neviděl jsem ani lamda sondu máji vůbec? Mám octa99-81kw má kat(cca 18cm - možná se na tyto rozměry koukám jak ženské jestli mi rozumíte :) ) menší než octa03-66kw cca 30cm. ?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to rozechvění bude dělat motoru a dvouhmotový setrvačník, máte malý otáčky, ještě k tomu kopce a naložíte, to nedělejte, když naložit tak minimálně 2000 ot/min. Ten motor zahřátej můžeš točit, nic se mu nestane, ale škodíš mu a setrvačníku když v nízkých otáčkách požaduješ velký výkon.

Kat žádné čidlo nemá, tenhle diesel lambda sondu taky nemá to až některé pozdější 2.0TDi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to byla taky jedna s hipotéz, že to bude dělat dvouhmt. setrvačník. A co ta brzda ve výfukovém potrubí (kat) ?

Jasně že motoru takhle nenaklám, chtěl jsem vyskoušet celý průběch otáček.

Díky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak bylo posáno víš ten dvouhmotnostní strvák je pěkný svinstvo mám taky TDI 66kw motor ALH a setrvák šel do věčných lovišť a to díky chipu prostě to nemá rádo když z malých otáček tomu šlápneš na krk co se týká studených startů kontroloval jsi čerpadlo? ten předevstřik je dobrej nápad tuším že by měl být něco kolem 3,1 aspoń si to myslím já mám po rozvodech a taky to mám rozhašený ,ale zatím to startuje v pohodě měl jsem obdobný problém ale dělalo mi to při teplém motoru a po výměně baterie vše ok

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cau,

pred par dnami som dorazi lna slovensko celou cestou fpoho ziaden problem.Po 2 dnoch chcem nastartovat a nic.Zhavenie sa rozsvieti a zhasne, cvaka ale starter toci ako keby na prazdno cas od casu to potoci aj motor ale potoci pol otazky a zas naprazdno. Raz mi blikla kontrolka mazania, tak som skontroloval olej a bol v min casti tak do poloviny.Tak som si kupil hned olej a dolial. Nechapem ze mi tolko zmyzlo.Zrovna po sviatkoch som sa chystal na vymenu.

PS: baterku mam uplne novu

PS2:priapdne ak je niekto z Banskej Bystrice a moze pomoct budem vdacny

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak po precitani asik 30 roznych topikov v ktorom kazdy riesil nieco ine a priznaky maly podobne ale ine .. nakoniec to bola ta skrtiaca klapka. ostala zaseknuta takze stacilo nezne zatlacit aby sa vratial do srpavnej polohy a uz to ide zase ako predtym.. uz len pre isottu vymenim komplet olej a snad to zase pojede

Share this post


Link to post
Share on other sites

zdravim ta mam presne ten istý problem,,, dosiel som na pumpu normalne odstavil, natankoval a to iste co pises, aka skrtiaca klapka? dakujem velmi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cau,

pred par dnami som dorazi lna slovensko celou cestou fpoho ziaden problem.Po 2 dnoch chcem nastartovat a nic.Zhavenie sa rozsvieti a zhasne, cvaka ale starter toci ako keby na prazdno cas od casu to potoci aj motor ale potoci pol otazky a zas naprazdno. Raz mi blikla kontrolka mazania, tak som skontroloval olej a bol v min casti tak do poloviny.Tak som si kupil hned olej a dolial. Nechapem ze mi tolko zmyzlo.Zrovna po sviatkoch som sa chystal na vymenu.

PS: baterku mam uplne novu

PS2:priapdne ak je niekto z Banskej Bystrice a moze pomoct budem vdacny

Ze zadu kdyz se divas ne EGR ventil je ovladani te klapky (takovy maly tahylko ovladany podtlakem hadickou,do toho tahla tukni prstem a ono se ti vrati zpet do polohy jak ma byt a nastartujes) az se ti bude chtit tak je treba ten EGR vycistit bude totalne zasranej sazema.Mel jsem uplne stejnej problem loni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...