Přejít na obsah

Koupě ojetého Superba II


Jims Sanders

Doporučené příspěvky

Já myslím, že se to lámalo až v roce 2010 ne? No má to klasickej PD zvuk, CR je takový tichonký oproti PDčku ne? To že měli 103kw problémy na začátku výroby vím, proto jsem měl před FL 77kw. 

 

Podle tohoto, se dělal 1.9TDI PD i ve FL http://www.auto.cz/skoda-octavia-faceliftu-podrobne-informace-a-velka-fotogalerie-6527

Editováno: , autor: Bobr700R
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ahoj Pánové. Pomalu zvažuji koupi Octavie 2 a nebo superba 2. Mam jen jedny z podmínek a to:

Vyšší výbava, benzinovy motor, automaticka převodovka, kombika NE.

Našel jsem si tyto dva superby (oktou zatěžovat nebudu), a chci se zeptat, zda je někdo neznáte a mohli by jste mi dát nějaké další informace.

Něco málo jsem si přečetl ohledně motorů 3,6 nebo 1,8 a tak si nejsem uplně jistý výběrem.

Jde mi hlavně o to, že 1,8 je poměrně dražší a chudší ve výbavě, oproti plně vybavenemu 3,6 4x4. A to je to, co mně štve nejvíc, spíše bych asi chtěl 1,8TSi ale zase si říkam jestli mi za to stojí.

 

Jeden Sup.:

http://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda/superb/13744837?goFrom=list

 

Druhej Sup:

http://auto.bazos.cz/inzerat/26891986/SKODA-SUPERB-36i-4x4-DSG-MAXVYBAVA.php

 

 

Prosím porovnejte popřípadě pokud ty auta znáte, řekněte mi o nich něco.

Popřípadě uvitam i rady, na co si dat pozor při koupi a na co se zaměřit. 

 

Moc Díky za rady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mno už jsem tu dlouho nebyl :-) Pak to přesuneme kdyžtak zpatky až nějakyho pořídím :-D  

Dovoz by taky mohl připadat v uvahu, na to jsem ještě nekoukal. 

Ale řekni mi, když 3,6 je levnejsi a vybavenější.... není to možná podezřelý?

Chapu že to asi malokdo chce, kvuli spotřebě a pojistce (taky mně to trápí), ale jak říkam, to co ušetřím oproti 1,8 tak projedu v benzinu :-D 

Otazkou je, jestli v tom není zakopanej pes, nejlip by bylo kdyby ty auta někdo poznal a řekl mi o nich více

Editováno: , autor: Vladimír Kalandra
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tomu bych nevěřil, malá pravděpodobnost že majitel chodil na forum, nebo aktivně chodí.

Já si nechal dovest Ocktu z německa. 2.0 Tdi je u nás taky levnejsí a shani se lepe nez 1.9Tdi je to o tom že lidi aj v hlavách zafixovaný jak ty starý 1.9 rotačky a turba žraly na 100Km 3.5l a chtěj zase 1.9 i v další oktávce. Přitom za cenu 1.9 jsem sehnal 2.0 v plný palbě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

neviem či fundovane ale vyjadrím sa zo skúseností 

 

 

1,8TSi - vysoká spotreba oleja , problémové rozvody , problémové prestavovače vačky - do akcie , prípadne podľa roku , dosť chúlostivý motor na olej aj na palivo , ide to pekne ale v Superbe to nie je celkom ono  . 

 

3,6 -  o motore nevieš  ... 

 

suchá vs mokrá dsg je tiež na polemiku 

 

inak teda servisne je to podobne , ak rátam nastavené intervaly tak to vyjde finančne rovnako akurát  tá 1,8 DSG nemá výmeny oleja pri 60tkm .  

 

Poznám, niekoľko V6 čo majú od 100-400 000km a mechanicky ok , na tých prvých odchádzali vzadu spojovacie ramená a plávalo to ale tie modernizované tenké celkom držia , samozrejme je to ťažšie na nápravu aj viac závislé na brzdy .  Brzdy to má vzadu 310mm vetrané a vpredu 345mm vetrané známe brzdy z audín a R36 . 

 

Poznám 2,0TDi , PD aj CR čo majú 100-300 000km a tiež celkove OK . 

 

1,8 nad 200 000km a bez jediného problému nepoznám . 

 

 

 

1,8 hlavne v OII je fajn výkonný motor , uvažoval som nad nim ale ak to máš denne na stole , vzhľadom na to že ich je pár kusov som od toho radšej upustil . Používa to Polícia SR a vlastne aj ČR PMJ , hlavne tí naši to nijak extra neničia alebo nenaháňajú , a vždy to ide nonstop celý de zohriate . Popritom sa často riešili rozvody , ložiskové steny , cievky , nejaký ten vstrekovač,  vstrekovacie čerpadlo ale aj výmena celého motora . 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Také jsem zvažoval to co ty, a šel jsem do V6. Nemá turbo a šestiválec je úplně jinde než čtyřválec. Hlavně jsem chtěl 4x4 DSG a před FL auto, protože FL mě neoslovil, takže jiná možnost ani nebyla. Spotřebu mám kolem 10 l/100 a kamarád, který má 1,8 TSi 4x4 manuál, jezdí za 8,5 l/100. Jen škoda té malé nádrže. Jinak jsem spokojený. Jediné, co budu dávat jsou zadní diodová světla (combi).

 

Jo a kupoval jsem referenta, dovoz byl nezajímavý - aut málo, cena velice podobná, spousta starostí( dovoz, dovozová STK, čekání na zápis na úřadě, domluva s  leasingovkou ohledně financování) a když to pak pošlu, je to kupované v Čr.

Editováno: , autor: waikiki
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

ja si ted projizdel 3.6 FSI 4x4 L&K a paradna! Neskutecnej zvuk VR6, zatah, kickdown rozjezdy s pohonem 4x4 a hlavne to brzdilo jako krava! Kdyz jsem pote presednul do svyho 125kw TDI, tak jsem mel pocit, ze to auto nebrzdi... Ta 3.6 brzdi teda neskutecne! Takze pokud uz benzin, tak "bezudrzbovou" atmosferu VR6.

 

Co jen vim, tak se u tech motoru s postupem casu projevoval ubytek vykonu a nikdo nevedel proc. Jo a nadrz je mala i na TDI, kde dojezd mam 500-600km :( To 3.6FSI bude mit dojezd tak 400km max ?

 

Jinak kazdy auto si dovazim z DE a max spokojenost. Kvalitni a nesizenej servis, kvalita pohonnych hmot a stav tamnich silnic je proste na tech autech znat...

Editováno: , autor: roti
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...