Přejít na obsah

Koupě ojetého Superba II


Jims Sanders

Doporučené příspěvky

V osobnej štatistike mám kľaknuté manuály voči DSG asi tak 15/1 ročne , je ich menej ale aj tak . Mokrého 6Q DSG by som sa nebál ak bol správne menený olej a filter , prípadne ak už má nové spojky . Poriadna oprava u Sixtu sa zase tak cenovo nelíši ako by sa zdalo ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Otázka KDY... je ale i u manuálu, nebo tam se spojka nemění? Nikomu se nestalo, že se manuál vysypal, nebo nezlobila nějaká rychlost (synchrony)? (mě se vysypal manuál před lety u Golfa - oprava 20 tis.)

Napadlo vás kluci taky, že se DSG dá servisovat či běžně opravit.... opravdu se auto nemusí házet ze skály (kokta: tvůj názor na DSG je známí, rádíš to všem, nějaká osobní zkušenost?)

 

Spojky v DSG cca 12 tis. Kč + DPH

Repase DSG cca 25 tis. Kč + DPH (ať už mechanika či mechatronika)

Jetá celá DSG v inzerci 20-25 tis. Kč

Takže když se to podělá, ať je to cokoliv do 30-ti se prostě vejdu.

 

..... ať tak či onak - furt se bavíme o cenové relaci např. jedné sady letních kol.... to je pro vás problém???..... u auta za několik set tisíc :-D

 

 

V každém případě netvrdím, že se DSG nemůže podělat, ale 1/3 kluků tady (SII) má DSG a na VW-clubu (Passat) to samí,

a že by tam denně řvali lidi jak se jim to kazí to asi ne.

 

I kdyby mě servis DSG vyšel na dvojnásobek manuálu, furt je to za pohodlíčko málo.

Prezentuju tady pouze svůj názor, nechci tady prosím vyvolávat nějakou válku automat vs. manuál. I kdyby si dotyčný koupil auto v manuálu či automatu, je to pouze jeho rozhodnutí a vozit se v něm bude on a né my.

 

Hezký den

Editováno: , autor: prassat
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ono to tak bude všeho - tedy že ne jestli, ale kdy.

Ale u toho DSG je prostě podle mě více věcí co se můžou podělat - spojka se většinou mění i u manuálu, ale jinak je tam, mechanika, mechatronika, ŘJ a to jsou prostě potencionální problémy.

Zvláště pak u auta, u kterého nevím kolik mám skutečně najeto atd.

Na normální převodovce se zase nemá až tak co pokazit, i když Suri píše poměr manuál:DSG jako 15:1.

A myslím, že je jedno kolik auto stálo nové, prostě když musíš do 5 a víceletého auta narvat 30 tis. Kč, tak to vždycky naštve.

Každopádně já bych si automat klidně koupil, třeba zrovna v SII DSG + 3.6, s TDI opravdu ne, z toho bych se zvencnul.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

prasate tys ceny si vzal kde? diagnostika DSG, vymontování(x dnů bez auta), odvézt to třeba k tomu sixtovi(čas, jiné auto) a zase zamontovat zpět a diagnostika. jinak v autorizáku mění jako u všeho kus za kus...

 

suri a kolik k vám jezdí manualu vs DSG, neuplná statistika... dále se tu bavíme o ojetém autě, kde nejsou garantovány ničím  a nikým. pokud se tam zanedbal servis, má to natočíno 300 000km apod..... jak píše lancelot.

 

a jak s tím dsg jezdíš, že máš pohodlíčko? piánko jezdíš? jak vidím tak máš TDI, mě chceš říct že je pohodička když to podtáčí TDI. jedeš město 55km/h hodí to tam 5 stupeň a v kabině jenom CHRRRR a vybrace, trošku zrychlíš hodí to tam 6 stupeŇ a zase chrrr VRRR.... u 3.6 to je lepší, ale ne o moc... občas mě to taky štve...

P.S nejde o hádání, jsme na diskuzi. každý má jiné zkušenosti....

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle se resi porad dokola. Prumerne inteligentni clovek si podle me dokaze udelat svuj vlastni usudek a tudiz musi pocitat s tim ze u takoveho auta bude dsg o neco vetsi sazka do loterie nez manual... Obecne u takoveho auta musi tak trochu clovek pocitat s cimkoli. Taky jsem byl v podobne situaci s predchozim autem, nakonec jsem ho vzal a praskla hlava motoru... Timto nechci od koupe nijak odrazovat, urcite se daji najit i pekne kousky, ale treba ja osobne bych za ty penize vzal radeji novou Octavku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kokta7: souhlasím s tebou , máš pravdu.

 

DSG se opravdu snaží při pianko jízdě hodit spíš vyšší kvalt a udržovat tak nižší otáčky, i souhlasím s duněním v nízkých otáčkách při přidání plynu, proto mám pádla kdy brnku o mínus a je to, nebo loupnu S režim (a ten dávám často, protože i když nespěchám, otáčky nepadnou pod 1.500 a při lehkým plynu řadí i brzo nahoru)

 

To, že je 3.6 s DSG někde jinde, tak to rozhodně je, doma jednu máme. Ovšem jde tu o nákup TDi.

 

Jinak jak jsem psal výše, jednalo se o můj názor a doporučil jsem ať se sveze s obojím a udělá si obrázek.

Znám hodně lidí co již mělo DSG a řeklo, že si ho příště zase koupí. A taky znám plno lidí co DSG nemělo a řekli, že by ho ani nikdy nechtěli.... hold osobní preference jsou u každého jiné.

 

Jinak, že DSG je další možnost, že se auto může rozbít, to ano. Ale pokud člověk začte takto přemýšlet, radši si pak koupí nové malé levné auto bez výbavy, tak se toho pravděpodobně může pokazit méně, nebo za míň peněz....

 

Kde jsem vzal ceny které jsem tu psal :

• cena spojek - zkušenost klubáků VW-forá a možná to psal někdo i tady

• cena repase/oprava DSG informace od Sixty (má tam i orientační ceny na webu, se koukni)

• ceny převodovek na netu (bazos.cz a sbazar.cz + stránky opravců DSG)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ok jasné. Mne je jasné že pokaziť sa móže oboje, že môžem kúpiť dsg s 200 000 a nebude mu nič, a napr. Manuál so 100 000 a po 5 000 odíde spojka. Takisto mi je jasné, že keď mi odíde spojka na manuále, bratranec mi to opraví, keď odíde niečo na dsg, mám smolu na to nemá vedomosti ano prostriedky. Auto, ktoré kúpim (ak sa mi to podarí za tie prachy, ktoré mám) bude mať určite overenú servisnú hostóriu cez servis s maximálne 1 rok starým záznamom, imak ho nechcem.

Skór ako sa by sme sa ale bavili o tom čo sa može a nemože stať, ma zaujíma či je naozaj nejaká vada, ktorá je pri DSG pravidelná, ako napríklad 2.0 TDI PD , vieme, že j xy kusov, ktoré jazdia super, ale tiež vieme že je velké percento motorov, ktoré trpeli na klasické vady a to prasknuté hlavy, vstrekovače. Preto ak motor, tak jedine 1.9TDI PD, 2.0 TDI CR buď 103kw alebo 125kw. Viem že 2.0 TDI CR 103kw sa montoval od 3/2010, to znamená že vyberám buď také, alebo ak 2009 tak jedine 1.9 alebo 2.0 125kw. Existuje takéto niečo aj u dsg ? Že napr dag ktoré sa montovalo do xx/xxxx malo také a také problémy ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych spíše CR motor, DPF bych se tak úplně nebál.

Jinak mechatroniky DSG vyrobené v 7KT 2007 až do 21KT 2008 jsou neopravitelné (pouze výměna za jinou)

Od 12.3.2010 by náběh nového setu spojek pro DSG....

 

Chronické problémy vysloveně nejsou pokud člověk opravdu důkladně dbá na výměnu filtru a oleje DSG (max do 60. tis. km), na čistou oleje jsou náchylné právě mechatroniky. Na neúměrně zvýšený točivý moment např. tuningem by zase časem mohly doplatit právě spojky (postavené na 350 Nm).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A pak pry probehla nejaka mala konstrukcni zmena od 45KT/2011 (opravdu nevim jestli se menil dodavatel nejakeho komponentu nebo neco vic), ktera zlepsovala chovani DSG pri jizde z kopce a popojizdeni napr. v kolonach a mela celkove zlepsit chlazeni. Jinak, za sebe DSG doporucim, mam ji uz ve tretim aute (rv.05, rv.07, rv.12) vzdy s 2.0 TDI 103kW a nikdy zadny problem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ok, chlapi, našiel som si ďaľší kúsok, toto je šupa, stojí sítce 350 000tis czk, ale dúfam že toho človeka ukecám na niečo rozumnejšie. Ide sítce o r.v. 8/2008, do prevádzky išlo v 2009, ale je to krásny čierny sedan, 2.0 TDI 125kw DSG Elegance, a neviem čo všetko sa do superba vtedy montovalo, ale vyzerá že okrem panoramatického strešného okna má totálne všetko. Najazdených 113 000km, a teraz sa podržte, sú reálne, bratranec pozná pôvodného majiteľa ktorý tam auto pred mesiacom predal (bazár).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kokta - ja neberiem pomery toho čo prejdú servisom , to by bolo to číslo ešte iné , beriem celkové skúsenosti ...

najväčšiu nevýhodu ako píšeš vidím v debilnom mestskom podtáčaní kde to normálnemu človeku nedá a ručne podradí , horšie je že ani ten manuál v tej 50km rýchlosti nie je extra ideálny ale je to o niečo lepšie ... 

 

 

inak teda zadretých ložísk na 6q , hučiacich 6tkách , 5kách , šponách v prevodovke , vydranom obale , odídených dvojradových ložiskách na 5q a inom sa dá písať dosť , je toho a bude toho ešte hodne , nikto nemení olej , niektorí nevedia elementárne základy jazdenia ...  

 

 

6q sú slušne sprevodované , parádna kulisa radenia , parádny chod , akurát do toho SII mi tá kvedlačka nejak nesedí 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

inak k autorizáku - menia sa mechatroniky , menia sa spojky , či už 6 alebo 7 Q ... nič viac sa tam robiť nedá a ani na to nie sú diely , to isté platí u manuálu , nepoznám nikoho kto vymení hnací hriadeľ na 6q s ložiskami a novým vrchom obalu a vymedzí to tak aby to bolo potichu a nekuslo sa to , rád takého človeka spoznám 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja nevim co furt silite z toho dsg. Ano nikdy jsem nemel lepsi auto nez superb 3,6, je to muj prvni automat, a reknu narovinu ze je to milionkrat lepsi nez kvedlat s pakou. Mozna ze kdyz se to vysere a budu ctvrt roku zrat chleba a vodu abych nasetril na novou tak budu mluvit jinak. Ale s dobrou udrzbou a servisem by se to melo chovat jako kazdy jiny automat.takze pred koupi zkontrolovat, diagnostikovat, pote servis olej filtr a jezdit:-) pamatuju si par let nazpet jak kazdy psal dpf filt to je humus nekupovat auto s tom je to past na prachy a jiny moudra. Ja jezdil s dpf autem dlouho a ani jednou jsem s tim nemel problem a auto bylo chipnute a najeto 240tis km

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Osobně bych tomu nevěřil, navíc profi úprava DSG dle mě spočívá také v jiných spojkách např.

 

http://www.sspperformance.com/vw-audi-02e-dsg/02e-dsg-performance-clutches-direct-shift-gearbox.html

 

než pouze jen SW úpravě.

 

Jinak diskuze k úpravě DSG najdeš tady: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=131&t=282668&hilit=%C3%BAprava+DSG

Editováno: , autor: prassat
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen tak pro zajimavost. Ted mi po 170tis km odesla v 7dsg spojka. Autorizak vyndal prevodovku, dovezl sixtovi na vymenu spojek. Cena 10000 spojka, 2000 prace sixta, 4500 prace servis. I pres toto bych dsg chtel znova. Ted pry mam novejsi typ spojek, tak doufam ze vydrzi dele.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když už se tu bavíme o spojkách DSG (6st.) tak jedna z nejlevnějších cen, co jsem našel 8.186,- Kč vč. DPH (číslo dílu 02E 398 029 B), když připočtu 2.000,- Sixtu + nějaká doprava + diagnostika a demontáž/montáž svépomocí (a kdyby ne) .... tak to cenově nikoho nezruinuje

 

 http://www.cc-autodily.cz/sada-opravarenska-4

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...